{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  gravid trods mens? igen:D
  • #1   25. dec 2008 mischa f: mange tusinde tak for dit svar:D

• #2   25. dec 2008 jeg fandt først ud af jeg gravid med den store i 3mdr eller det vil sige til scanningen fandt vi ud af jeg var længere henne end regnet med hele 3 mdr så jo det kan lade sig gøre..

• #3   25. dec 2008 Karina K: okay så tænkte på hvor meget blødte du så? undskyld det lidt klamme og MEGET personlige spørgsmål

• #4   25. dec 2008 Mie P

Det helt iorden.. jeg blødte som jeg altid gør a h.... til lidt ala tænd for vandhanen smiley

• #5   25. dec 2008 jeg blødte også de første to måneder, både styrtblødninger og bare pletblødninger så det kan sagtens lade sig gøre

• #6   26. dec 2008 Karina K: okay så jamen det samme her har altid haft det sådan man får jo nærmest lyst til at købe pambers eller libero hehe bare jeg har kvalme hovedpine og sån men nu må vi se tager en graviditets test hvis man kan det imens man har menses.. hehe så nu må vi se ikke fordi jeg tror det men kunne jo være for der er visse symptomer denne gang ved mens som jeg ikke har haft før men kan også bare være min krop forandre sig nu må vi se:D tak for svaret:D

Camille termin 23-06-09 H: okay bare i orden hvordan fandt du ud af du var gravid? og hvilke syptomer/mistanke havde du til det??

• #7   26. dec 2008 heh ja sådan har jeg også haft den har så haft bleer i huset iog indrømmer da også jeg har haft brugt nogen om natten ind imellem når min mens har været på det højestefordi jeg med garanti ville bløde igennem både med prop og bind
    ang test har haft en del negative teste (da jeg var gravid) inden jeg testede positiv da jeg var der i 3 mdr så det ikke altid man kan stole på teste.

• #8   26. dec 2008 Karina K: okay så ovevejer nogle gange også at købe de der bleer til ældre mennekser:D syntes fandme det er træls det skal være sådan:P okay så det må man jo se på kan også være jeg ikke er så må det ihvertfald godt snart stoppe med mens så vi kan prøve igen:D

• #9   26. dec 2008 bruger de bleer min store datter er vokset ud af de gode de kommer nemlig godt op bag i og foran og ud i kanterne det er de bilige fra aldri 80 kr tror jeg nok sådan en pakke koster kan ikke lige huske hvor mange der er i..
    nu skal jeg så have en hormon spiral det siger lægen vil minimere min mens kraftigt så jeg muligvis slet ikke får den så nu må vi se om det funker.
    hehe kender godt det med at vente på mens bliver væk eller kommer så man kan komme i gang det tog os knap og nap 2 år at lave lille pigen smiley

• #10   26. dec 2008 Karina K: okay så smiley hehe det er træls det tager så lang tid at prøve at få en bebse:D

• #11   26. dec 2008 Mie P... Jamen min mand og jeg havde besluttet at vi skulle have et barn så jeg var stoppet på p-piller så jeg vidste godt jeg var gravid da jeg begyndte at bløde så var sådan set meget bange og kom til akut scanning så det var ikke så sjovt.
    Hvis du er gravid er det jo heller ikke mens du har men en anden form for blødning.

• #12   27. dec 2008 Camille termin 23-06-09 H: okay tak for svaret;)

• Charlotte L
    Charlotte L Tilmeldt:
    dec 2012

Følger: 1 Emner: 30 Svar: 61
    #13   10. dec 2013 Var du gravid ?

Kommentér på:
gravid trods mens? igen:D

Annonce