tror i den måske er der nu? {{forumTopicSubject}}
Hej BG!
min kæreste og jeg har ikke brugt prævention i godt 2,5 år efterhånden, og ønsket om en familie forøgelse ligger efterhånden meget højt! vi har så forsøgt at følge en fertilitetskalender app, hvor jeg først har fået styr på min cyklus, og så nu, har vi forsøgt at være sammen i ægløsningsperioden. Jeg har desværre det uheldige problem, at jeg lider af Vulvodyni (kan googles), så derfor er det ikke "bare lige" at være sammen.
nå, men det lykkedes os 2 gange, hvor kalenderen sagde hhv. høj chance og medium chance - og jeg har det sku lidt mærkeligt her en uges tid efter!
jeg har så ondt i brysterne, døjer med halsbrænd, skal tisse meget og så har jeg fået en utrolig hang til pizza af alle ting (kunne før i tiden ikke tåle pizza, fik mavekramper af det). har også køren i maven.
men disse ting kan vel i bund og grund også være tegn på kommende mens? (1 uge til ca).
tror i vi måske er heldige nu, eller er jeg bare paranoid fordi man går og håber? det er SÅ irriterende at man ikke kan teste endnu
jun 2011
Følger: 11 Følgere: 13 Babyer: 2 Emner: 72 Svar: 1.892
Synes du skal prøve om du kan tænke på noget andet og så test hvis din mens udebliver. Krydser finger
jan 2015
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 19
maj 2015
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 3
okt 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 89 Svar: 1.199
jan 2015
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 19
maj 2015
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 3
jan 2011
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 32