{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.122 visninger | Oprettet:

Helle F
Helle F
Tilmeldt:
4. dec 2008
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 4

8 dage over, men negativ test {{forumTopicSubject}}

Jeg er nu 8 dage over tid med min mens. Sidste måned gik jeg 5 dage over tid...
Har her til mogen testet og den var negativ.... suk!
Hvornår bør jeg gå til læge?
Min mens har altid været lidt urelmæssig, men sjældent mere end 4 dage til en side.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  8 dage over, men negativ test
  • #1   6. jan 2009 jamen du kan jo sådan set godt tage til læge nu... meen der er nogle læger der ikke vil tage en blodprøve før man er gået 14 dage over tid..

  • #2   6. jan 2009 Nogen gange hjælper det altså at tage til læge og de tager en test på en.. Viser den så negativ så ved man at der ikke er noget og det kan gøre noget ved ens krop.. Jeg var gået 14 dage over og havde alle mulige symptomer, men der var intet.. Tog til lægen og fik taget en test og den var negativ, blev self veldt ked af det og to dage efter kom min mens så. Min læge sige at det er fordi jeg havde fået min krop til at tro den var gravid og at den skulle have hjælp til at se at den ikke var det og det fik den så da der var en anden der fortalte mig at jeg ikke var det..

    Ja lidt indviklet, men alstå det kan være en god ide at hoppe en tur forbi lægen.


  • #3   6. jan 2009 Din mens kan godt blive mere uregelmæssig hvis du går og tænker for meget på at blive gravid..
    Jeg mener ikke læger tager prøver før der er gået 14 dage over tid..


Kommentér på:
8 dage over, men negativ test

Annonce