{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
815 visninger | Oprettet:

vil ikke have flaske {{forumTopicSubject}}

hej jeg har en søn på snart 3 måneder, jeg er begyndt at give ham flaske, eller det vil sige at jeg prøver på det. Har indtil nu ammet, men da han er begyndt at spise hver time er jeg desværre nød til at gå over til flaske da jeg ikke kan blive ved at holde det andet ud.
Men nu står vi så i det problem at han bare ikk vil spise når vi giver ham flaske. Har prøvet alle mulige metoder. Været oppe af gå, leget samtidig, snakket med ham, ja har skisme også sunget imens jeg har prøvet at give ham mad, men ingen af delene er lykkes.
Er der noget af jer andre der måske har prøvet det samme, og muligvis kan give mig et godt råd???

Håber at i kan hjælpe mig

Hilsen mor til lille phillip


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  vil ikke have flaske
  • #1   4. feb 2009 Har du prøvet med forskellige sutte-former?
    Vi har prøvet forskellge, indtil AVENT kom med hjem, og de må åbenbart minde om mit bryst, for det har baree fungeret rigtig godt hver gang!!
    MAM-flakerne er også et hit hos vores....

    Er det pga at du har ondt ved amningen, når det er så tit, eller er det fordi han hele tiden virker sulten og utilfreds, at du går over på flasken?

    Uanset hvad, så prøv at læg ham til ved dig først, så han får stillet den værste sult og måske slapper mere af, end hvis han er febrislk sulten og bare får stoppet den der gummi-ting i munden...
    Tilbyd ham flasken på et tidspunkt, hvor han er rimelig udhvilet...

    Det samme trick kan bruges, når man starter med at gi dem grød...


  • #2   4. feb 2009 Hvilken mælkepulver bruger du??

  • #3   6. feb 2009 Maise med Lucas :

    Det gør utroligt ondt når jeg ammer, det er som om han bider mig, hvis du kan forestille dig det.. men er enlig heller ikke helt sikker på han måske får nok, syntes nemlig heller ikke mine bryster er så spændte som de plejer at være.

    Ja vi har prøvet med forskellige sutte- former. vi prøvede igår hvor jeg gik helt ud af rummet, så han ikke kunne lugte eller se mig, og der fik vi ham til at tage 50ml, ikke meget men lidt gør også en forskel. Men ammer ham stadig, vil bare gerne over på flaske permanemt, da det gør så s.... ondt.

    Har også prøvet det med at ligge ham til mig før jeg giver ham flaske, men det hjælper heller ikke..


  • #4   6. feb 2009 Christina N:

    Sundhedsplejsken sagde jeg skulle købe det der hedder NAN


  • #5   6. feb 2009 Hej

    Det kan være fordi han får ondt i maven af nan. jeg skiftede til allomin da min den store fik ondt i maven og kunne ik komme af med sin afføring af nan. og du kan roligt skifte over til den lyserblå allomin son er beregnet fra fødsel.


Kommentér på:
vil ikke have flaske

Annonce