{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvornår er det de skal have?
  • #1   14. mar 2009 ¤mdr, så anbefalede sp mig at starte med rismelsgrød... og når det var kørt ind kunne han få lidt grøntsags mos, og senere frugtmos smiley

  • #2   14. mar 2009 Okay tænkte på om jeg skulle få lavet en masse mos til fryseren til hun bliver lidt større så er det ikke sikkert der er så meget tid som der er nu jo smiley

  • #3   14. mar 2009 da jeg og mine andre søskne var små fik vi ske mad når vi var 3 månder. noah startet jeg sent med pga mælke allergi og var ikke til at finde grød eller mad til ham. Nadja startet jeg så småt med da hun var 3 månder med at smage på det , men det var ikke lige hende så ammede hende fult ud til hun var 7 månder før hun ville spise andet. Nico fik grød osv da han var knap 3 månder min sp kunne se på ham han var meget sulten og ikke blev mæt af mælk. Plejer at blande lidt frugt mos i grøden smiley

  • #4   14. mar 2009 ingen af mine gad spise grøntsags mos hehe så det var grød og brød og alt andet smiley

  • #5   14. mar 2009 Min datter var lige præcis 3 mdr da hun fik grød smiley
    Der fik hun frugtmos til også smiley

    Tror at grønsagsmos er fra 6mdr men er enlig ikke helt sikker smiley


  • #6   15. mar 2009
    Sp råder dig nok til at starte ved 4 mdr med rismelsgrød .
    Bare lidt 1 gang om dagen til at starte med og efter 2 ugers tid måske mere begynde på mos om aftenen ( ærter, kartoffel, gulerødder mm. )

    Men er sikker på at din SP har en helt speciel måde hun vil have dig til at følge når i når så langt (:


  • #7   15. mar 2009 Synes at det er en god idé at lave mos i portionsstørrelser til når hun er klar til det..


  • #8   15. mar 2009 alle de steder jeg spurgte/læste dengang... hedder det ml 4 0g 6 mdr.
    Jeg startede med at skifte middagsflasken ud med ris/hirse/majs- grød.
    Du kan sagtens lave noget frugtmos og fryse ned. jeg lavede det i isterningebakker og tog så en "frugtterning" op og smed med i grøden, så var der lidt mere smag i:)
    jeg tror egentlig de må få grøntsagsmos samtidig... men jeg vil råde dig til kun og starte ud med 1 gang grød om dagen og så efter ca 2 uger, så give hende grøntsagsmos... og når hun er 6 måneder, skal hun jo så begynde og have kød også.

    håber du kan bruge lidt af det. ellers spørger du bare!


  • #9   15. mar 2009 De må få alle de grøntsager der kan moses når de er kogt når de er 4-6mdr.. Det fik jeg afvide... smiley Så Tristan er på kartoffelmos med grøntsager... Hehe.. smiley Du kan jo bare sende en sms hvis der er noget, jeg er ikk så meget på i dag, for nemlig gæster til kage.. smiley

  • #10   15. mar 2009 Forresten er der mange der anbefaler at man starter med grøntsager, da det kan være svært at få den lille til at spise det når den har fået smag for det søde.. smiley

  • #11   16. mar 2009 nana. på 87375700 kan du bestille en pjece der hedder "barnemad" den er udgivet i et samarbejde mellem mejeriforeningen og det gamle vejle amt, den er rigtig god, der er opskrifter , gode råd m.m i og og så er den inddelt i alder så du også kan se hvornår sigrid må få hvad.
    den er gratis.


Kommentér på:
Hvornår er det de skal have?

Annonce