Madplan til 6 måneder??? {{forumTopicSubject}}
Ja jeg er jo helt grøn på det her område og vil gerne høre lidt om hvordan en alm dag ser ud ang. mad.
Min datter er lige præcis 6 måneder.
Hun får lige nu grød morgen, middag og aften og så ammer jeg ellers.
Hun får hirsegrød, Risgrød og fuldkornsgrød. og så får hun i grøden tilsat frugtmos.
Men jeg vil gerne have at hun begynder at spise noget mere alm. mad + at jeg gerne vil trappe hende ud af amningen så småt.
(vil stadig amme godnat, og hvis hun i løbet af natten bliver sulten.)
kom gerne med jeres "madplan" for en alm dag...
start morgen kl. ? - osv.
vil gerne have alle hovede måltider, mellemmåltider sam væske med
jeg har forsøgt lige så stille at lade hende prøve at drikke af kop. det var ingen succes - hun ved hvad der er bedst
flaske + sut har vi aldrig kunne få hende til at tage... så vi skal i gang med at lære hende at drikke af kop
på forhånd mange tak!!
okt 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Babyer: 1 Emner: 8 Svar: 31
jul 2008
Følger: 42 Følgere: 41 Babyer: 2 Emner: 492 Svar: 7.897
så mit spørgsmål var lige, hvorfor du ikke giver hende kartoffel/grønsagsmos ?
okt 2008
Følger: 1 Babyer: 1 Emner: 48 Svar: 185
men jeg vil meget gerne høre jeres madplan for en hel dag.
feks. kl 07.00 morgenmad som består af ......
kl. 09.00 .....
kl. 12.00 ......
osv.
Bare skrive alt ned med mad, både hovedmåltider og mellem måltider samt væske i løbet af en dag
Ang. flaske så dur det ikke... vi har kæmpet i 6 måneder nu og nu er hun så gammel at der ikke er nogen grund til at prøve mere... nu skal hun lære at drikke af kop.
Jeg ønsker ikke at stoppe min amning helt før hun er 1 år ca. vil stadig amme en godnat tår, samt hvis hun bliver sulten i løbet af natten.
så det er ikke et spørgsmål om at jeg skal stoppe helt, men et spørgsmål om at erstatte dag amningen, men alm mad og væske... og så ville jeg høre hvordan andres mad program ser ud med børn i den alder
Madplan til 6 måneder???