{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Madplan 6 måneder
  • #2   27. sep 2011 Simon får havregrød til morgen, rugbrød til middag og vores mad til aften.. Og 3 flasker i løbet af dagen. Han hader når maden er most, han vil helst selv "tykke" på det. smiley han blev 8 måneder i går og har spist sådan her siden han var 6 måneder.

  • #3   27. sep 2011 Jeg vil også forslå grønsagsmos, kog evt. Nogle kødboller eller lidt fisk og mos det i også.. Fint rugbrød uden kerner med leverpostej eller smørost.. Til snacks kan du hele kogt gulerødder, osthaps og kiks.. Der er også kommet sådan nogle sandwich rugbrødsboller, de er helt mørke men rigtig bløde som en bolle..

  • #4   27. sep 2011 Tusind tak for jeres ideer
    Jeg tror faktisk mest at det handler om at jeg syntes at jeg hartravlt i hverdagen og specielt om morgenen når jeg f alene med begge unger. Jeg tror bare at jeg skal sige til mig selv at jeg SKAL have tid til at lave de forskellige måltider til ham.


  • #5   27. sep 2011 Miley får havregrød eller øllebrød til morgen.
    Grød og lidt rugbrød til middag og vores mad til aften.
    Og 3-4 flasker i løbet af dagen.

    Hun blev 6 måneder her den 22.


  • #6   27. sep 2011 Du kan jo feks godt fryse de kogte kødboller ned også kan du bare tage en op her morgen...

  • #7   28. sep 2011 Da Malthe var 6 mdr fik han havregrød til morgen, mener vi begyndte med små rugbrødsstykker til middag der, og så fik han kartoffelmos eller hj. grøntsags mos (som vi lavede mange portioner af og frøs ned, det var nemt) til aftensmad smiley Han fik først det vi spiser til aftensmad da han blev 8 mdr smiley

    Nu er han 11 mdr, og det er jo stort set det samme han får, i dagplejen får han jo rugbrød, og til morgen enten youghurt med banan i eller havregrød og så spiser han jo alt hvad vi får smiley


Kommentér på:
Madplan 6 måneder

Annonce