1.770 visninger
|
Oprettet:
vil ikke ha´ flaske efter grød {{forumTopicSubject}}
Hej,
Min datter på næsten 6 måneder får grød til morgen og mos til aften, men problemet er at hun nu ikke vil tage flaske imellem, det kan tage 40 min. at få hende overtalt og hun er skrupsulten fordi hun laver sultenlyd og søger efter mad med munden, men flasken vil hun sgu ikke have.
Der har aldrig været problemer før med at tage flasken, så forstår ikke lige hvad hun laver. Igår aftes prøvede jeg at skifte til en anden sut på flasken, også ville hun gerne, men undrer mig bare over hvorfor hun lige pludselig ikke vil det mere.
Nogen af jer som har prøvet det med jeres barn?
jul 2008
Følger: 42 Følgere: 41 Babyer: 2 Emner: 492 Svar: 7.897
jan 2009
Følger: 1 Emner: 21 Svar: 44
Hun plejer jo at bruge de sutter, så tror ikke det var det, men fint at det hjalp med nogle andre og jo, hun er sulten.
Ville også bare høre om andre havde gjort det samme som hende, fordi jeg syntes det var underligt, og hun plejer ellers at være den nemmeste baby, så blev jo lidt overrasket.
mar 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 313 Svar: 2.817
i princippet er det jo heller ikke nødvendigt, da marcus var omkring de der 6 måneder fik han kun sin putteflaske og om natten, han gad ikke have den om dagen, og havde det fint med kun at få almindeligt mad og drikke af kop 7- 9-13 har vi aldrig været afhængige af flasken her, jeg kan sagtens ligge ham til at sove både dag og aften uden en flaske, det er mere mit behov for at være sikker på han har noget i maven der gør at jeg giver ham en putte flaske til natten
jeg mener hvertfald ikke der er grund til bekymring hvis hun spiser fint af grøden, og hvis hun virker sulten så giv hende noget mere grød istedet for mælk... vil hun ikke drikke af kop, så køb evt. en tudkop eller en af de der flasker som har en sut der er en mellemting mellem sut og tudkop.
jan 2009
Følger: 1 Emner: 21 Svar: 44
vil ikke ha´ flaske efter grød