Vil ikke ha den.. {{forumTopicSubject}}
Har en dreng som ikke vil ha sin aften flaske som han får hver aften inden han skal sove..
Der har aldrig været et problem med det før, tværtimod har han været meget glad for den og har spist 240 ml ca..
Det har stået på de sidste 3 dage hvor han max har taget 20 ml og så begynder at han tygge i den, lege, grine og gider den ikke..
Tænker lidt om han for den for tæt på sin aftensmad? Han spiser aftensmad halv 6 og får flaske en time efter, da han bliver lagt i seng kl 7..
Der har bare ikke været et problem før, og der har han jo også fået den en time efter.. hmm..
Og han skal jo have hans aften flaske et godt sykke tid endnu, da han kun er 7 måneder om 2 dage
Hvad tænker i omkring at han lige pludselig ikke gider den mere? Håber I kan hjælpe
jul 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Babyer: 2 Emner: 2 Svar: 61
jun 2010
Følger: 11 Følgere: 10 Babyer: 1 Emner: 47 Svar: 1.140
Men ja må ringe til hende og høre
mar 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Babyer: 1 Emner: 99 Svar: 747
nov 2010
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 1 Emner: 69 Svar: 644
Her var det bare i en lille periode det var og nu elsker hun sin flaske igen og sluger den med det samme.
Hun er meget nysgerri og jeg tror der sker meget rundt omkring, så hun har mere travlt med alt muligt andet, end at spise.
Jeg synes bestemt ikke du skal droppe den nu, giv det en chance, måske er er det også bare en periode for ham.
jun 2010
Han får nemlig en smule mælk til maden om morgenen og om aftenen, og ellers vand til, og lidt mælk i sin havregrød om morgenen..
men eftersom jeg har fået afvide de skal ha 400ml mælk om dagen får han jo to flasker om dagen.. en til formiddag og den der aftenflaske.. Og 400ml er jo meget som han ikke lige får i det mælk i en kop
Carola S :
Ja okay, det kan godt være det bare er en periode.. Prøvede godt nok at stille den og så vente lidt, men han virkede stadig ikke yderlige interesseret
Tror jeg prøver at give ham aftensmad lidt før, så det ikke ligger så tæt op af hinanden, det kan være det hjælper
Tak for svar piger
mar 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Babyer: 1 Emner: 99 Svar: 747
jun 2010
Men når man høre noget/læser noget om, at det skal de ha osv, så bliver man lidt i tvivl om de får det som de nu skal ha
Tania :
Altså 200ml MME i en kop?
jul 2008
Følger: 42 Følgere: 41 Babyer: 2 Emner: 492 Svar: 7.897
magnus valgte også selv flasken fra - det foregik dog , var han 13mdr, og hver gang jeg kom med aftenflasken (den eneste flaske han stadig fik) gik han fuldstændig agurk , skreg og skreg , helt panisk- selvom han plejede at blive vild for at få den.. så gik vi over til grød.
men 7mdr er lidt tidligt at stoppe - snak med sp
jun 2010
nov 2010
Følger: 3 Følgere: 2 Babyer: 1 Emner: 9 Svar: 127
Så nu spiser hun kl 17 og får natflasken mellem kl 19 og 19:15 ...
det fungere fint !
mar 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 27 Svar: 319
Men ja, prøv og ryk aftensmaden lidt, lyder til det vil hjælpe
Vil ikke ha den..