{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
940 visninger | Oprettet:

6mdr mad {{forumTopicSubject}}

Igen har jeg lidt spørgsmål på madfronten smiley

Min pige gider ikke rigtig flasken mere, hun får 400ml mælk i døgnet eller mere. Bare i glas og blandet i grøden og til natten får hun så en flaske..
Men hvor meget mad skal hun så have iløbet af dagen?
Hun spiser rugbrød nu, ved godt nogen mener det er for tidligt, men hun er helt vild med det og god til at tygge. så pt ser det således ud

Mogen
havregrød med frugtmos og mme i glas

MIddag
rugbrød med leverpostej (hvilke pålæg kan man ellers bruge når de ikke er ældre og uden tænder??) og så får hun frugtgrød som lidt dessert og mme i glas

Aften
grøntsags kartoffelmos og mme i glas

Burde hun ikke få lidt mellemmåltider eller? Hun klager ikke, men kan ik finde ud af om det er for lidt.



Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  6mdr mad
  • #1   31. mar 2010 vil mene det er fint det hun for der ; )

    Jeg giver gerne min datter et eller andet til forfriskning når hun kommer ind fra lur om eftermiddagen.. det er gerne noget frugtmos..
    nogle gange for hun f.eks en agurk stav når jeg laver mad så sidder hun og hygger sig med den i sin højstol ude ved siden af mig i mens..


  • #3   31. mar 2010 jeg vil mener at hun skulle have noget eftermiddagsmad også. Her giver jeg Jonathan en flaske om eftermiddagen. Han gider heller ikke rigtig flasken, men når det kun er 1 gang om dagen, vil han gerne have den smiley De har jo stadig brug for alle de ting der er i mme

Kommentér på:
6mdr mad

Annonce