{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.205 visninger | Oprettet:

 Putte
Putte
Tilmeldt:
20. mar 2009
Følger: 1 Emner: 109 Svar: 580

Flasker. {{forumTopicSubject}}

Hvordan tilbereder i dagens flasker???

Til hele dagen???, laver i hele blandingen på en gang eller sætter i kun vandet på køl også tilsætter pulvr når det skal bruges???

Hvad er bedst???


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Flasker.
  • #1   4. sep 2010 til begge mine har jeg altid om aften lavet til hele dagen men nogen siger a de ¨må man så først nu fra de er 2md.. men hvis det nu sku gå sådan som de andre gang jeg kun kan i per md så ville jeg nu gøre det samme..

  • #4   4. sep 2010 Koger vand og hælder i en kande. Når vendet ikke er alt for varmt mere kommer det i køleskabet, så det kommer ned på de 5 grader ca smiley
    Når flasker m.m er blevet gjort rent om aften, så hælder vi den mængde vand i flaskerne, som der skal og så ryger de i køleskabet.
    Når Nikoline så er sulten, tager vi en flaske fra køleskabet og stiller i mikroovnen så vandet bliver 40 grader. Derefter putter vi den mængde NAN i, som der skal og så ryster vi... Vupti, så er der mad smiley


  • #5   5. sep 2010 jeg kan ikk lige forstå den med jeres sp siger da kommer bakterie for vandte bliver jo kogt til 100 gr først inden det køler ned til de gr det nu ska ha inden man kommer pulver i så bakterier dør da når vandet koger.. og begge min sp ved da godt jeg altid har vidst jeg har lavet dem klar til hele dagen omm aften og jeg har da aldrig fået noget a vide om det sku være farligt eller forkert..

Kommentér på:
Flasker.

Annonce