{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.595 visninger | Oprettet:

Hvad skal man vælge? {{forumTopicSubject}}

Hej.
Vi er ikke begyndt på grød endnu, men sad lige og tænkte hvad mærker man skal købe, hvis man ikke laver selv..??
Hvad starter man med?
Så i Brugsen at det mad man kan købe i glas, at noget af det bruges fra 4mrd af, men er det godt nok?
Der er godt nok mange der bruger det..

Synes altså det er svært....


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad skal man vælge?
  • #1   9. nov 2010 Jeg har også som regel lavet det selv, men ingen regler uden undtagelser har da også købt det på glas hvis vi har skulle på weekendtur eller andet hvor der måske ikke lige er mulighed for at have det på køl hele tiden, så er det nu nemt med et glas.

    Vi har prøvet forskellige slags og alle er røget lige ind i skuffen...:O)



  • #3   9. nov 2010 Tak for alle jeres svar....
    Pernille: Jeg vil da rigtig gerne lige lurer i dine opskrifter... Jeg vil gerne lave selv det er helt sikkert, men jeg er bare ikke god i et køkken... smiley Men det kan jeg da blive smiley

    Havde også sådan at jeg ville bruge det i glas hvis vi skal nogen steder... Hvis jeg kan lide det, så får min datter det, men der er bare noget... Føj det smager af h... til.. smiley


  • #4   9. nov 2010 nu vi skal til at start om en lille mdr... Så er det hirsegrød og mejsgrød ik?? Putter man så frugtmos ovenpå? For at de måske gider spise det??

    Og selvfølgelig må de jo gerne få det man køber, ellers viile man jo ikke kunne finde det på hylderne.. Havde bare hørt der er et af mærkerne som er meget sødt (selvom der står. ikke tilsat sukker)

    Kun frugtmos engang imellem?





  • #5   9. nov 2010 rikke. Hvad har du så brugt af færdigblandingerne... Hvilke mærker?

  • #7   9. nov 2010 Det smager også sødt, men tror det er det som kommes i for at det kan holde sig..

    Vi har brugt:
    Beauvais pulver
    Grød med yoghurt og frugt og nogle gange puttet lidt frugtmos ovenpå
    Risgrød med pære og banan

    Glasmos:
    Sveskemos
    Ja og de fleste andre også, nogle var et større hit end andre, men det er jo nok forskelligt fra barn til barn.

    Har dog aldrig købt færdig havregrød eller øllebrød, det er hjemmelavet.



  • #19   9. nov 2010 Jeg laver os selv alt Ea's grød og mos. Nemt, sundt og billigt (:
    Hun får majsgrød, pæremos og sveskemos .. Og self. MME suplerende.


  • #22   11. nov 2010 Nå selvomm tråden er blevet lidt lang, smiley er jeg glad for alle jeres svar... Jeg er glaf for jeres ider og jeg finder ud af det tilæ den tid smiley

    Jeg tror så længe jeg har tid til det, vil jeg nok lave så meget så muligt selv og engang imellem falde til færdiglavet.. smiley

    Jeg har så lige opdaget at i min babykalender er der 3 opskrifter fra når de er 4 mdr..
    Majs- og risgrød, hirsegrød og grøntsagsmos smiley så dem starter vi lige med...
    bruger man frugtmos ovenpå nogen gange for at få dem til at spise ??


  • #23   11. nov 2010 Ja, man bruger frugtmos i (:

Kommentér på:
Hvad skal man vælge?

Annonce