{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.001 visninger | Oprettet:

Tori
Tori Hjælpe-administrator

Tilmeldt:
6. apr 2008
Følger: 19 Følgere: 18 Babyer: 1 Emner: 167 Svar: 1.732

hvad skal man tro?? {{forumTopicSubject}}

Manden og jeg har siden vi fik vores prinsesse tilbage i 2006 ikke brugt nogen form for beskyttelse, vi havde en graviditet tilbage i 2008 som desværre måtte ende med en abort da begge fostre var døde. smiley
Nu ligger landet så sådan at jeg er gået lidt over 1 uge og tid, men syntes ikke rigtig jeg har nogen symtomer (staves) ellers. Har prøvet og tage en test, men den viste negativ, har en enkelt mere til at ligge her hjemme som jeg selvfølgelig vil tage igen i morgen.
Det skal lige siges at min mens, altid har været reglmæssig uden undtagelse, derfor kan jeg ikke forstå at min test viste negativ?
Er der nogen af jer skønne mennesker der har oplevet noget af det samme?
kram


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvad skal man tro??
  • #2   24. jul 2010 jeg har 2 gange her det sidste halve års tid oplevet at min mens udeblev.....
    får den ellers altid præcis og kan nærmest stille uret efter den...
    men 2 gabge er den blevet helt væk ....
    har haft testet de gange og har været bragende negative !
    så har mens bare holdt sig væk og kommet næste gang jeg så skulle ha den ....
    det kan komme af stress og hvis man virkelig meget tænker på noget.... arbejde ... parforhold..... baby osv....
    det sagde i hvert fald min læge til det .....


  • #3   25. jul 2010 det kan være fordi din cyklus lige pludselig har ændret sig det har min gjort lige pludselig tit .. det kan oz være du ikk er så langt henne a du kan teste positiv.. min veninde ku først teste positiv efter 3 md..
    men måske er du ikk så langt henne a du har nogen symtomer ende mine er alle 3 gange føst kommet i uge 6 og 8..


  • #4   25. jul 2010 Jeg vil lige skynde mig at sige, at min ene kollega testede negativ, men hun var altså gravid. Hendes menses har også altid været til tiden hver mdr.

  • #5   25. jul 2010 Jeg har også testet negativ til trods for at jeg var 6 uger henne.

  • Tori
    Tori Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    apr 2008

    Følger: 19 Følgere: 18 Babyer: 1 Emner: 167 Svar: 1.732
    #6   25. jul 2010 må prøve at få fat i lægen i morgen, får stadig ingen tegn på mens og stadig negative test.

Kommentér på:
hvad skal man tro??

Annonce