{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvornår gav i jeres små Rugbrød osv
  • #3   10. dec 2010 ja lidt hønemor er man vel altid smiley den første var omkring 8 mdr før han fik rugbrød for første gang, freja var 6 mdr og det gik fint, valgte bare noget brød uden for store kerner og så af med kanterne og så mini mini hapsere smiley gummerne er jo hårde så de kan sagtens gnaske det smiley

• #5   10. dec 2010
    Altså da min datter var bette, fik vi en "kostplan" hvor der tydeligt stod at rugbrød vra fra 8 mdr, og det aynes jeg passede fint.
    Grød anbefales først fra 6 mdr og rugbrød fra 8 mdr..

• #7   10. dec 2010 Alexander er nu lidt over 7 måneder og er lige begyndt at få rugbrød smiley

• #9   11. dec 2010 7 mdr - men kunne se at jonathan ikke rigtig var klar til at tygge det. så jeg ventede til de 9-10 mdr og så kunne han smiley

• #10   11. dec 2010 Liva-Marie fik rugbrød lige før hun blev 6 måneder, hun gad ikke grød, hun har altid gerne villet have noget hun kunne tygge i og vi gav hende det i samarbejde med sundhedsplejersken..
    vores sundhedsplejerske siger at de papire man får hvor der står brød fra 8 måneder er fordi der kan de fleste børn klare rugbrød, men nogle børn er hurtigere end andre og de må få det fra 6 måneder hvis de er klar.. så hun har fået og får stadigvæk (9måneder) bondebrød uden skorpen og hun har elsket det fra første dag :o)

• #11   12. dec 2010 Tak for alle svarene, kan se vi så bare må prøve os frem :). Hun er os meget interesseret i vores mad,så er vel os de rigtige tegn. Endnu engang tak, tror vi prøver senere i dag ;D

Kommentér på:
Hvornår gav i jeres små Rugbrød osv

Annonce