{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  vælling, mos og grød
  • louise h
    louise h Tilmeldt:
    aug 2010

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 55
    #1   10. jan 2011 min søn er også 3 måneder og vejer også ca 8 kg jeg er gået over til modermælkserstatning og ammer kun om natten.
    han er meget nemmere nu for han bliver mæt når han har fået flasken, hvor han før ville have med igen efter 15 min. han sover også i længere perioder nu smiley så prøv erstatning til han bliver 4 måneder ellers så ring til din sundhedsplejerske for råd smiley


  • #2   10. jan 2011 vi startet en uge før han blev 4 måneder..

    har du spurgt din sp om råd =?


  • #4   10. jan 2011 min sundhedsplejerske er langtids syg, og har ikke fået en anden endnu .. Der kommer først en sidst i februar / starten af marts smiley

    Nå, men jeg har ihvertfald også problemer med at få ham til at sove, han er MEGET mor-syg. Jeg ammer ham også, men for en måneds tid siden gik jeg over til 2 flasker om dagen, morgen og aften .. Jeg KÆMPER for at få ham til at sove uden jeg ligger der ved siden af til han vågner!

    Hvor mange ml giver du Louise H ?? altså pr flaske?? for jeg giver 180ml og han kan nemlig stadig være sulten ½ time bagefter


  • #5   10. jan 2011 hej..

    Min søn blev heller ikke nok mæt af flaskemælk da han var de 4 mdr gammel, han kunne spise 230ml mælk, hvilket var alt for meget jo, så vi begyndte med Majsgrød, blandet m frugtmos 1 gang dagligt efter eftermiddagsluren, nu er vi oppe på grød om morgenen os smiley

    Det fungerer super for os, og han kan godt sove 10 timer om natten (self med et par undtagelser) hehe..


  • #6   10. jan 2011 ... Og min søn vejer nu ca.9kg, og han er næsten 6 mdr smiley ret kompakt lille mand, smiler...

  • #7   10. jan 2011 ja, du kan godt se min søn er lidt større :') han vejer altså omkring 8kg nu smiley så jeg kan godt forstå han ikke bliver mæt .. men er bare i tvivl om jeg kan begynde på en smule grød eller mos ? tænker nu mere på sutte refleksen ??

  • #8   10. jan 2011 Jeg har en datter der lige er blevet 4 mdr.der vejer 6,9 kg hun spiser maks 150 ml pr gang og hader sin flaske vi begyndte på grød lidt før man måtte.. Det bare at prøve sig lidt frem smiley

  • #9   10. jan 2011 Vil sige at du kan prøve det, synkerefleksen og sutterefleksen er meget forskellig, og det er så foskelligt hvornår de små er klar til det... Min venindes datter fik vælling som 3 mdr og det kørte bare..
    For Theo tog det lige et par gange ca 6 gange, hvor han spyttede grøden ud, og ikke sank det, men pludselig gik det op for ham, og siden der, snart 2 mdr siden, har han bar været helt vild med ske mad...
    Og hvis maven ikk er helt klar til det som 3 mdr, kan det være en go idé at blande halv sveskemos i smiley
    -Det har vi gjort med Theo, da han altid har haft bøvl med mavsen... smiley og self kun i frugtmos/grød... smiley


  • #10   10. jan 2011 ja, det er jo bare at prøve sig frem

  • louise h
    louise h Tilmeldt:
    aug 2010

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 55
    #11   10. jan 2011 mie han spiser mellem 120 og 150 ml pr måltid og det bliver han mæt af. det kunne være at du skulle give mindre bryst og mere flaske og se om det hjælper du risikerer dog han hellere vil have flaske end bryst!!

  • louise h
    louise h Tilmeldt:
    aug 2010

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 55
    #12   10. jan 2011 der må være en sundhedsplejerske "vagt" du kan ringe til det har jeg i hvert fald.

  • #13   11. jan 2011 det har jeg ikke fået noget af vide om ?? hmm, jeg må prøve mig lidt frem, vil så gerne have han kunne sove bare middagslur så jeg kan nå nogle ting uden han skal hænge på mig

Kommentér på:
vælling, mos og grød

Annonce