{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjemmelavet Lasange- Hvordan laver i ?
  • #1   26. mar 2011 tager og laver kødsvos med tomater majs championger og lægger det så som lag med pasta i mellem og så godt med ost på toppen ellers kan du jo hælde ostesvovs i hvergang du har lagt et lag pasta

  • #2   26. mar 2011 har bechamel sovs, han kan ikke lide majs og champion..



  • #3   26. mar 2011 Har kigget lidt rundt, og er kommet frem til denne.. men er den god ?
    http://www.opskrifter.dk/149.0.html


  • #4   26. mar 2011 Jeg plejer bare at lave en kødsovs af løg. oksekød, hakkede tomater evt. dem med krydderi, lidt vand, salt og peber og så de grønsager jeg har og som jeg synes er lækkert i. Personligt kommer jeg altid revede gulerødder i, broccoli der lige er kogt i 2 min er også godt i smiley

    Så skifter jeg mellem grove lasagne plader, kødsovs og kommer revet ost på til sidst, eller hawaii ost smiley

    Også en halv time i ovenen smiley

    Serveret med en råkost salat og flutes..

    Kan ikk se linket smiley


  • #5   26. mar 2011 Kødsauce:
    50 g Smør
    1 stk løg
    500 g hakket magert oksekød
    2 gulerødder
    1 dåse flåede tomater
    1 dåse tomatpure
    1 1/2 tsk køkkensalt
    1 tsk peber
    6 lasagneplader
    2 spsk rasp
    50 g Cheddar

    Sauce: Bechamel

    Kødsauce:
    2 spsk frisk oregano

    Fremgangsmåde:
    -Kødsauce: Lad smørret smelte i en gryde. Svits løg og oksekød heri, til kødet smuldrer og har skiftet farve. Tilsæt revne gulerødder, tomater med væde, tomatpure, salt og peber. Lad kødsaucen koge ved svag varme og under låg i ca. 15 min. Tag låget af gryden, tilsæt hakket oregano og kog saucen videre i ca. 10 min. Smag til.

    -Læg lagvis - kødsauce, lasagneplader, kødsauce, béchamelsaucen, lasagneplader, kødsauce og béchamelsaucen i et smurt, ovnfast fad. Drys lasagnen med ost og rasp og bag den midt i ovnen ca. 45 min ved 180°C.


  • #6   26. mar 2011 Det opskriften jeg har linket til.

  • #7   26. mar 2011 Lytter lige med her smiley

  • #8   26. mar 2011 Den opskrift du har skrevet her - lyder god. Den lyder ligesom den min søster laver. Og den smager lækkert. smiley
    Så - Go for it! smiley


  • #9   26. mar 2011 Herhjemme bruger vi denne opskrift..
    Det smager bare rigtig godt og hvis man vil kan man putte flere grøntsager i..!

    http://carstensopskrifter.blogspot.com/2008/03/lasagne.html


  • Berit a
    Berit a Tilmeldt:
    apr 2008

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 225
    #10   26. mar 2011 her bruner vi oksekød, løg og hvidløg, tilsætter flåede tomater, oregang, salt/peber og rødvin.
    nogle gange revet gulerod og squash.
    lader det simre godt og ligger det lag på lag med plader og money/bechemel sauce. revet ost på og i ovnen ca 40 min. den er super lækker...

    når henrik laver den bruger han ikke rødvin og revet ost. men slutter med et lag ostesauce.


  • #11   26. mar 2011 hey...
    her elsker både mand og børn min lasagne...
    jeg laver kødsovs med revet gulerod+hakket løg+porrer
    og sovs laver jeg selv også....


  • #14   26. mar 2011 NÅr kærensten kom ikke, han er taget til jylland med en ven for at hente en bil... Til trods for det er første gang i en mrd jeg er hjemme fra Hospitalet hvor min søn er indlagt.. Han farmor passer ham idag, så jeg kunne komme lidt ud derfra..! Også brænder han af.. typisk ham..:)
    Så nu vil jeg spise en lasange med hjemmelavet hvidløgsbrød helt for mig selv, hvorefter jeg vil ligge mig ind i min dejlige seng- Den har jeg savnet, og se noget film, også tidligt op i morgen og på hospitalet igen.. smiley


Kommentér på:
Hjemmelavet Lasange- Hvordan laver i ?

Annonce