{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af altanafskærmning 1.000 kr.
  • Fjerne overskydende jord, så det er plan med græsset 500 kr.
  • Hjælp til montering af skab 205 kr.
  • Bortkørsel og bortskaffelse af jord 1.000 kr.
  • Tilkobling af opvasker, vask og armatur 1.500 kr.
  • Skrue reol/lampe ned fra væg 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kombinere nan 1 oh nan ha
  • #1   17. jan 2012 hvad er nan HA??

• #2   17. jan 2012 Nu er det jo lidt anderledes med mig fordi jeg både ammer og giver flaske.. men tænker jeg vil gøre sådan her..
    Jeg ammer altid først for at holde gang i den mælkeproduktion jeg nu engang har, også supplere jeg op med NAN pro 1, de gange jeg ikke har nok, dvs at Axl på en dag får 3-4x 120ml MME
    Også vil jeg give ham NAN HA 1 til at sove på og for at holde gang i hans mave..

Diana: HA er NAN's svar på Syrnet Allomin.. altså et produkt der letter afføringen hos MME børn med tendens til hård mave..

• #4   17. jan 2012 Du kan sagtens give både nan 1 og nan ha. Du skal bare bytte en af flaskerne med nan 1 ud med nan ha.
    Gør det om morgnen, eller midt på dagen. Helst der hvor han er mest aktiv, da det så hurtigere kommer i virkning i maven.

Hvilken d-dråber bruger du, og hvad tid på dagen giver du dem? De skal helst gives om morgen. Vi oplevede nemlig en stor forskel på fast og tynd afføring, afhængig af hvilket mærke og hvad tid han fik det.

• #5   17. jan 2012 Det vil jeg prøve.. Vi startede med D-dråber fra matas med kokosolie i, men det fik han mavekneb af, så SP sagde vi skulle give ACD-dråber i stedet da de er lavet uden kokos og dem får han om morgenen..
    også får han mylicondråber 15 min før han spiser for at forebygge gylperi og mavekneb..

• #6   17. jan 2012 SUPER så er der helt styr på det.
    Men så bare byt en flaske nan 1 ud med nan ha.

• #7   17. jan 2012 ja næsten, han bhar bare stadig ondt i maven, men tror det er fordi han ikke kommer af med sin prut så tit =)

• #8   17. jan 2012 som jeg har skrevet i din anden tråd, så er det ikke altid at det er godt at kombinere brystmælk med mme. Oplevede det selv, og desværre nåede det at gå så voldsomt i hårknude for Oliver så han har måtte gå grueligt meget igennem.
    Men prøv at give mere nan ha, da de ikke skal arbejde så meget med det i deres maver. Du kan også prøve den grønne allomin. MEN PAS på ikke at blande for mange ting sammen.
    Så jeg ville give lidt mere nan ha end alm nan. Og så skal du lytte til dig selv. Hvis du ikke synes det er som du synes det skal være, så skal du søge læge. Jeg var for længe om det, og jeg skammer mig idag, at jeg lod mig lokke af sp til at prøve så mange ting af inden.

• #9   18. jan 2012 LJ tak for svar det må jeg hellere prøve

min lille datter kommer alt for sjældent af med afføring så hun får ondt i maven det er så synd...

• #10   18. jan 2012 Selv tak diana =)
    Du kan evt. tilsætte 1,5 ml laktulose til MME'en, det gjorde de på sygehuset med Axl

• #11   18. jan 2012 LJ jeg er ikke sikker på det er godt og give hende det så længe hun stadig er så lille.... trorjeg i morgen vil ringe til SP og liie tage en snak med hende for kan slet ikk klare min prinsesse har det så skidt i maven....
    hvor hurtigt virkede det der nan ha på din søn efter du startede med og give ham det??

• #12   18. jan 2012 Diana: axl var kun 1 uge da vi var på børneafdelingen og fik lactulose og movicol junior der =)

Det virkede efter en lille uge, han fik lactulose også, og mylicon 2 gange i døgnet også.. da afføringen så helt fin efter ca 5 dage blev han trappet ud af lactulosen igen.. Mylicon får han stadig fast morgen og aften..

• #13   19. jan 2012 oki så vil jeg i hvertfald overveje meget stærkt og få købt noget hvis ikk der snart kommer gang i hendes mave.....
    elsker hende for højt til og ku klare at hun skal lide under det her

• #14   19. jan 2012 Altså lactulose virker jo hurtigt, mellem 1-12 timer efter indtagelse.. Prøv at snakke med læge eller SP om det

• #15   19. jan 2012 LJ det vil jeg gøre...

Kommentér på:
Kombinere nan 1 oh nan ha

Annonce