{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.840 visninger | Oprettet:

HJÆLP " hun vil bare ik ha grød" :-( {{forumTopicSubject}}

Mille er nu næsten 7 mdr og hun vil bare ikke ha andet end hendes flaske:-/ vi har prøvet grød fra hun var 4 mdr li så stille og nu fast hver dag siden ca 5mdr og hun vil bare ik ha det hun spytter det ud igen og vi har prøvet alt færdig grød hjemmelavet med og uden frugt mos kartoffel/grønsagsmos og ingenting er godtnok til hende:-/ hun er meget bestemt f.eks vil hun kun spise af mam sutter str 1 hun vil kun bruge nuk sutter til ny fødte hun vil kun ha nan modermælkserstatning allomin og vælling går slet ikk så hellere sulte men nu er hun bare så gammel at hun jo skal ha det grød hvad gør jeg er ved at ha opgivet:-/ håber i har nogle gode råd:-))


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HJÆLP " hun vil bare ik ha grød" :-(
  • #1   29. apr 2012 Jeg ville nok snakke med min SP.
    JEg kan sagtens sidde og sige hvad vi gjorde eller hvad jeg tror er mest rigtigt.
    Men en SP ved altså bare lidt bedre smiley


  • lisbeth h
    lisbeth h Tilmeldt:
    apr 2012

    Følger: 1 Emner: 75 Svar: 477
    #2   29. apr 2012 hvad slags grød har i prøvet har i overvejet en anden ske ?? hvad med bare og starte ud med lidt frugt mos og vil hun ha det kan du jo stille og roligt putte mere og mere grød i??

    ellers er hun vel bare ik klar til det og så må i droppe det i 14 dage og så forsøge igen


  • #3   29. apr 2012 Emma er lige sådan , nu spiser nu lidt grød men det er ikke meget smiley

    Jeg bar os i panik men indså , efter gode råd fra dejlige piger , at ingen får flaske når de starter skole og hun nu nok skulle lærer det :))

    Nu får hun også frugtstykker og rugbrød i DP smiley


  • #5   29. apr 2012 Jeg har snakket med sp og hun
    Siger ik så meget til det men tænker bare nu er hun snart 7 måneder og har været igang i 3 mdr og intet hjælper vi har prøvet både bare frygtmos med og uden grød og flere slags grød og flere slags skeer har endda prøvet forskellige stole for at se om hun sidder bedre og bedre kan koncentrere sig men nix intet er godtnok til Mille smiley ved godt hun helt sikkert lære det på et tidspunkt er bare ved at være frustreret over hun ingenting vil ha og ikke nok med det i flaske laver vi 120ml hun spiser dig kun 50-70 det sker højst 2 gange dagligt at hun spiser det hele hun spiser ikke ret meget smiley


  • Theas mor <3 .
    Theas mor <3 . Tilmeldt:
    nov 2011

    Følger: 1 Emner: 63 Svar: 1.458
    #6   29. apr 2012 Har du prøvet med rugbrød, eller bolle osv... nogle børn går direkte til det "grove" mad, udenom grøden...

  • #7   29. apr 2012 Hvor ofte får hun grød? Tænker hun godt kan begynde på rugbrød i småbider til frokost...

  • #8   29. apr 2012 Altså det er jo svært at sige hvad der er bedst for jer men jeg kan fortælle hvad vi gjorde smiley

    Min datter blev ammet fuldt ud til hun var knap 6 mdr og så startede hun med grøntsagsmos om aftenen.. Efter lidt tid ville jeg så gå igang med grød til middag meeeeeen det ville hun bare ikke have, det var ligegyldigt hvad slags grød vi prøvede jeg snakkede så med sundhedsplejersken om det og hun sagde at nogle børn simpelthen sprang det led over så vi kunne prøve med lidt bondebrød og se om hun kunne klare det og det prøvede vi så.
    hun elskede det og spiste det bare så fint så vi sprang grød over og gik direkte på rugbrød smiley

    Lidt tid efter fik vi så gang i havregrød om morgenen også smiley


  • #9   29. apr 2012 Det med at holde pause har vi prøvet så mange gange uden held. Men alligevel mange tak for rigtig gode råd tror vi prøver med bondebrød og leverpostej i morgen og ser om det er vejen frem:-)

  • #10   30. apr 2012 du kan ikke tvige grøden i barnet - min datter har aldrig spist hverken mos el grød som lille og op til 2 år( hun fik det ofte tilbudt, men nægtede at spise moste ting og det måtte vi respektere hjemme og i dp ).. find andre ting som rugbrød m smørrepålæg og prøv dig frem... vi vil jo heller ikke spise noget, vi ikke har lyst til...

  • #11   30. apr 2012 Tvinger det heller ikke i hende men hun får det tilbudt fast morgen og aften i håb om det bare er et spørgsmål om tid men har lige handlet noget bondebrød og rejeost så må vi se når hun vågner fra formiddags lur om det er noget som kan bruges.

Kommentér på:
HJÆLP " hun vil bare ik ha grød" :-(

Annonce