{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.240 visninger | Oprettet:

HJÆLP hun sover bare..... {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen
Jeg plejer at have en glad smilende og meget vågen prinsesse på 7uger.. Men idag har hun valgt at sove hele dagen smiley Hun har været vågen i max1time sammenlagt hele dagen.. Hun har ingen feber, kommer af med det hun skal.. Græder ikke eller virker utilpas...
HUn sover bare er det normalt??? Vis hun ikke er mer vågen i morgen ringer jeg til lægen for bliver ret nervøs..
I den tid hun har været vågen idag, har der været fin øjenkontakt smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HJÆLP hun sover bare.....
  • #3   1. jun 2012 Tak karina Syntes bare det er helt vildt at hun har sovet hele dagen smiley det ahr hun bare aldrig gjort før...
    Men håber hun er mere vågen i morgen for det her holder jeg ikke til i morgen også....
    Men hun har heldigvis ikke feber eller noget.. Tænkte ej nu hører jeg jer om jeres også har gjort sådan noget..


  • #4   1. jun 2012 Jow jow hun sover og markerer hun er sulten og piver med lukket øjne, så tager jeg hende naturligvis op og ligger hende til.. så bøvser hun af og får en tør numse(vågen) og bum så sover hun igen hmmmm


  • #5   2. jun 2012 Det lyder altså ikke helt sundt, men så længe hun spiser, kommer af med afføring, ikke har feber og holder fin øjenkontakt når hun er vågen så tror jeg hun har det fint nok, men jeg er ikke sikker, det lyder ret voldsomt smiley

  • #6   2. jun 2012 Sådan en dag tog min datter også da hun var helt lille, hun vågnede kun lige for at få mad og blive skiftet, og så ellers sove igen.

    Hun har gjort det nogle få gange, men det kan være at hun vokser og/eller udvikler sig meget og derfor har haft brug for mere søvn.
    Men jeg vil sige hvis det fortsætter weekenden over med at hun sover så meget ville jeg nok ringe til lægen på mandag.


  • #7   2. jun 2012 Det er meget normalt.. Som de lige pludselig bare kan spise konstant, for at sætte mad mængden op så kan de også sove en til to dage uden rigtig at være vågn.. Det er kun godt da det er med til at udvikle dem.. Så stop du bare bekymringerne.. smiley

  • #8   2. jun 2012 Helt normalt. smiley så længe det ikke sker hver eneste dag altså. smiley Dexter havde også sådan 2 gange, hvor han bare sov. Første gang da han var 1 uge gammel. Det var forfærdeligt!! smiley

  • #9   2. jun 2012 det gør min søn på 11 uger også af og til. Det er helt normalt. Han kan godt tage 2-3 dage i streg hvor han stort set bare sover smiley

  • #10   2. jun 2012 Har selv en pige på 6 uger og 5 dage... Hun sover altid godt om natten, men svinger meget om dagen..

    Herhjemme kalder vi det for sovedage... Hun havde en sove dag igår og putted hende i barnevogn kl 12.50 og vækked hende kl 17.00.



  • #11   2. jun 2012 Nu min pige lidt ældre (5måneder) men den anden dag havde hun også en dag hvor hun sov 6½time i streg ! (: og hun har haft dage hvor søvn næsten ikke fandtes..

    Det meget normalt der skifter sådan (:


Kommentér på:
HJÆLP hun sover bare.....

Annonce