Amning {{forumTopicSubject}}
Ja ved godt der er mange enmer omkring det og har skam kigget kan bare ikke finde noget som jeg føler jeg kan bruge derudover ved jeg det er tidligt men sådan er det jo
Jeg er i uge 29 nu og er de sidste par dage begyndt at tænke meget over amning. Storer bror blev ikke ammet. Denne gang var jeg egentlig besluttet på at prøve igen , men føler ikke det er rigtigt er slet ikke sikker på jeg vil have det godt med at amme, ved ikke hvor eller hvem jeg skal snakke med det om, før føler at både fra min familie og fra jordemoren ligger der et Press atselvfølgelig skal jeg da amme agtigt, har selvfølgelig. Tænkt mig at prøve for hvem ved måske elsker jeg det,
Ved ikke hvad jeg vil udover at få lidt råd
okt 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 37 Svar: 3.625
Men jeg aftalte med min mand at jeg ville give det en chance. Da hun kom ud føltes det naturligt at lægge hende til, men jeg syntes aldrig at det var fantastisk.
Idag er jeg stolt af at jeg, trods alt, ammede hende i 4,5 måned.
nov 2013
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 19 Svar: 333
okt 2010
Følger: 12 Følgere: 12 Emner: 123 Svar: 958
okt 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 37 Svar: 3.625
aug 2011
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 38 Svar: 465
Hvad med at give det et forsøg når baby kommer men hav flaskerne klar hvis det ikke duer for dig?
Bare et forslag.. Min søn har hele vejen fået flaske, og i de første 4 måneder ammede jeg også, men det fungerede altså heller ikke for mig, så det hold jeg op med..
okt 2010
Følger: 12 Følgere: 12 Emner: 123 Svar: 958
Amning