{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
973 visninger | Oprettet:

gå eller blive {{forumTopicSubject}}

Jeg ved bare ikke hva jeg skal gøre... Jeg synes mine følelser for kæresten er helt væk, har virkeligt forsøgt a finde dem frem men kan ikke... Hver gang han træder ind af døren er jeg sur og vi laver aldrig noget, taler ikke sammen eller noget. Har bare haft det sådan det det sidste at det også synd for vores søn at vores forhold er sådan. Vi har kun lige rundet de to år og vores søn er 1 år. det er sku svært. Vi forsøgt flere gange at snakke med ham om det men uden resultat... Hjælp...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  gå eller blive
  • #1   23. feb 2009 Altså hvis det var mig havde jeg nok overvejet at tage en pause fra ham og forholdet , det lyder lidt som om i har brug for at savne hinanden lidt ... Det er jo så meget forskelligt fra person til person , men det kunne godt lyde som om i ender med at blive trætte af hinanden selvom det ikk er det i har lyst til ...

  • #2   23. feb 2009 Faktisk det samme som jeg ville have svaret..

  • #4   23. feb 2009 Den Usikre :
    Vi har det lige præcis på samme måde.
    Føler hellere intet for min kæreste overhovedet
    - selv venner & veninder siger at det er somom at vi bare er venner (Men har barn sammen) Vi laver aldrig noget sammen & har lyst til og flytte fra ham men synes det er så svært og flytte da vi har en datter sammen & hun er kun 5mdr snart ;(


  • #5   23. feb 2009 vil bare sige du ikke er ene om det! smiley

  • #6   23. feb 2009 Hej! Jeg undrer mig lidt om hvorfor I mister følelser for jeres kærester? Det er slet ikke negativt ment, men er det naturligt når man har født/ er gravid eller er det fordi I ikke har haft følelserne helt med fra starten af? smiley

  • #7   23. feb 2009 jeg tror det er ret alm eftersom hele ens liv forandre sig og især ens egen efter man har født..
    man sys man ligner lort, man har ikke tid, alt sådan noget.. og indenn man får set sig om er der gået 3 år smiley
    nogle klarer det og andre ikke.. herhjemme knaser det end del onkring brokkerier.. man kører simpelthen træt..


  • #8   23. feb 2009 Jeg ved det enlig ikke helt smiley
    Havde dem jo inden da vi fandt sammen (Ellers ville vi ikke være sammen) Havde dem os lige efter jeg havde født men så gik der ikke lang tid så var de væk . Lyder underligt
    - Men det blir aldrig det samme igen tror jeg ikke når lysten er væk smiley
    Vi har os højst ham sex sammen to gange på snart 8mdr ;/ Gider hellere ikke det så gnisten er vist helt væk . Men et sted ville jeg hellere ikke flytte når vi har Cecilie sammen ??


  • #9   23. feb 2009 Okay.. Ja det er nok rigtigt nok.. Men hvad siger jeres kærester til at I slet ikke har lyst? Accepterer de det? smiley

  • #10   23. feb 2009 NEEJ hehe.. vi snakker gerne om det og får løst mest muligt..

  • #13   23. feb 2009 Marijana: det lyder fuldstændig som mig.... vil bare være mig selv, og føler nå de begge er her at jeg har to børn... og nogle gange har jeg bare lyst til at skrige, så skrig dog for helvede...

  • #15   24. feb 2009 Den usikre.
    Du er ikke alene i din sit.
    Oftest er dte sådan at når man bliver mor, så synes man ligepludselig at ens kæreste er lidt for kedlig, og lidt for ligeglad, og lidt for meget af det gode, og ja man bliver faktisk ret godt og grundig træt af ham den sløve man synes ikke laver en disse for barnet eller hjemmet eller en selv, fordi man har barslen og nattevagten med den lille.

    Personligt har vi altid gjort meget i ikke at glemme hinanden når vi har fået endnu et skud på stammen, såsom at kræse lidt om hinanden, givet små breve og købt små gaver, husket at fortælle hvor glad vi var for vi var forældre og hvor godt vi synes vi tacklede hverdagen med en ny baby.

    Det der oftest sker i et forhold når man får et barn det er at mor glemmer far, og når far føler sig glem bliver han edderraskme som en teenager.
    Så skal han bare give igen, fordi når du ikke vil give kærlighed så det sikkert fordi du ligeglad med om han er der, han overvejer slet ikke tanken at alt din kærlighed for en stund er hos barnet fordi det nyt og spændende og man føler man skal være på 100%.

    Engang imellem skal man være bedre til at give bebsen fra sig, ved det hammer svært, men lade far gå den formiddagstur efter amning mens du laver noget med dig selv, at far tager den lille mens du handler osv.
    så han osse får følelsen af at FÅ lov til at være alene og passe den lille, Mænd tænker ikke så tit over det arbejde der er med en nyfødt fordi de ofte ikke får lov at være en del af det, og det tænker slet ikke over dte jo mere man lader dem gå og være i dvale.

    Det vigtigtste i et forhold er at man kan tale sammen, den balance er i nødt til at få genfundet.

    Skralde


  • #16   24. feb 2009 Min kæreste er rigtig god til at give mig kærlighed og vil så gerne have sex osv, hvor jeg har forklarede ham at jeg ikke kan trylle min sex lyst frem igen... og nu er det helt stoppet, og det er faktisk dejligt men det går jo hellere ikk... vil jo have min kæreste skal være lykkelig og det ved jeg han ikke er, for han er typen der tilpasser sig i et forhold... åh gud... hvis man nu ikke havde barn, var man jo bare smuttet...

  • #17   24. feb 2009 Hmm et barn er ikke det der bør få nogle til at blive sammen.

    Der er mange der mener man skal blive sammen for børnenes skyld, der er jeg dyb uenig, for hvorfor leve som hund og kat og affinde sig med en masse man ikke har lyst til, er det så ikke bedre at mor og far er glade hver for sig, hvis de ikke kan få tingene til at fungere ordentligt sammen?

    Sex er ikke alt, men man kan jo gøre meget for han får lidt tilfredsstillelse uden han skal op i en.

    Skralde


  • #18   24. feb 2009 nej det rigtigt.... men jeg tror også bare jeg er usikker på det hele... for hvad hvis jeg fortryder, så jeg finder ud af jeg savner ham helt vildt...

Kommentér på:
gå eller blive

Annonce