1.461 visninger
|
Oprettet:
At blive nervøs .. {{forumTopicSubject}}
Åhh jeg er nu kommet til den del hvor jeg begynder at blive nervøs for om jeg er god nok.. Om jeg bliver en god mor.. Om jeg kan finde ud af det hele, og om det kommer til at gå godt.. Er det okay at få det sådan? Eller skal man bare være totalt klar fra starten af? Har det skidt med at sidde og tvivle på om jeg er god nok ligepludselig..
jun 2009
Følger: 1 Babyer: 2 Emner: 65 Svar: 298
Tro på dig selv
aug 2011
Følger: 1 Emner: 18 Svar: 206
alle jeg kender har været nervøse for noget i deres graviditet. enten om de var gode nok, om baby fejlede noget, fødslen eller noget helt andet
jun 2009
Følger: 1 Babyer: 2 Emner: 65 Svar: 298
mar 2013
Følger: 1 Babyer: 1 Emner: 52 Svar: 316
dec 2008
Følger: 26 Følgere: 25 Babyer: 2 Emner: 176 Svar: 3.150
Mit svar var at det ved man bare.. Det er svært at forklare inden man selv har prøvet det Hun kom til mig da hendes datter var et par uger og sagde, at nu vidste hun, hvad det var jeg mente
Det er klart man er nervøs for man går jo noget uventet i møde, som man ikke har prøvet før. Ville nok nærmere syntes det var unormalt, hvis ikke man blev en smule nervøs..
mar 2013
Følger: 1 Babyer: 1 Emner: 52 Svar: 316
okt 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 37 Svar: 3.625
Det er helt normalt at tænke sådan, og jeg har kun et råd. Stol på din intuition.
apr 2008
Følger: 22 Følgere: 20 Emner: 186 Svar: 2.352
men gør sit bedste og det man synes er bedst for sit barn. giver det kærlighed, omsorg, tryghed og glæde, så kan man ikk gøre mere.
stol på dig selv og stol på at det du gør for dit barn er det rigtige og så skal det nok gå.
selvfølgelig ved man ikk inden hvordan det er at passe et barn. man kan have en ide om det. men det er langt fra det samme som at stå i det...
man lære hver dag og det bliver man ved med resten af sit liv
stol på dig selv, for du kan godt
At blive nervøs ..