{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.454 visninger | Oprettet:

At blive nervøs .. {{forumTopicSubject}}

Åhh jeg er nu kommet til den del hvor jeg begynder at blive nervøs for om jeg er god nok.. Om jeg bliver en god mor.. Om jeg kan finde ud af det hele, og om det kommer til at gå godt.. Er det okay at få det sådan? Eller skal man bare være totalt klar fra starten af? Har det skidt med at sidde og tvivle på om jeg er god nok ligepludselig.. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  At blive nervøs ..
  • #1   19. apr 2013 Jeg tror alle når at blive små nervøse første gang. Men så længe du gør dit bedste for at være en god mor, så kan du jo ikk gøre mere smiley
    Tro på dig selv smiley


  • #2   19. apr 2013 det ville være unormalt, hvis du ikke var nervøs eller spændt. Det er jo noget helt nyt, og vi kan jo ikke bare aflevere dem tilbage hvis vi ikke er gode nok.
    alle jeg kender har været nervøse for noget i deres graviditet. enten om de var gode nok, om baby fejlede noget, fødslen eller noget helt andet smiley


  • #3   19. apr 2013 jeg fik af vide hele min sidste graviditet at jeg var ikk klar, og kunne umuligt blive en god mor, da jeg altid har været det nogen kalder en "vild" pige. Så selvfølgelig bliver man usikker på sig selv når mange siger sådan. Men så må man modbevise folk, og det må man sige jeg har gjort. Og man kan jo kun gøre sit bedste smiley

  • #4   19. apr 2013 Alle siger jeg ER god nok og at jeg bliver en fantastisk mor .. jeg tror desværre det har den modsatte effekt på mig, som om jeg er blevet nervøs for om jeg kan leve op til deres forventninger

  • #5   19. apr 2013 Jeg har en veninde med en datter et halvt år yngre end min den ældste. Hun var meget nervøs og kom til mig en dag i slutningen af hendes graviditet med nogle af de samme tanker som dig og spurgte hvordan man vidste hvornår baby skulle have mad, var træt osv.

    Mit svar var at det ved man bare.. Det er svært at forklare inden man selv har prøvet det smiley Hun kom til mig da hendes datter var et par uger og sagde, at nu vidste hun, hvad det var jeg mente smiley

    Det er klart man er nervøs for man går jo noget uventet i møde, som man ikke har prøvet før. Ville nok nærmere syntes det var unormalt, hvis ikke man blev en smule nervøs.. smiley


  • #6   19. apr 2013 Synes også det er en lidt stressende periode, der er så meget nyt man skal tage stilling til og forholde sig til.. Ting der skal købes, og vi er ved at flytte for at få styr på økonomien så der er råd til bebs.. Der er så mange småting og udtryk man ikke kender til.. Kunne godt bruge en indkøbsliste, er nervøs for at have glemt vigtige ting

  • #7   19. apr 2013 Hvis du har glemt noget så lukker butikkerne jo ikke når du har født. smiley

    Det er helt normalt at tænke sådan, og jeg har kun et råd. Stol på din intuition.


  • #8   19. apr 2013 Der findes ikk nogen opskrift på en god mor .

    men gør sit bedste og det man synes er bedst for sit barn. giver det kærlighed, omsorg, tryghed og glæde, så kan man ikk gøre mere.

    stol på dig selv og stol på at det du gør for dit barn er det rigtige og så skal det nok gå.

    selvfølgelig ved man ikk inden hvordan det er at passe et barn. man kan have en ide om det. men det er langt fra det samme som at stå i det...

    man lære hver dag og det bliver man ved med resten af sit liv smiley

    stol på dig selv, for du kan godt smiley


Kommentér på:
At blive nervøs ..

Annonce