{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
896 visninger | Oprettet:

jeg har det nederen {{forumTopicSubject}}

hejsa jeg er lidt nederen med min fyr han gider ikke noget og vi snakker næsten ikke sammen mere, han har travlt med så meget andet vi ka ikke en gang side og se en film mere for han sider på nette og snakker med sine veninder og laver profiler på nette som han ik tror jeg ved..... hjælp


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  jeg har det nederen
  • #1   11. mar 2009 puha den er svær den der... du må jo høre ham om.. han egentligt gider at forsætte forholde med dig... eller sspørge ham om hvad problemet er

  • #3   11. mar 2009 giver
    Marijana *VENTER EN DRENG* * 26+3 *
    ret.


  • #4   11. mar 2009 ja det må jeg jo lige gør når han er hjemme

  • #6   11. mar 2009 ja syns det er meget trælst nogen gange tænker man bare han ville gå og lade os være

  • #8   11. mar 2009 vil lige starte med at sige at det er min meming jeg fortæller..
    men du blir nædt til at være klar over at du blir nødt til at konfrontere ham hårdt mod hårdt for ellers vil han bare snakke udenom. Det virker efter min mening som om at han allerede er kommet videre og har fundet noget nyt og kun er hos dig fordi han ikke har mulighed for andet. Han vil formentlig(staves) også bare benægte. I blir nødt til at ligge kortene på bordet og finde ud af hvad i PRÆCIST vil med jeres liv og se om i begge vil det samme.. jeg tror sgi at han er laang videre sorry.. det kan muligvis reddes men du skal KNOKLE.. håber du kan bruge dette.. smiley


Kommentér på:
jeg har det nederen

Annonce