{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.227 visninger | Oprettet:

Jeg har det ikke godt. {{forumTopicSubject}}

Jeg er rigtig dum og jeg ved det godt.
December måned havde været lidt hård ved mig. Så sidst på måneden skulle jeg ha en ny pakke piller, men jeg havde ikke råd! smiley Så jeg gik uden piller i lidt over en uge. Og det medførte jo så til at jeg var lidt svimmel osv. Ja jeg ved det er utrolig dumt, men så har jeg lært af det.

De sidste 2 uger har jeg haft ondt i maven. Haft en underlig følelse i kroppen og slet ikke magtet noget som helst. Jeg føler mig helt seriøst ikke klar til at komme nogen steder hen. Min psykiater troede ikke på at jeg kunne blive klar til at komme ud blandt andre, men fordi hun ikke kunne have samtaler med mig mere, så var jeg nødt til at springe ud i det.
I sidste uge ringede jeg til lægen fordi jeg var rigtig ked af at jeg ikke kunne komme ned til det der kursus og at jeg ikke følte jeg var klar. Men da jeg ikke har været der ret meget mente hun at det var fordi jeg lige skulle starte op.
Det er hårdt for mig at starte op, både fordi jeg ikke ved hvad jeg skal lave når jeg kommer derned og om der er mange mennesker.
Min mavepine er begyndt at blive værre og jeg spiser ikke rigtigt noget og sover gør jeg heller ikke så meget. Jeg tænker rigtig meget på den dårlige samvittighed jeg har.
og jeg har endnu engang overvejet at ringe til min læge for at fortælle hende hvordan jeg har det nu.

hvad skal jeg gøre???


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg har det ikke godt.
Kommentér på:
Jeg har det ikke godt.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce