1.644 visninger
|
Oprettet:
hvorfor er det altid mor der... {{forumTopicSubject}}
Har bare lige brug for at komme af med lidt luft..
Atter igen er det mig der står med lillepigen.. hvor sidder han ?? Oppe ved pc'en ovenpå.. er pissetræt og irritabel og har så mange tanker i mit hoved pt omkring min sterilisation på fredag..
MEN
får jeg noget hjælp til hende ?
ikk en tøddel..
HVORFOR skal mænd have det så let ??
Synes denne situation minder om min egen barndom.. havde nemlig en far der gik op til hans forældre når vi unger skulle i bad og først kom hjem igen når vi var puttet..
sorry men måtte bare lige have lidt luft og af med lidt galde...
mar 2008
Følger: 29 Følgere: 28 Babyer: 2 Emner: 339 Svar: 5.489
dec 2008
Følger: 26 Følgere: 25 Babyer: 2 Emner: 176 Svar: 3.150
jul 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 14 Svar: 1.154
mar 2008
Følger: 13 Følgere: 13 Babyer: 2 Emner: 154 Svar: 1.216
jeg sagde til min kæreste at hvis der ik snart kom andre boller på suppen, så ku vi bare ik være sammen, for jeg gad ik være sur og ked hver eneste dag, for det går ud over børnene til sidst, og kan hurtigt mærkes. det er synd. så nu er det blevet lidt bedre, men nu hvor han intet job har, er det begyndt at halte igen, da vi er for meget sammen.. men vi kæmper for det
feb 2009
Følger: 16 Følgere: 15 Babyer: 2 Emner: 98 Svar: 2.204
Så bank i bordet, tag strømkablet i nat når han sover, gå ind og plant hende i hans skød og sig værsko, nu er hun din...
aug 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Babyer: 2 Emner: 47 Svar: 680
Så vil sige at så kan jeg godt klare børne,de gange,når han siger det hver gang,at han sætter pris på det,nogle gange har jeg også bare lyst til og banke ham oven i hovedet og sige for s...... mand så tag dig sammen
mar 2008
Følger: 22 Følgere: 21 Babyer: 2 Emner: 194 Svar: 1.602
sep 2008
Følger: 24 Følgere: 23 Babyer: 2 Emner: 245 Svar: 4.609
mar 2008
Følger: 22 Følgere: 21 Babyer: 1 Emner: 96 Svar: 857
Jamen du har ret.. lader ham slippe for let.. men nu fik han det sgu at føle.. han fik lov og tage hende.. gik og sagde til ham at nu var hun hans og så gik jeg i bad..
Og da han var på vej i seng sagde han selv om han skulle skifte hende og give hende mad inden han gik i seng for så kunne jeg nå at lave tidlig flasker og så være i seng før midnat..
Hold da vældig... det siger man ikk nej til så pt står flaskerne og køler ned til det de skal så hendes flasker skal laves og så er det ellers under dynen..
Og ja.. er for god af mig.. men kæmper for det og blive noget bedre til at sige fra / til.. det skal jeg nok tage mig i nakken for at blive...
nat nat folkens.. tak for jeres respons..
hvorfor er det altid mor der...