{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.624 visninger | Oprettet:

hvorfor er det altid mor der... {{forumTopicSubject}}

Har bare lige brug for at komme af med lidt luft..
Atter igen er det mig der står med lillepigen.. hvor sidder han ?? Oppe ved pc'en ovenpå.. er pissetræt og irritabel og har så mange tanker i mit hoved pt omkring min sterilisation på fredag..
MEN
får jeg noget hjælp til hende ?
ikk en tøddel..

HVORFOR skal mænd have det så let ??

Synes denne situation minder om min egen barndom.. havde nemlig en far der gik op til hans forældre når vi unger skulle i bad og først kom hjem igen når vi var puttet..

sorry men måtte bare lige have lidt luft og af med lidt galde...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvorfor er det altid mor der...
  • #1   24. mar 2009 tror bare at mødre du har modrerollen og det er både med børn og det huslige, så er der så nogen mænd der gerne vil hjælpe.

  • #3   24. mar 2009 Kan du ikke hive fat i ham og bede om lidt hjælp, hvis ikke han gør det af sig selv? Man kan jo ikke holde til i længden at klare alt selv. Min kæreste arbejder om natten, så der står jeg altid selv med ham. I weekenden forlanger jeg at han hjælper mig. Sidste weekend var jeg bare så træt, så da vi gik i seng sagde jeg til ham, at han var moderen i nat. Så da Oliver vågnede måtte han altså skifte og give flaske.


  • #4   24. mar 2009 Sådan har det også været herhjemme, men jeg fik det råd at give barnet til faderen og forlade hjemmet i et par timer og ellers sige til at jeg skal have hjælp. Jeg er så desvære bare den type der slet ikke er god til at sige ja tak til hjælp så for mig hjalp det at forlade huset. Og ellers er min mand blevet meget bedre til at få mig skubbet til side og tag over, men oftes først når han kan mærke at det er ved at være nok for mig.

  • #5   24. mar 2009 kender det alt for godt.
    jeg sagde til min kæreste at hvis der ik snart kom andre boller på suppen, så ku vi bare ik være sammen, for jeg gad ik være sur og ked hver eneste dag, for det går ud over børnene til sidst, og kan hurtigt mærkes. det er synd. så nu er det blevet lidt bedre, men nu hvor han intet job har, er det begyndt at halte igen, da vi er for meget sammen.. men vi kæmper for det


  • #6   24. mar 2009 Kender det alt for godt... fik manden til at tage 4 ugers barsel, men hvor sad han også? ved pc'en og spilled i flere timer i streg, troed at nu kunne jeg få luft, men nej...

    Så bank i bordet, tag strømkablet i nat når han sover, gå ind og plant hende i hans skød og sig værsko, nu er hun din...


  • #7   24. mar 2009 Ja hvorfor er vi kvinder ikke bedre til og åbne munden,jeg vil sige jeg er heldig at min man hjælper mig med børnene,meeen der er også nogen få dage han ikke gør,som så sent idag,men det var han selv klar over,han sagde til mig,lille skat,du er bare en super mor,du klare bare alting uanset hvad,og jeg kan ingengang,klare og ha dem i 15,hvor du har haft dem hele dagen,og så gav han mig et kram og sagde du er bare så dygtig og tak fordi du er min.
    Så vil sige at så kan jeg godt klare børne,de gange,når han siger det hver gang,at han sætter pris på det,nogle gange har jeg også bare lyst til og banke ham oven i hovedet og sige for s...... mand så tag dig sammen


  • #8   24. mar 2009 Det er dig selv der lader ham gøre det .. Ikke for at lyde led og ikke forstående - Kan sagtens forstå at du er frustreret og ked og det er en lidt længerevarende kamp nogengange at få de mænd til at deltage i 'baby-projektet' . Men jeg synes at det er en kamp der er værd at kæmpe !

  • #9   24. mar 2009 Tror mange af os kvinder er for gode til at tage det hele fra fædrene og det er jo os selv der skal bøde for det i sidste ende smiley

  • #10   24. mar 2009 Stine P :
    Jamen du har ret.. lader ham slippe for let.. men nu fik han det sgu at føle.. han fik lov og tage hende.. gik og sagde til ham at nu var hun hans og så gik jeg i bad..
    Og da han var på vej i seng sagde han selv om han skulle skifte hende og give hende mad inden han gik i seng for så kunne jeg nå at lave tidlig flasker og så være i seng før midnat..
    Hold da vældig... det siger man ikk nej til så pt står flaskerne og køler ned til det de skal så hendes flasker skal laves og så er det ellers under dynen..

    Og ja.. er for god af mig.. men kæmper for det og blive noget bedre til at sige fra / til.. det skal jeg nok tage mig i nakken for at blive...

    nat nat folkens.. tak for jeres respons..



Kommentér på:
hvorfor er det altid mor der...

Annonce