{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.220 visninger | Oprettet:

så er det slut :( {{forumTopicSubject}}

Ja i mandags gjorde jeg det så forbi med min forlovede.

vi har haft knas længe (se evt tidligere indlæg) og jeg er nu helt ødelagt med alle symptomer på stress, så jeg slog op med ham for at få ro og fred til kun at tænke på mig og sønnen. Eksen tager det dog pænt og vi opfører os som vi plejer, dog uden kys og sådan.
men vi bor jo stadig sammen, så jeg står og skal flytte hurtigst muligt, men jeg har ingen penge til insdkud og min løn siger 5000 kr ca udbetalt i måneden, så jeg har knap nok penge til at vi kan klare os..

Jeg skal ringe til kommunen nu her, men ville lige høre her også, hvad kan jeg søge støtte til som enlig mor og kan jeg få hjælp til at finde en bolig ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  så er det slut :(
  • #1   2. apr 2009
    Hej søde, jeg står i det samme her .
    Her i kommune kan man ikke få hjælp til at få en bolig, så det er bare med at søge hvor man kan ;s


  • #2   2. apr 2009 Indskud kan du jo få indskudslån ;D

  • #3   2. apr 2009 Jeg er rigtig ked af din situation.. Jeg står i lign situation... Vi skal så først ha solgt huset inden jeg kan flytte. Men jeg syntes du skal få ringet til din kommune og fortælle om din situation..
    Der skulle både være boligstøtte, ekstra børnetilskud eller noget, søg friplads til daginstitution mener jeg.. Prøv at ring til dem, de kan fortælle dig hvor meget og hvor du henter støtten..
    Har selv lige haft ringet til dem og har skrevet en masse op, men kan nu desværre ikke finde det stykke papir hvor det står på.. Men ring..


  • Julie K
    Julie K Tilmeldt:
    jul 2008

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 44
    #4   2. apr 2009 I min kommune tilsendte de automatisk alle papirer om alt der kunne søges til da de kunne se på folkeregisteret at der fraflyttede en ..
    Fliiiink kommune smiley

    Du kan søge om boligstøtte , friplads i daginstitution , ekstra ordinære børnetilskud. Ja også skal du selvfølglig havde et børnebidrag fra dit barns far.



  • #5   2. apr 2009 Bolig støtte kan du regne ud på din kommunes hjemmeside .
    Det er hvor mange der bor, vokse og børn, hvad indtægten er og hvor stor boligen er der kommer i betragtning .


  • #6   2. apr 2009 okay tak skal i ha.
    Ja kommnen får jeg ingen hjælp fra det er da helt sikkert, så nu har jeg meldt mig ind i boligselskaber, så nu må jeg se hvor længe keg skal gå og vente.. men det er den eneste mulighed for at ku få lån til indskud..

    men jeg kan vel ikke søge alt det andet så længe vi stadig bor sammen, det kan jeg vel først når jeg er flyttet, eller har underskrevet lejekontrakt ?


  • #7   2. apr 2009 Anna : neeej nu så jeg først efter at det var dig der skrev... ej er da ked af at høre det ik går mellem jer smiley vi skal oz snart ha det møde vi engang snakkede om smiley

  • #8   2. apr 2009

    Tja det er okay, jeg bliver bare boende her indtil jeg finder noget andet, og tingene løser sig nok, det gør de somregel (':

    ja vi skal da så (:


Kommentér på:
så er det slut :(

Annonce