{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.712 visninger | Oprettet:

Mit bryllup {{forumTopicSubject}}

Ja, jeg blev jo frue i går den 2 maj.. Og hvilken dag det blev..

Først lidt forhistorie..

Vi valgte en dato for brylluppet den 14 feb. Vi valgte bare at invitere vores forældre ud om aftenen da vi ikke havde råd til mere.. Så vi skulle jo bare vies, til fotograf og så hjem og slappe lidt af..

Dagen inden (fredag)..

Vi havde inviteret alle vores venner på pizza og hygge som "undskyldning" for at de ikke kom med til selve brylluppet.. Her lægger en af mine bedste veninder ud med at overraske mig med at tage min KANON gode veninde fra efterskolen med.. En jeg ikke har set i 6 år.. Allerede her er det bare det bedste der er sket for mig EVER.. Havde virkelig savnet hende..

Vi hyggede vildt og kom hvis lidt sent i seng.. Hehe.. smiley

Så til dagen..

Vi stod tidligt op og gjorde os stille og roligt klar til at vi skulle være på rådhuset kl 11.00.. Da vi skulle hente buket inden og vi vidste der ville rende vikinger oppe i byen tog vi hjemme fra 10.20, i god tid..

Kl 10.45 kommer vi op på rådhuset til en dejlig overaskelse om at det ikke bare er et koldt lokale vi skal vies i, men en rigtig pæn sal med plads til 60 mennesker.. Faktisk lidt ridder/kirke agtigt..

Kl blir 11 og vielsen starter.. Det tar ca 15min (ret hurtigt alligevel) og vi for pakket vores papirer, sønnike og barnepige sammen og går ud..

Da vi åbner døren og træder ud står hele familien og alle vores venner ude foran og råber TILLYKKE, vifter med flag, kaster fuglefrø osv.. Og nøj hvor må jeg ha set dum ud i hovedet.. For vi ante det ikk.. INTET!

Min mor havde inviteret alle (inklusive min veninde fra efterskolen, som jeg troede var kørt hjem til Fyn) til "suprise"bryllup på Backhaus i Ribe (hvor de alle delte omkostningerne så det var gratis for os) Der var højt belagt smørrebrød i lange baner og en masse glade gæster.. Og ikke mindst et glad brudepar..

Eftermiddagen stod på kaffe i haven med vores forældre inden vi drog videre ud og spise.. Vi åd til vi næsten revnede og havde bare den bedste aften...

Alt i alt var dagene i går og i forgårs de bedste dage i mit liv.. Jeg har ALDRIG været så lykkelig.. Et lille diskret bryllup blev til et ret stort et med alle dem der betød noget for os..

(Billeder kommer)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mit bryllup
Kommentér på:
Mit bryllup

Annonce