{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.045 visninger | Oprettet:

MÆND ! {{forumTopicSubject}}



Jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre med min kæreste mere (faren til min datter)...

Han skulle passe hende her for nogen dage siden fordi jeg skulle indtil byen med en veninde og shoppe..
Da jeg kommer hjem er han skide sur fordi hun har været ked af det siden jeg gik... så siger jeg til ham "hør her du er aldrig hjemme ved hende, du gider ikke skifte hendes ble, du gider ikke snakke med hende, du gider ikke bade hende..... hvorfor tror du selv hun bliver ked af det når jeg går hun kender dig ikke som far"

Så hver gang vi er til familie kom sammen og folk spørger om hun er nem, siger han nej hun skriger med det samme jackie går ud af døren... ja siger jeg fordi du er aldrig hjemme ved os..
han tog det til sig troede jeg,

Idag skulle han ud og lave bil bare en 1 time så kom han igen... så kommer han 2 timer senere sammen med vores svorger også 10min senere kører de igen fordi de skal lave bil sammen, selvom vi havde en aftale med mine forældre..

er det mig ?? hvad skal jeg stille op med ham hun lærer ham aldrig at kende på den måde ..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  MÆND !
  • #1   1. jun 2009 hvorfor er det du ikke stiller det op for ham..pigen vil komme til og hade ham for det når un blir ældre. hvorfor kan hun ikke komme med når han laver bil ?.. min kæreste tager da lærke med ud og lave bil..
    ved ikke hvad du skal gøre men lyt til dit hjerte og gør hvad du syntes er bedst


  • #2   1. jun 2009
    jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre, elsker ham jo men er bare så træt af folk tror det er os der ikke kan holde aftaler , men det er bare min kæreste der ikke kan snøvle sig sammen,..

    mit hjerte siger seriøst snart stop..

    Det mig der laver mad 24 7 i alle ugens dage.
    mig der laver madpakke til ham.
    mig der lufter vores hund.
    mig der tager os af vores datter hele dagen.
    mig der rydder op.
    mig der skal kalde på ham 10 gange hver morgen før han står op.
    vi kommer altid for sent til ting fordi han altid kommer for sent hjem.
    det mig der køber ind og sørger for hvad vi skal have,

    han forstår seriøst ikke at jeg er ked af det selvom jeg siger det til ham.


  • #3   1. jun 2009 den ''mand'' var jeg ikke blevet hos. syntes du skal sige til ham at det her det gider du da bare ikke mere. du er mere værd end det... virker som om han ikke er ´voksen og ansvarlig. undskyld jeg skriver det men jeg siger bare min mening om tingene... er virkelig ked af det på dine vegne men syntes ikke du fortjener det.. min kæreste var os sådan indtil jeg sagde enten tar' du dig sammen ellers må vi stoppe nu !.. heldigvis ændrede han sig og er meget sammen med os nu og gør alt for os !...

  • #4   1. jun 2009
    har det som en 40 årig helt udkørt..

    os det jeg vil sige til ham bare svært når man elsker ham og har en datter sammen...


  • #5   1. jun 2009
    det med at vægge ham om morgen har jeg opgivet nu lader ham bare ligge.. men det vildt træls når man har en aftale ...


  • #7   1. jun 2009 måske du skulle be ham flytte hjem til sin mor.. det lyder mere som om han har brug for hende end dig?

  • #8   1. jun 2009
    han har ikke sin mor mere hun døde desværre sidste år...

    hans far er helt lige sådan.. hans mor lavede alt ved dem , han far lavede ingenting sådan er min kæreste os blevet ...

    har lige ringet til ham og spurgt om han snart kommer hjem..
    nej gør jeg ikke laver lige noget andet ... så nu må min far selv flytte en sofa vi skal have fordi min kæreste ikke kan holde sine aftaler ..

    jeg ved ikke hvor jeg skal flytte hen hvis det er , det er min kærestes lejliglighed , eller vi står begge i den, men han betaler huslejen og hvis jeg smider ham ud kan jeg ikke selv betale huslejen.
    mine forældres hus er ikke stort nok


  • #10   1. jun 2009 har os sagt til ham at hun skriger fordi hun ikke er "van" til ham fordi han aldrig er hjemme..

    det forstår han bare ikke...
    tror jeg ber ham om at pakke noget tøj i nogen dage og tage hjem til sin far ..


  • #11   1. jun 2009
    han laver bil konstant eller er ude ved hans far...
    ellers laver han fjernstyret bil når han kommer hjem også skal jeg bare klare alt det andet...


  • #12   1. jun 2009 Hold da op hvor det lyder som her hjemme .
    Nicolai er dog blevet bedre, men men men ;s

    Ja "mænd" er komplet umulige .
    Tror nu det fordi de er så unge, eller min er i hvert fald


  • #13   1. jun 2009 Jackie I.
    kan godt forstår du har det svært med det...
    Var det mig så havde jeg lagt ham på is i et stykke tid, det vil sige jeg ville kalde max to gange på ham om morgen, og kommer han for sent så er det bare synd for ham... Samt at hvis i skal nogle steder, og han du kan se han ikke kommer hjem så i kan nå det i skal, så ville jeg ringe til dem i skal på besøg hos og sige ´ham er ikke kommet hjem i nu, så ved altså ikke hvornår vi kommer, desværre´. Og er han ikke hjemme til aftensmad så ville jeg bare spise sammen med mit barn og så må han spise kold mad.
    Ved godt at det er nemmere sagt end gjort, og man gider helle ikke baladen hvis han bliver pisse sur, men har du overskud til at være kold i røven over for ham, så giv ham den kolde skulder....

    Håber du finder en løsning for dit barn og dig... Følg dit hjerte...


  • #14   1. jun 2009 synes du skulle begynde at leve som han gør.. altså ikke at du ikke skal lave en skid.. men han virker jo til at være fuldstændig ligeglad med dig og jeres barn.. Jeg ville lave mad til den lille og dig og intet til ham, jeg ville ikke vaske hans tøj, jeg ville ikke rydde op efter ham (kun det nødvendige), skulle jeg til familiefester/hygge med veninderne, ville jeg tage afsted (evt. bede en komme og hente mig, hvis jeg ikke selv kunne komme frem og tilbage)... Jeg ville sørge for at være meget ude (hvis du overhovedet orker det..) som muligt, så han ikke har den luksus at alt er klaret, når han kommer hjem... og hvis han skal have rent tøj - selv vaske det, eller hvis han ikke kan finde nogen af hans ting - må han selv finde det/dem...

  • #15   1. jun 2009 Jacki i. Foler med dig . Stod selv i din situation her for 1 maaned siden. Blandt andet ogsaa derfor at jeg dags dato afventer vores skilsmisse papire. Skal lige siges det ikke udelukkende var derfor jeg valgte den vej , men en af grundene.

  • #16   1. jun 2009 Hej Jackie

    Nu har jeg ikke læst hele tråden .. Der er jo trods alt gået nogle timer siden du oprettede emnet .. smiley

    Men nu skriver jeg lige mine tanker , hvis ikke der står noget lign. i forvejen .. smiley


    Du siger det er dig der rydder op , laver madpakke til ham , du vasker sikkert også hans tøj osv ...

    Prøv evt at stoppe med at gøre alle de ting du gør for hans skyld .. Når han forventer at han altid har rene underbukser i skabet og at der altid ligger en madpakke klar .. Så tror jeg muligvis han meget nemt kan komme til at tingene for givet .. smiley Hvis du forstår mig ??

    Min erfaring siger mig at mænd ikke tænker så langt som vi gør , og det er ikke noget negativt ment .. smiley

    Men ville bestemt ikke overveje at gå fra ham .. Og så bliver du nødt til og forklare ham hvordan du har det med at han ikke er nok sammen med jeres datter .. Spørg ham om han ikke vil skifte hendes ble , made hende .. Og stil/sæt dig sammen med ham så det bliver en fælles ting indtil hun føler sig tilpas ved sin far også .. Og at han skal huske og slappe af .. Små børn mærker jo nemt hvis man er nervøs .. smiley

    Håber du kan bruge nogle af de råd du har fået her i tråden.. smiley

    Knus Laura


  • #17   2. jun 2009 Går du ikke hjemme på barsel?

    Nu har jeg læst hvad du skriver du laver og hvor lidt han laver men hvis du går hjemme og han arbejder er det da også mest rimeligt at du laver størstedelen hvis ikke alt hjemme i huset/lejligheden.

    Det mig der laver mad 24 7 i alle ugens dage.
    Min kæreste har tilbudt det men jeg nyder det og synes hans mad er kedelig ;D

    mig der laver madpakke til ham.
    Synes det er skide hyggeligt og så kan man ind i mellem lave noget lækkert ved siden af eller et "kærestebrev" så er de gladere og nemmere

    mig der lufter vores hund.
    Gør jeg ikke da jeg har dårlige knæ og ikke kan holde til det :S

    mig der tager os af vores datter hele dagen.
    Klart jeg er hjemme smiley Rasmus hjælper med hende når han er hjemme

    mig der rydder op.
    Den daglige oprydning ja for det er mig der er her hele dagen men viu hjælpes i weekender og ferier

    mig der skal kalde på ham 10 gange hver morgen før han står op.
    Det må han sgu selv klare han er vel voksen smiley

    vi kommer altid for sent til ting fordi han altid kommer for sent hjem.
    Sådan er det også ofte her men folk ved vi aldrig er der til tiden smiley

    det mig der køber ind og sørger for hvad vi skal have,
    De fleste gange ja men ind i mellem bliver han tvunget med eller får en seddel i hånden og selv bliver sendt


  • #18   2. jun 2009 Skriver ikke det er rimelig han ikke viser interesse men som andre har skrevet så er de unge fyre nogle nødder til at være sammen med de små¨for de er jo ikke sjove. Jeg er meget heldig med min kæreste og synes han gør alt som han skal men hvor er der mange der brokker sig over deres partner hele tiden og det er sørme ærgeligt. Hvis der er samme negative holdning i hjemmet til faren er det da klart han hellere vil være andre steder.

    Jeg synes vi er for gode til at hakke på vores mænd og tvivler på de er SÅ dårlige som de tit bliver gjort :S


  • #19   3. jun 2009

    jeg sagde til ham igår at jeg synes han skulle være mere hjemme ved sin datter og hjælpe med hende så svarede han at han havde altså os en hobby der skulle passes (biler)

    blev så sur at han ringede og spurgte om han ikke skulle blive hjemme om aften ved os .. jo tak smiley

    har opgivet at kalde på ham mere det må han selv styre...

    med hensyn til vores datter er han sadigvæk lidt ligeglad hvis hun græder og sådan... han vil gerne skifte bare ikke hvis det er en lorte ble.

    jo jeg går hjemme men det er hårdt når man har en hund og datter og et hus på 140kvm der skal holdes og vasketøj i store mængder.


  • #20   4. jun 2009 Vi har også hus, 2 hunde, vasketøj, stor have og ja det er da ikke en leg vil jeg gerne give dig ret i men vi har vel selv valgt det....

    Men ja som Torben siger så havde jeg sgu nok banket i bordet og forklaret ham at enten er det familien som i forsøger at starte op eller også er det hans hobby for han kan åbenbart ikke begge dele :S

    Min kæreste går op i biler, styrketræning men jeg bestemmer hvornår afhængig af hvordan vores dag har været smiley OG det må din kæreste jo også acceptere at har du haft en lorte dag så skal han være hjemme eller har du bare brug for at i er sammen. Til gengæld skal man også huske at lade dem komme afsted måske bare en time om dagen smiley


  • #21   4. jun 2009
    Med hensyn til mig tror jeg han har fattet vores forhold hænger i en tynd tråd...

    her til morgen sagde jeg nu er klokken halv syv du skal op nu.. ja ja og der sker ingen ting så siger jeg er du vågn ja siger han surt... kl 6.45 nu skal du altså op ja siger han... så kl 7 siger jeg nu er klokken altså 7.. så bliver han skide sur på mig og siger det er minj skyld jeg kunne bare se om han var vågn.. tak..

    skrev til ham da han var kørt at jeg altså ikke ville finde mig i at det var min skyld og at han for eftertiden selv kunne stå op.. så sagde han pænt undskyld og at det ikke var hans mening .

    Indtil videre vil han gerne sidde lidt mere med vores datter men han giver hende ikke mad automatisk eller skifter hende .. men hvis hun græder prøve han at trøste hende og det er da en start ..

    men er stadigvæk lidt hys på ham og det ved han godt.


  • #22   4. jun 2009 Nu er jeres datter ikke så gammel, det tager tid ..
    Min kæreste er meget bedre nu, end han var i starten efter fødslen ..


Kommentér på:
MÆND !

Annonce