Mænd? :/ {{forumTopicSubject}}
Ja, jeg vidste ikke lige hvad jeg skulle kalde tråden.
Men jeg har et problem med mænd. Det er efterhånden 1 år siden jeg gik fra min eks, og har ikke været på en rigtig date siden.
Jeg har en profil på 2 datingsider, og har også kontakt til nogen fyre som gerne vil mødes.
Men jeg får det virkelig dårligt ved tanken? Jeg får sådan ubehag i kroppen og kvalme og kan slet ikke overskue det
Jeg aner ikke hvorfor jeg har det sådan, det er rigtig ubehageligt
Et andet problem er også at jeg ikke har tid til at date. Jeg har ik rigtig nogen til at tage børnene lige pt. så det er lidt svært. Har ikke lyst til at invitere nogen herhjem om aftenen, hvis jeg endelig skulle på date, skulle det være en "rigtig date".
Et andet problem er også at jeg får det virkelig stramt når de begynder at kalde mig smukke, søde osv. Så får jeg nok, og skubber dem væk Aner seriøst ikke hvor det kommer fra. Har aldrig haft et problem med at møde nye fyre, date osv? Nu kan jeg bare slet ikke.
Når jeg er ude derimod, har jeg ingen problemer med at have kontakt. Det er bare over nettet, sms mm. - og dét at tage skridtet.
Tanken om sex giver mig også kvalme nærvær og intensitivitet - Puuuuha! Det er 4 mdr siden jeg har hygget lidt, med én fyr, én gang.
Hjælp! Er der nogen der ved hvad jeg kan gøre?
På forhånd tak!
sep 2008
Følger: 26 Følgere: 25 Babyer: 1 Emner: 394 Svar: 3.537
sep 2008
Har faktisk fuldstændig opgivet min profil, og læser slet ikke min breve derinde, kan ikke overskue det.
jun 2009
Følger: 15 Følgere: 14 Babyer: 2 Emner: 144 Svar: 2.011
sep 2008
Lykke - Præcis
Rikke - Sådan har jeg det også.. Nu har jeg datet MEGET førhen, og det er svært at finde en fyr der er SÅ moden at han kan 100% tolerere at man har børn der er ens førsteprioritet.
nov 2010
Følger: 9 Følgere: 9 Babyer: 1 Emner: 200 Svar: 5.276
For mit vedkommende er det over tre år siden, at jeg sidst havde et seriøst forhold. Havde en kort fling med en eks for halvandet års tid siden (fik jo Vito) men ellers har der overhovedet ikke været plads til mænd i mit liv.
Jeg tror det er godt nogle gange, at finde sig selv helt. Når ikke du har oplevet noget grimt, tror jeg at de følelser og tanker du har, omkring det at have kontakt med mænd, er din krops og sinds måde at fortælle dig, at du nok ikke er helt klar til at være på markedet endnu?
sep 2008
Lykke - Det satser vi på ;o) Du har også en dejlig fyr derhjemme du kan kysse og kramme ad libitum !
nov 2010
Følger: 9 Følgere: 9 Babyer: 1 Emner: 200 Svar: 5.276
ja, så først den besked efter jeg skrev
Jeg er med på de andre.. Tid er nøgleordet.
Det der med mænd skal komme naturligt tror jeg, før det er godt.
Min ekskæreste sårede mig så meget, da vi gik fra hinanden. Han var ikke specielt ond, men er den eneste jeg har elsket, så da han meldte ud at han ikke elskede mig længere, faldt min verden bare fra hinanden, og jeg kunne slet ikke.
Jeg tror det er derfor jeg har holdt mig i baggrunden mht. mænd de sidste mange år. Det gjorde simpelthen for ondt.
Nu skriver jeg en del med en fyr, en rigtig sød en, som er en helt anden type, end dem jeg før har datet. Han er bestemt ikke en jeg ville opsøge selv. Men det kommer ret naturligt når vi skriver og snakker sammen.
jun 2009
feb 2011
Følger: 13 Følgere: 12 Emner: 95 Svar: 1.972
Har netop slettet alle mine profiler diverse steder!
Han må sku komme og banke på hvis han er derude.. Haha
Men tror også meget mit ligger i at jeg har såååå dårligt selvværd at jeg væmmes ved mig selv..:(
sep 2008
sep 2008
sep 2008
feb 2011
Følger: 13 Følgere: 12 Emner: 95 Svar: 1.972
Uhh, det tør jeg slet ikke... haha
Jeg er så skide bange for at mødes med en fordi jeg tror at han bliver skræmt når han ser mig!
Så er aldrig kommet så langt...
Nu tager jeg en pause og prøver at se om det ikke hjælper at tabe mig og måske få lidt selvværd før der er plads til en mand!
jun 2009
giv dig selv alt den tid du har behov for...
mar 2008
Følger: 19 Følgere: 18 Babyer: 2 Emner: 88 Svar: 1.060
Har ikke mødt en mand endnu som faktisk har fordomme om enlige mødre!!!!!!!!!!!!!!!
Måske du også sku prøve og date dig selv lidt uden børn?? Og få bygget noget selvtidlid op.. Klem..
sep 2008
Diana Kim - Det er jeg ked af. Har også en voldtægt og en episode med "blufærdighedskrænkelse" i bagagen og også fysisk og psykisk vold. Det er skidesvært.. Jeg giver mig selv tid. Tak!
sep 2008
Du skulle bare vide hvor mange mænd der synes at enlige mødre er ditten og datten, og er kedelige osv. Det er ikke noget jeg har erfaret, men noget jeg VED igennem mine venner, som hører der fra deres venner osv osv. Og mine venner er ikke dårlige snæversynede mennesker, tvært imod :o)
Jeg ville rigtig gerne date mig selv, mit problem er bare at jeg næsten ikke har noget familie, eller venner der kan hjælpe mig med børnene. Som sagt bliver de kun passer 2-4 gange OM ÅRET! (Er igang med at søge aflastning), så det skal nok komme en dag når det hele falder på plads
Tak!
jun 2009
du må endelig skrive hvis du ku få brug for og snakke med en der har gennemgået nogle af de samme ting....
jan 2012
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 7 Svar: 938
Selvfølgelig skal du give dig selv tid.
Men har du prøvet at få noget terapi af en eller anden art? Og få noget respons på det du siger, fra en person der måske kan give dig midler og redskaber til at åbne op, finde ud af hvad der gik galt, hvornår og hvorfor. For først DER, kan man gøre noget ved sit problem.
Og giv dig lige selv et klap på skulderen. Kig på hvad du allerede HAR opnået. Du har faktisk indset at du har et stort problem, og er allerede kommet så langt, at du gerne vil gøre noget ved det. Og du har tilmed sagt, at du godt VED at det vil tage tid, men at det er helt i orden.
Jeg synes det er rigtig rigtig godt gået.
Mange tror nemlig fejlagtigt, at man kan fixe sådan noget på et par dage. Det kan man ikke. Det tager tid, lang tid. Men så har man også givet sig selv den største gave; at man kan fortsætte sit liv på en meget sundere, langt lykkeligere måde.
Og med den indstilling tror jeg virkelig på, at du vil kunne komme langt mht. til dig selv.
Jeg synes virkelig godt, at du kan være stolt af dig selv. Og jeg håber inderligt, at du vil bygge videre på det. For du lyder virkelig som en stærk kvinde inderst inde.
sep 2008
sep 2008
jun 2009
mar 2008
Følger: 19 Følgere: 18 Babyer: 2 Emner: 88 Svar: 1.060
Jeg har heller ikke rigtig nogle familie.. Eller jo er bare såååå dårlig til og spørger om hjælp til min farmor og faster.. meeeeen det ska laves om ..!! For de vil rigtig gerne.. tror bare de føler de ikke får lov
Men da jeg var single var det ikke fordi jeg var mor eller var stor.. !! Men fordi jeg er sær..
Jeg er bare en type som har svært ved og være alene..
Synes bare dating sider er underligt.. Når jeg har siddet derinde har der været måske 4 ud af 30 folk som man gad og snakke med.. Og de var såååå ulækre og høre på..
dec 2010
Følger: 22 Følgere: 21 Emner: 331 Svar: 3.176
men altså du må give det tid og så kommer det helt naturligt.. man skal ikk gøre noget man ikk følger sig til rette med - men det kommer tror jeg
Anja nogle gange så er det dem som er de rette sådan havde jeg det med min mand og ja idag er jeg gift som jeg overhovedet ikk havde regnet med at blive nogensinde *G*
Mænd? :/