{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
903 visninger | Oprettet:

 Putte
Putte
Tilmeldt:
20. mar 2009
Følger: 1 Emner: 109 Svar: 580

Søger lidt hjælp... {{forumTopicSubject}}

Vi har et godt forhold, og mangler ingenting udover børn synes jeg. Men manden synes ikke vi mangler noget, han er glad som det er...

Vi har snakket om børn i et stykke tid så lidt frem og tilbage. Og han er kommet frem til at det ikke skulle være nu... Det accepteret jeg så, for det er jo ham jeg vil have børn med. Men for et par måneder siden sagde han så at han godt ville.. Og jeg går bare og svæver på en lyserød sky indtil at han nu alligevel ikke vil smiley Ved ikke hvordan jeg skal tackle det, synes sgu det er svært bare at komme tilbage til det samme igen...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Søger lidt hjælp...
  •  Putte
    Putte Tilmeldt:
    mar 2009

    Følger: 1 Emner: 109 Svar: 580
    #1   1. jun 2009 Vil egentlig bare have nogen meninger, eller hvasd i måske havde gjort hvis i sad i det samme ??

  • #2   1. jun 2009 Det er på samme måde her i huset. Det ene øjeblik er det om et halvt år. Det andet er det om 3-4 år.
    Jeg har opgivet og presse på, og venter bare til han selv engang siger at det skal være nu..


  •  Putte
    Putte Tilmeldt:
    mar 2009

    Følger: 1 Emner: 109 Svar: 580
    #3   1. jun 2009 Har forklaret ham det hele, men føler bare at han er ligeglad, og at jeg bare sidder og snakker for min syge moster... Synes bare det er rigtig svært at vente når man nu troede at der var nu. Har allerede ventet i 2 år nu.

  •  Putte
    Putte Tilmeldt:
    mar 2009

    Følger: 1 Emner: 109 Svar: 580
    #4   1. jun 2009 han er 27..

  • #5   1. jun 2009 forstår dig fuldt ud. sys det er tarvelig, men det ku lyde som om han ikk er klar til det endnu... Bare et råd... Vent til han er næsten 100% klar, for eller ka han få kolde fødder, hvis du måske blir gravid, og komme til at stå alene med det hele

  •  Putte
    Putte Tilmeldt:
    mar 2009

    Følger: 1 Emner: 109 Svar: 580
    #6   1. jun 2009 Han siger også at han ikke eer klar.. men synes nu bare at jeg har ventet længe på at han skulle blive det... Trror sgu aldrig at han bliver det.. Men det er jo bare lidt mærkeigt at han gerne vil nogen gange..

  •  Putte
    Putte Tilmeldt:
    mar 2009

    Følger: 1 Emner: 109 Svar: 580
    #7   1. jun 2009 Har os prøvet at forklare ham en masse ting, men han ser bare helt negativt på det hele... Tror desværre bare aldrig at han får lysten, det er bare sværet at taget det næste skridt derfra smiley

  • #8   1. jun 2009 man kan ikke som sån blive klar til et barn på forhånd smiley det kommer helt selv når bebs kommer smiley vi kvinder er bare anderledes hehe smiley

  •  Putte
    Putte Tilmeldt:
    mar 2009

    Følger: 1 Emner: 109 Svar: 580
    #9   1. jun 2009 Ja lige præsis, men han tror at han endag vågner og er klar. og har sagt at det gør han ikke, men han vil ikke have børn før han gør, så hvad gør man så lige når det ikk er sån det hænger sammen??

  • #10   1. jun 2009 er noget mænd ikke forstår hehe men kommer helt af sig selv når den bette er ankommet *ss*

  •  Putte
    Putte Tilmeldt:
    mar 2009

    Følger: 1 Emner: 109 Svar: 580
    #11   2. jun 2009 Ja men problemet er jo bare at jeg ikke rigtig kan blive gravid så. for ved godt at han bliver klar når den kommer, men det ved han jo ikke...
    Og han kan ikke overtales:-(


  • susan s
    susan s Tilmeldt:
    jan 2009

    Følger: 1 Emner: 21 Svar: 44
    #12   6. jun 2009 Jeg synes det er fair at manden siger at han ikke er klar. De fleste mænd er først klar i 30erne, og synes det er deres fulde ret at sige nej tak til barn, hvis det er det de føler... ingen mand skulle tvinge mig til at få barn, så prøv at vende den om. Tror bestemt heller ikke det er fedt at få barn med en der er blevet lidt tvunget til det, det er jo et teamwork der skal fungere, og det er da dumt at satse på at han bliver klar hvis du bliver gravid...det er din verden der ramler sammen hvis han så ikke bliver klar alligevel.

  •  Putte
    Putte Tilmeldt:
    mar 2009

    Følger: 1 Emner: 109 Svar: 580
    #13   6. jun 2009 Jeg tvinger ham ikke til noget som helst. mit problem i det her ar at han selv har sagt at han gerne vil, også efterfølgende har trukket det tilbage.. Og det er lige det jeg ikke ved hvordan jeg skal tackle, for man bliver sgu skuffet og ked af det...

    Han skal jo ikke gøre det hvis han ikke vil, det har jeg heller aldrig a´sagt at han skulle...


  • susan s
    susan s Tilmeldt:
    jan 2009

    Følger: 1 Emner: 21 Svar: 44
    #14   6. jun 2009 Det var nu også minded lidt på nogle af kommentarerne du har fået om at han bliver klar, hvis man bliver gravid..det er fedt at du ikke vil gøre det uden hans accept.
    Men når du tror at han aldrig bliver klar og du allerede er det, var det så ikke en ide at overveje om det er ham du skal være sammen med. Jeg ved ikke hvor gammel du er, men det er da aldrig godt at spilde tiden i et forhold som ikke kan udvikle sig i den retning man vil.


  •  Putte
    Putte Tilmeldt:
    mar 2009

    Følger: 1 Emner: 109 Svar: 580
    #15   6. jun 2009 Den er sån lidt svær, for han siger jo at han gerne vil, men bare ikke nu... Men tror ikke at han bliver klar på den måde som han forventer at man bliver...

    Jeg har det os bare sån at jeg ikke bare vil gå fra ham, for det er jo ham jeg vil have børn med. Og der kan jo gå mange år før man finder en man har det på samme måde med...

    Vi er stadig unge, men vil os godt være ung mor. Jeg er 24 og han er 27..


  • Signe T
    Signe T Tilmeldt:
    apr 2008

    Følger: 12 Følgere: 11 Svar: 47
    #16   7. jun 2009 Har I ikke nogle venner der har børn eller også gerne vil have børn? Eller noget familie på samme alder der er i samme situation? Det smitter nemlig gerne af på mænd når omgangskredsen får familie :o)

    Måske er det bare snakken om det, der "skræmmer" ham lidt.. .at han skal dele dig? Hvis du tager p-piller nu, kan I jo snakke om at lægge dem på hylden - der er jo langt fra sikkerhed for gevinst i første hug (men det KAN jo ske...) Men fra du bliver gravid til der er en baby i hjemmet går jo også 9 måneder - og den tid har han til at vænne sig til tanken... det kunne du jo prøve at forklare ham næste gang i kommer ind på emnet...

    Min mand siger selv til sine venner, at de bare må springe ud i det - man bliver ALDRIG klar før man står i det, det ændrer ens liv, og bringer helt andre kvaliteter ind i livet.... men større livsglæde findes ikke...

    Held og lykke med det hele :o)


  •  Putte
    Putte Tilmeldt:
    mar 2009

    Følger: 1 Emner: 109 Svar: 580
    #17   7. jun 2009 Næsten alle i vore familie og vennekreds har fået børn, og det smitter desværre ikke rigtigt smiley

    Tror at jeg har forklaret ham alt, men han er meget stædig... Men jeg må jo tage det som det kommer.


  •  Putte
    Putte Tilmeldt:
    mar 2009

    Følger: 1 Emner: 109 Svar: 580
    #18   7. jun 2009 og jeg tager forresten ikke p-piller. vi bruger ingenting..

Kommentér på:
Søger lidt hjælp...

Annonce