{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  søger lidt hjælp (badekar)
  • #1   7. jan 2009 http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/70098121

    glemte lige dette.. : )


  • #2   7. jan 2009 super tak, men nu skriver du stolen til ... er der en stol der passer til dette kar...??? : )

  • #3   7. jan 2009 okay h hi.. viste bare ikke om der fantes forskellige størrelser til de nyfødte... så er der ingen grund til at købe de dyre kar når der kan komme stol i... takker..

  • #4   7. jan 2009 nej har ingen stol... kan ikke finde en på ikeas hjemmeside... derfor spurgte jeg , for skal jo så købe en stol et andet sted.. : )

  • #5   7. jan 2009 ved ikke om vi misforstår hinanden men jeg prøver lige igen.

    vi skal ha købt en masse ting specielt i ikea og faldt over det badekar på nettet (hjemmeside) og ville bare høre om der var nogen der kendte det og om der kunne være en badestol i det...
    da pengene er små lige pt ville jeg gerne prøve at spare de steder det er muligt.

    kan sagtens finde andre badekar og stole andre steder... : )


  • #6   7. jan 2009 okay tusind tak for hjælpen... det koster en del at være gravid og så til to.. ha ha : )

  • #7   7. jan 2009 der er en inde under marked som har sådan en stol til salg til badekar til billige penge, hvis du skal have fat i den også...
    de fylder ikke så meget de stole, så jeg tror også de passer til alle badekar..

    og så vil jeg lige sige at det er en fantastisk opfindelse, det er rigtig rart og have begge hænder fri til og vaske med.

    jeg har anskaffet mig en stativ til og sætte badekaret på i, det er virkelig penge jeg syntes er givet godt ud så man kan stå op og vaske dem frem for og skulle sidde på gulvet med det.
    299kr i babysam for det stativ, den kan anbefales.


Kommentér på:
søger lidt hjælp (badekar)

Annonce