864 visninger
|
Oprettet:
sex {{forumTopicSubject}}
Hmm jeg blev spurgt i går om hvad man skal gøre når man ikke kan mærke ens partner??
Han er 19år og hun er 24 og har født 2 børn...
De har haft sex 2 gange men hun er vildt ked af det for hun får INTET ud af det ??? Han er også kommet inden hun næsten har fået sig lagt ned????
Kan han nå at vokse? Kan hun evt træne sig strammere??? Hvad skal jeg svare hende???
jun 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 165 Svar: 567
mar 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Babyer: 2 Emner: 29 Svar: 172
nov 2009
Følger: 1 Svar: 3
Ang han ikke holder så lang tid, kunne han jo trække sig ud, og de piller ved hinanden og det imens, så de stadig holder lysten oppe .
Hun skal igang med knibeøvelser , det vil tage tid, men hun vil komme til at mærke forskelpå et tidspunkt ..
okt 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 3 Svar: 56
Knibeøvelser og en masse af dem. Tror ikke man kan lave nok. Hehe. Ellers må hun begynde til ridning - her kan man også godt blive strammet op - derfor er jeg fri for at lave knibeøvelser. Heldigvis, for jeg glemmer det x)
Og ja. Han må i gang med at tage den med hånden ind i mellem, hvis ikke de dyrker sex dagligt, evt et blowjob osv. Der er mange ting og sager. Han må lære at styre, hvornår han kommer, han vil også få langt mere ud af at holde længere..
Good luck til dem begge
dec 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Babyer: 1 Emner: 9 Svar: 113
sex