Han vil ha jeg skal ha abort OPDATE {{forumTopicSubject}}
Mig og kæresten snakkede videre igår.. han sagde at hvis jeg ville beholde den så skulle vi da gøre det.. men at han havde fået det dårligere psykisk efter at han fik at vide at jeg var gravid.. Inden vi lagde os til at sove sagde han at han da glæde sig meget..
Han er bange for at hans barn får samme opvækst/barndom som han selv fik..
Har sagt til ham at det er jo kun noget han (VI) kan forhindre, og at jeg er sikker på at han vil gøre alt hva der står i hans magt for at hans barn får en suveren barndom..
Jeg tror simpelthen at det er derfor han er bange og nervøs.. nervøs for hvordan det skal blive..
Så sagde han at han gerne ville have bil først. men det er ikke noget i strengt nødvendigt har brug for pt..
Jeg får ikke en abort, jeg tror bare at han lige skal vænne sig til tanken, og tror at det hele blir mere lyst for ham når vi har været til NF scanning osv..
apr 2009
Følger: 11 Følgere: 10 Babyer: 1 Emner: 176 Svar: 1.562
maj 2008
Følger: 61 Følgere: 60 Emner: 378 Svar: 3.227
feb 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Babyer: 1 Emner: 32 Svar: 435
Tror også du har ret i, at det vil blive mere virkeligt for ham, når I har været til scanning, sådan var det i hvert fald for mig.
Fortæl din kæreste, at han er heldig at have dig i hans liv, for det var nok ikke alle, som ville kunne klare det i det lange løb, så kæmpe roser til dig for, at støtte ham.
dec 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Emner: 80 Svar: 2.416
Rigtig dejligt at i fik snakket. ;o)
sep 2008
Følger: 11 Følgere: 9 Babyer: 2 Emner: 92 Svar: 1.128
Det er altså også en "skræmmende" ting det med at få børn. Jeg kan sagtens følge ham! Ligepludselig kommer man til at tænke på sit eget liv på en helt anden måde.
Jeg var da også selv i tvivl, under graviditeten, om vi nu også kunne klare det hele og når han så har det psykisk dårligt oveni, så kan jeg kun forestille mig hvilket "pres" han føler på sine skuldre...
Jeg vil ønske jer held og lykke! Det skal nok gå godt det hele
jul 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Babyer: 2 Emner: 147 Svar: 1.352
mar 2008
Følger: 28 Følgere: 27 Emner: 143 Svar: 694
Mine 3 piger er 5 og 6 (her i maj) og den yngste blir 3 i november..
De ved ikke noget endnu.. venter med at fortælle dem det til når jeg er kommet længere henne og har været til scanning.. men de har jo sagt før at de vil have en lillebror.. hehe
Han vil ha jeg skal ha abort OPDATE