{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.986 visninger | Oprettet:

jeg skal skilles - tud.. :'( {{forumTopicSubject}}

Hej tøser..

Har lige brug for at få lettet skuldrene lidt..

Det hele startede for små tre uger siden, da min mand og jeg var oppe ved mine forældre - Bjørn fortalte så min far at han havde haft besøg om tirsdagen af Didde (hans x).. Hvilket jeg har det fint med - da de snakker meget godt sammen og det gør hun og jeg også... Meen han plejer altid at fortælle mig når han skal have besøg uanset om det er venner eller familie der kommer.. (jeg var på job den aften hun var der) Det havde han så ikke gjort denne gang - og jeg tænkte at han bare havde glemt det, eller at de først havde aftalt det da jeg var taget afsted.. Dog blev jeg stadig lidt ked af det da han plejer at fortælle mig alt...

Dog slog jeg det hen, meen nu har han så fortalt mig at han ikke gider være sammen med mig mere, idet han ikke vil leve i barnløshed resten af hans liv, og at han muligvis har fået følser for didde igen..
Vi har været sammen i 6 år - og blev gift for knap 1½ år siden - og jeg kan bare ikke se mig selv med andre end ham - jeg elsker ham mere end alt andet og ville ofre mit liv for at han kunne overleve (ved godt det lyder dumt - men det er den skanbare sandhed).. Og jeg syntes bare det hele går mig imod lige nu - og kan bare slet ikke finde ud af hvordan jeg skal kommer over dette mega bjerg uden at ryge tilbage i kulkælderen som jeg ellers lige var kommet op af..
Jeg er bare fuldstændig græde færdig og jeg aner ikke hvad pokker jeg vil med det her alt for lange indlæg - meen havde altså lige brug for at få lettet skuldrene lidt..

Sorry at det blev så langt...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  jeg skal skilles - tud.. :'(
  • #2   27. mar 2010 Ej stakkel kan virkelig godt forstå du er i kulkælderen over det.. vil han slet ikk prøve på at redde jeres ægteskab eller noget??
    Sys det lyder som en hurtig beslutning fra hans side, men det er jo kun set ud fra dit indlæg her..

Har selv samme føelse for min kæreste at jeg ville dø for ham, så kan sangtens følge dig i hvor ondt det gør når han så siger sådan noget..

• #3   27. mar 2010 det gør mig ondt.kæmpe kram herfra

• Ella j
    Ella j Tilmeldt:
    maj 2008

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 7
    #4   27. mar 2010 Kæmpe kram til dig ):

• #6   27. mar 2010 Ej hvor har jeg ondt af dig...Syntes fandme din mand og hende Ditte er nogle svin. Forstår ikke hvordan de kan gøre det mod dig og især når du har vist dem at du stoler på dem og lade dem ses. Puha godt det ikke er min mand, for så kunne det godt være han ville ønske han aldrig var blevet født. Kææmpe strøstekram herfra, ville ønske jeg kunne gøre noget. For kan huske hvor hårdt det var, da jeg selv har været udsat for det samme.

• #7   27. mar 2010 Lene Dorthea: Nej det vil han ikke... smiley

Mor til Melike: Tja - det kan godt være det var det hun var ude efter.. tror slet ikke hun vil se mig i øjnene længere...

*25+2*: Ja - jeg stolede 100 % på ham - meen det skulle jeg så åbenbart ikke..

Lene termin d. 3/7-10: Tja, helt den samme er han jo ikke, idet han ikke vil være sammen med mig længere - og i hans tale til mig på vores bryllupsdag sagde han at han ikke ville kunne leve uden mig - og at vores ægteskab kunne overleve hvad som helst...

Tak for alle krammerne - de varmer..

• #8   27. mar 2010 Lene: Ja - det har du ret i... Meen tror nu der går længe inden jeg finder mig en ny - tror jeg får meget svært ved at lukke en ny ind, og så stole på personen..

• #9   27. mar 2010 føler virkelig med dig tanja. når man blir udsat for sådan noget, så blir det ikk nemt at stole på en ny

• #12   28. mar 2010 Mor til Frederikke: Nej - jeg tror det bliver meget svært for mig at få tillid til andre og ikke mindst at lade dem komme for tæt ind på livet af mig..

Dina: Didde har altid haft følser for bjørn - meen jeg er mere i tvivl om hun ved at bjørn også har fået følser for hende igen...

Lene: er da sikker på der nok skal komme en ny - meen det kommer nok til at tage lidt tid... ork, jeg kan sagtens finde alle de ting jeg elsker ved bjørn - meen kan også finde alle de ting jeg altid har hadet ved ham...
    Meen ja - så længe jeg ikke er gravid nu, meen nu har vi jo været en del igennem - og vi har et hold tvillinge-piger sammen dog ligger de på kirkegården sammen med min søster..
    Håber du har ret..

Dina: Ja - det er ihvert fald ikke lige det sjoveste... smiley

• #13   28. mar 2010 Trøster herfra.... Det er da trist at høre... Gød mig ondt.

• #15   28. mar 2010 Dina: Nej det havde jeg ikke.. for syntes ikke det var relevant.. tak...

• #16   28. mar 2010 Jeg syntes personligt det er svinsk af ham... Hvis i er gift, som jeg regner med i er da du skriver du skal skilles... Så har han sagt ja til at leve med dig i medgang og modgang...!!
    Forstår godt du er ked og frustreret... Kæmpe trøste kram herfra...

• #17   28. mar 2010 Natascha: Jo jeg kan godt blive gravid - men jeg har problemer med at holde på barnet - og den ene gang hvor jeg kom over de 12 uger - fødte jeg tvillingerne i uge 28 og vi mistede dem 2 timer efter fødslen..

Louise: Vi er gift og har været det i 1½ år..

• #18   28. mar 2010 Hold da op en mavepumper.....

Har I snakket sammen om hvad det er der sker imellem jer? Jeg synes du skal minde ham om den tale/det løfte han gav dig på jeres bryllupsdag..... Det er altid det nemmeste at give op, og betræde græsset på den anden side, når man gennemgår hård modgang. som I tydeligvis har........

Men du skal selvfølgelig først gøre op med dig selv - hvad du tænker om det hele nu - ønsker du stadig at være gift med ham - ønsker du at kæmpe for det i har haft sammen......

Jeg føler virkelig med dig

• #19   28. mar 2010 *Venter tvillinger*: Har spurgt ham om hvad der blev af vores ægteskabsløfter, meen han er ikke til at hugge eller stikke i, han vil bare skilles - så jeg har vist ikke noget andet valg end at tage den tunge vej.. desværre... smiley Tja, vi har været en hel del igennem sammen, meen jeg troed vi kunne klare alt sammen..

Ja - jeg vil gerne rede mit ægteskab.. meen ikke hvis jeg skal have en mand der ikke er til at være sammen med..

• #20   28. mar 2010 Tanja: undskyld mig men han lyder ærlig talt som en klovn, og han har uden omtanke taget din beslutning.....Så jeg synes bare du skal tænke på dig selv og prøve at finde styrken i dig og vise ham at han ikke kan ødelægge dit liv

• #21   28. mar 2010 Tanja: undskyld mig men han lyder ærlig talt som en klovn, og han har uden omtanke taget din beslutning.....Så jeg synes bare du skal tænke på dig selv og prøve at finde styrken i dig og vise ham at han ikke kan ødelægge dit liv

Kommentér på:
jeg skal skilles - tud.. :'(

Annonce