{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.046 visninger | Oprettet:

ikk lysten til sex {{forumTopicSubject}}

Godaften

meget personligt men mangler altsår gode råd...

Har været sammen med min forlovet i snart 8 år, og efter jeg blev gravid med vores søn ebbede vores sex-liv ud...
Jeg væmmes når vi sexer, det er i sengen det forgår, og alm stilling ALTID , før i tiden var det alle steder og alle stillinger, føler bare a manden vil ha det over stået og det vil jeg i bund og grund osse for nyder det desværre ikke mere...Har virkelig brug for hjælp !

Knus fra dep. kvinde ;´(


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ikk lysten til sex
  • #1   30. apr 2010 Har du snakket med din mand om det ???

    Det er ihvertfald nok det første og største skridt man skal tage for at finde ud af hvad man skal gøre smiley


  • #2   30. apr 2010 har sagt det til ham flere gange, men så næste gang man skal hygge er det bare sammen og sammen.. føler ikke han lytter og er lige glad med mine behov.. synes det er oki a gå lige på engang imellem men er meste til forspil først..det er der det er best efter min mening !

  • #3   30. apr 2010 u ha jamen som jeg høre det er det vist på tide i får den lille passet og får snakket sammen og nyt hinnanden uden om bleskift osv.

  • #4   30. apr 2010 Michelle N - william er nu 1 år og 16 dage og han e rkun blevet passet en ganng med over natning fordi vi skulle med et venne par ind til x-factor optagelse ellers har vi ALDRIG alene tid, manden vil ikke have den lille passet selvom jeg har sagt flere gange a det er på tiden og vi har brug for voksen tid mm... og ved a hvis jeg bare får ham passet uden a sige noget til ham så blir han sur og så er der nok ikke noget hygge nygge... det irt mig meget a han ikke kan give slip på ham...- manden går på job og jeg går stadig hjemme med drengen så ser ikke så mange andre end min søn og forlovet...

  • #5   30. apr 2010 jeg syndes du skal sige til han du skal snakke med ham og derfor skal han passe en overnatning basta:-)

  • #6   30. apr 2010 Jeg må nok holde meget hårdt fast i det.. vil jo ikke miste ham men det ebder det ji nok med hvis ikke der kommer lidt mere kærlighed og romantik i luften..

  • #7   30. apr 2010 ja det jo det. prøv og tage en dag hvor i afleve den lille tager en romantisk aften ud og spise få snakket lidt og tag et bad sammen hyg jer drik noget vil nyd hinnanden

  • #8   30. apr 2010 Det lyder så dejligt nemt når du og andre skriver den slags.. håber jeg kan få ham med ud, så vi kan få styr på forholdet... Og TUSIND tak fordi du gad og skrive på mit indlæg... ;D

  • #9   30. apr 2010 http://www.babygalleri.dk/html/grp_vis.asp?GroupID=427
    syndes du skal ansøg denne gruppe den er rigti go og vi snakker om alt


  • #10   30. apr 2010 Hej , så er jeg her lige igen .. smiley

    Hvis man aldrig har alene tid uden barn og nogle gange uden mand også .. Vil jeg påstå at det ville dræbe ens forhold (ihvertfald mit) Jeg nyder f.eks hvis min svigermor passer min datter , hvis kæresten er over ved sine venner og hygger ... Og jeg bare er derhjemme og ser alle de tøse film osv jeg gerne vil se .. Det har jeg meget brug for en gang imellem . smiley

    Men mht din mand , bliver du nødt til og tage en seriøs snak med ham .. Sig at du ikke kan/vil fortsætte på den måde .. Jeg syntes ofte jeg skal tale med meget store bogstaver til min kæreste før han fanger den ..

    Men prøv da en dag og aftel og få passet jeres søn en dag .. Og så vent på din kæreste når han kommer hjem .. Gør dig selv lidt fræk , dyb nogle jordbær i chokolade , et eller andet din kæreste ikke er vant til .. Han burde med garenti blive overrasket .. Og nok også få lyst til dig smiley
    Ellers kan frække sms'er i løbet af dagen gøre meget ved en mand .. smiley

    Nå , det var lige det jeg havde tænkt på smiley


  • #11   1. maj 2010 hej smiley min veninde spørger ikke hendes kæreste når hun planlægger hyggeaftner . hun sørger bare for det er dage hvor han er tidlig hjemme og så har hun bestilt bord og så tager mig og min kæreste børnene .. man kan tydeligt mærke på dem når de lige har haft den aften for sig selv .. smiley

  • #12   1. maj 2010 jeg har sendt invitation til den overnæcnte gruppe smiley

Kommentér på:
ikk lysten til sex

Annonce