{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.854 visninger | Oprettet:

ingen hjertelyd... {{forumTopicSubject}}

det er en måned siden jeg fik fjernet fosteret fordi det var dødt, men har bare ikk rigtig ku finde ud af at få det skrevet herinde, men nu begynder jeg altså at synes det er rigtig svært at gå med alene.
jeg synes jeg har tabt lysten fuldstændig til at prøve igen. det var bare så ubehageligt at være på sygehuset og sku have det fjernet. drømme om at få et barn er der stadig, men skrækken for at tabe det igen for mig bare til at tænke: puha nej det der vil jeg bare ikk igen. hvordan kommer man ovenpå igen efter sådan noget?

hilsen michelle


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ingen hjertelyd...
  • #7   22. nov 2009 jamen det blev opdaget til den første scanning jeg sku ind til. fosteret var dødt i 9 uge. lægen sagde også at det skete for 1 ud af 6 eller noget i den retning og at jeg bare var uheldig at jeg var en af dem... ikk nogen stor trøst, men sådan er det jo bare. ved godt at vi bare må prøve igen, men synes det er svært for har hele tiden tanken: hva nu hvis det sker igen... men ville være ret uheldig hvis det skete for mig en gang til ikk?


  • #10   22. nov 2009 først vil jeg sige det gør mig ondt med dit tab, kender det godt og kun alt for godt.

    det tager sin tid at komme over igen, du skal give dig selv lov til at sørge. få snakket om det.

    min kæreste og jeg har tabt 3 gange inden for 1 år. sidste gang i 13 uge. det var i marts og det tænker jeg meget på endnu specielt fordi et par af mine veninder og min lillebror er blevet forældre omkring samme tid som vi skulle have været hvis det ikke var gået galt sisdt.

    jeg er også møg bange for at det skal ske igen, men hvis det sker er det jo fordi der har været noget galt med barnet.


  • #12   22. nov 2009 Michelle : 1 << du har min dybeste medfølelse!

    2: små fødder sætter også spor!! Giv dig ro til at sørge, og tale ud om det! ALT det du vil...

    3: har selv lige oplevet det samme :s
    Min søn døde også, inde i min mave, i 16+2 :(( RIP, lillemand..
    Jeg har den ene rutchetur igennem følelses registeret efter den anden..
    En god side er www.babyornot.dk
    der er mange som har oplevet det samme som du og jeg

    HUSK NU!! Det vigtigt du får talt om det og giver dig lov at tude, savne og tude lidt mere


Kommentér på:
ingen hjertelyd...

Annonce