{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.903 visninger | Oprettet:

Kæresten har ADHD {{forumTopicSubject}}

Jep, det har han lige fået konstrateret..

Men nøj hvor er det svært at leve med en der har det.. smiley
jeg skal sørge for at han kommer op hver eneste morgen og afsted i skole osv.. men det er sgu svært når han er ligeglad og ikke vil stå op også kommer jeg for sent i skole.. smiley Han går først i seng ved en 3-5 tiden nogle gange også er det jo klart jeg ikke kan få ham ud af sengen når det er.. smiley

Det er også mig der skal ordne alt i hjemmet.. feks hvis han har siddet og spist noget, så går han ikke ud med sin tallerken så flytter han den bare og regner med at jeg går ud med den for ham..

Og hvis der roder lidt pga jeg har en dag hvor jeg bare ikk lige orker noget pga jeg er gravid og træt osv, så går han helt amok og siger at jeg skal komme igang også sætter han sig ind ved sin computer.. smiley

Øv det er bare slet sllet ikke sjovt.. Håber virkelig at han snart får noget medicin og at det bare hjælper lidt på ham, selvom lægerne ikke mener at det vil hjælpe på den måde på ham.. smiley

Det er jo som om jeg skal være en slags mor for ham.. øvøv men jeg elsker ham jo og vi venter barn sammen til oktober og det glæder vi os til..
havde lige brug for at komme ud med det herinde..

plus der er 80% chance for at vores barn også har/får det..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kæresten har ADHD
  • #1   1. maj 2010 Der er kun en ting at gøre. på den hård måde. Flyt fra ham. hvis der ik ske nåde. jeg har da også smidt min x ud fordi hun ik gad at laver nåde. og jeg skulle gøre alt.

  • #2   1. maj 2010 Hvor har du det fra med de 80% ? Jeg har adhd og ingen af mine forældre har det ! Det med oprydningen er vidst ikke sygdommens skyld smiley Det er dovenskab !



  • #3   1. maj 2010 har snakket med andre med ADHD og de kender det godt.. hvis de er igang med noget, så er det svært at slippe igen og det er han som regl (han sidder altid foran sin com og spiller eller andre ting)

    det med at det er arveligt står på adhd´s hjemmeside.. smiley




  • #4   1. maj 2010 Vil også sige han burde få Ritalin, hvis det er et problem for ham jer ..

  • #5   1. maj 2010 Han skal også have medicin, men lige nu er der en masse andre ting igang først.. han skal til en psykiater i slutningen af denne månede..

  • #7   1. maj 2010 Det kan også komme af andre årsager, men det er også¨arveligt..
    Men det er ikke så meget det jeg er bekymret for lige nu..


  • #8   1. maj 2010 google det, så kan i selv se..

  • #9   1. maj 2010 Medicinen fjerne ikke hans dovenskab så det er bare at gå hårdt på..

    vil ikke sige der er 80% chance for baby får det min store datter har det grundet både mig og hendes far har det men det betyder ikke der er stor chance for at mine andre piger får adhd.
    så dem der siger det ikke er arveligt må jeg sgu skuffe jer det er noget så arveligt hvis man ligger generne rigtigt men jo det kan også komme af problemer ved fødslen osv.
    vær glad for i har det på papir nu så kan i få hjælp men som skrevet hjælper medicinen ikke på dovenskab det hjælper med at få det stof oppe i hjernen der kan sætte tempoet lidt ned..

    ¤ Frk. Blomst ¤
    du er sgu lige galt på den der det er arveligt sorry to say.


  • #10   1. maj 2010 Maja mor til Neela nu med 5 tænder .
    det kommer meget an på hvor svær grad man har ADHD om medicin hjælper eller ej man putter jo ikke bare medicin i kroppen på folk hvis de ikke vil hjælpe.


  • #11   1. maj 2010 en med ADHD kan godt rydde op efter sig selv, jeg havde ikke fundet mig i at skulle rydde op konstat efter en anden, og han skal da slet ikke blive sur over du ikk rydder op efter han, han skal bare igang

  • #12   1. maj 2010 Det er fordi han hele tiden har noget han skal (ved sin com) og da det er svært at slippe pga hans sygedom, så får han ikk lide sat sin tallerken ud efter sig feks.. (bare lige et eksempel)

    Syntes det er svært og det blir helt sikkert hårdt når den lille også kommer til verdenen..


  • #13   1. maj 2010 Har snakket med ham om det og har sagt jeg ikk kan leve sådan.. Sp siger han at jeg jo godt ved hvorfor, (pga ADHD'en) og at det er lidt for sent nu. Jeg vil jo gerne støtte ham i denne sygedom og hjælpe ham så godt jeg kan.. Men må indrømme at jeg nogle gange tænker at det er svært.. Men vi venter barn og jeg elsker ham utrolig højt.. Får dårlig samvittighed når jeg tænker at jeg ikk gider mere pga ham osv.. smiley

  • #14   1. maj 2010 Mie

    du kan ikke give sygedommen skylden for han ikke gider ryde op efter sig min datter der har meget slem adhd kan sgu sagtens ryde op efter sig ved madbordet selv om computeren eller tvet er mere spændende men kunne hun slippe ville hun også gøre det. jeg ryder da også stadig op trods jeg har adhd men hvis jeg fik lov ville jeg da også helst lave alt muligtandet men oprydningen klare ikke sig selv det tager dog meget længere tid for mig end for mange andre og ikke så tit da jeg bliver meget forvirret over det.
    Så igen stolen for døren det andet holder ikke det skal rettes op på nu ikke når den lille kommer..


  • #15   1. maj 2010 man er to om et forhold og ja selvfølgelig gør det ondt at tænke sådan det gør min mand sgu også men ingen det ikke kun dig der skal kæmpe han skal også..

  • #16   1. maj 2010 ADHD er arveligt!
    Læs dog på lektien inden i skriver om ting i ikke aner en rygende fis om!


  • #17   1. maj 2010 Missy
    Enig enig


  • #18   1. maj 2010 en helt anden ting er, jeg har en kammerat der også har det. Og han kan da godt blive opslugt af nogle ting, men det gør ikke han ikke rydder op efter sig,

  • #19   1. maj 2010 Hvad mener du Kamilla?

  • #20   1. maj 2010 Heidi, nej men der findes også flere forskellige grader af ADHD.. Tit og ofte drejer det sig slet ikke om dovenskab, men om manglende overskud og overblik..!

  • #21   1. maj 2010 er også nysgerrig hvad du mener Kamilla kender nemlig selv det med misforståelserne i den virkelige verden..

  • #22   1. maj 2010 det muligt, men de kan også arbejde med sig selv .. SELVOM de har adhd - det kræver arbejde fra deres side, men kan sagtens lade sig gøre.

  • #23   1. maj 2010 Missy

    Som jeg skrev længere oppe i et indlæg så er oprydning for mig en større opgave men med rette tid og støtte kommer jeg det igennem så synes det er en uaceptabel måde hendes kæreste er på med oprydning og afrydning af bordet og derfor er en struktureret hverdag guld værd uanset hvad grad ens sygdom er min datter har desværre tilraget sig en slem omgang hvis man kan sige det men med masser af støtte og vejæedning har hun lært at ryde af bordet vi kæmper dog stadig med lopperne i bukserne under middagen..


  • #24   1. maj 2010 Heidi jeg kan ihvertfald høre du overhovedet ikke har nogen forståelse af hvad ADHD er. Så kan det sku godt være du kender en der kender en som har en ven hvis mors tante har adhd.. men det betyder jo ikke at du er tilstede i personens krop og oplever hvordan det er at leve med ADHD!

  • #25   1. maj 2010 Kamilla
    som lige skrevet uanset hvor slem sygdommen er, er der sgu ingen undskyldning for at man ikke kan hjælpe i hjemmet ja mange synes man er doven hvis oprydningen tager 3 timer for en og 1 time for dem men det er stadig ingen undskyldning.


  • #26   1. maj 2010 Kamilla så er jeg helt enig med dig.. Er også ved at bræ**e mig over de forskellige kommentare der er kommet... " Gå fra ham" Ja det er fandme en flot måde at løse ting på når man er voksen og venter barn!

  • #27   1. maj 2010 Missy
    vil sige du er gal på den der jeg har selv Adhd og min datter har så må sige jeg kender til det og vil give Heidi ret i man kan altså sagtens arbejde med sig selv det gør man stort set hel sit liv hvis man ønsker sig et normalt liv.


  • #28   1. maj 2010 Missy . : Det er så tilfældigvis min bedste ven, som jeg har fulgt meget tæt .. Nej, jeg er ikke i hans krop .. Men vi har snakket MEGET om det ..
    Og han har forklaret og fortalt ..
    Men DIG, dig gider jeg sku slet ikke diskutere det med, kloge åge .. Når du ikk kan svare pænt !!!


  • #29   1. maj 2010 Kamilla
    Du skriver man ikke skal gøre det til et problem. Problemet er bare at det gør en med adhd for det er sgu en kamp man skal igennem og kan man undgå den gør man det gerne derfor skal personen med adhd indse at de har den sygdom her og livet sagtens kan gå videre hvis du spørger min datter (og mig selv for den sags skyld) har vi MANGE problemer her hjemme men stadig hverdags ting som ikke er et problem for andre man skal finde en god og positiv læsning på som gavner begge parter.

    Ja mange bliver miforstået men man er også herre over selv at modbevise det for omverden for som skrevet det er en hårdere kamp men den kan vindes


  • #30   1. maj 2010 Karina *12+ * : Det er præcis det jeg mener ..

  • #31   1. maj 2010 Han kan altså godt hjælpe til herhjemme.. Feks har vi aftalt at jeg tager opvasken hver eneste dag hvis han går i vaskeriet når der er tøj der skal vaskes..

  • #32   1. maj 2010 Karina det kan godt være du vil sige det smiley Men hvis jeg slet ikke kendte til ADHD eller mærkede det på min egen krop hver evig eneste dag, havde jeg ikke kommenteret det her indlæg smiley
    Jeg har slet ikke udtalt mig om at man ikke kan arbejde med sig selv, men hvis man "lider" af adhd kan man mangle overblikket til selv at skulle tage fat og derfor skal man have hjælp til at få sig en struktureret hverdag med faste rutiner som du selv siger.


  • #33   1. maj 2010 Og når vi aftaler at han lige skal gøre det og det osv så kan jeg godt se det er svært for ham at gøre det med det samme.. Jeg ved at det er sygedommen der gør det.. Jeg syntes bare det er hårdt at jeg på en måde skal være mor for ham.. smiley

  • #34   1. maj 2010 Mie
    Er jeg ikke i tvivl om for ellers havde i nok ikke været sammen og ville ha barn sammen.
    mit råd til jer er at lave et skema for hverdag det kan hjælpe jer begge og så bare støtte og støtte selv om det er monster hårdt..

    Heidi F:
    Er jeg ikke i tvivl om kunne forstå det på dit indlæg skriver også længere oppe at jeg giver dig ret smiley

    Kamilla:
    Vil da sige jeg lever et velfungerenede liv nu med snart 3 børn mand og hus dog uden job da jeg måtte sige op da jeg ikke kan klare at arbejde 10½time hver nat i 7 dage..


  • #35   1. maj 2010 Så hjælper det da ikke at hun bare skal skide fra ham som nogen siger. Hun elsker ham jo, hvorfor så ikke blive ved hans side, og støtte ham, så de kan blive en lykkelig familie sammen...

  • #36   1. maj 2010 skal lige siges at oven i hans adhd har han en depression..

  • #37   1. maj 2010 Missy
    Jeg kender det mere end nogen andre har levet med det hele livet så er bestemt ikke enig jeg kom ud af et stofmisbrug som havde taget livet af mig hvis jeg ikke havde taget mig sammen havde ingen hjælp dengang og se mig i dag så ved man kan kæmpe hvis man står alene men al ting gør det MEGET nemmere når man har hjælpen jeg lever med det hver dag i for af mig selv og min datter så ved hvad mirackler er så kan du sige hvad du vil..

    Mie
    I kan sagtens gøre jeres hverdag så nem at du ikke vil få den følelse med feks et pigtogram med dagent opgaver så må han tage dem som han kan overskude det bare det er klaret inden i går i seng og så må han indse han skal have hjælp og han selv må hanke op i sig selv (hvis han ikke har indset det) har selv været der så ved hvor hårdt det er for ham..

    Tror ingen af os der skriver i tråden nu snakker om hun skal forlade ham for det vil ikke gavne nogen af dem


  • #38   1. maj 2010 Missy

    Jeg skrev længere oppe jeg ikke gav dig ret i du skriver til kamilla hun åbenbart ikke kender til adhd fordi hun skriver man skal arbejde med sig selv det var der jeg ikke er enig med dig..

    tror vi er kommet skævt ind på hinanden lige nu og er på vej den forkerte vej hehe


  • #39   1. maj 2010 Mie

    Manglende på hjælp og forståelse i den sygdom giver tit depressioner bliver han medicineret for det ?


  • #40   1. maj 2010 Karina at du kender det mere end nogen andre er jeg nu ikke helt enig i. Og Har man ADHD har man levet med det hele livet da det enten er kommet som arvestykke, under mors graviditet eller komplikationer under fødslen. Og at du er kommet ud af et stofmisbrug er da flot, jeg ved dog ikke lige hvad jeg skal med oplysningen?

  • #41   1. maj 2010 Både min storebror og min nevø (hans søn) har ADHD, jeg selv har måske ADD (jeg er i udredning i øjeblikket)

    Ja det er pokkert svært at leve med, hvis mig og min bror bor under samme tag skændtes vi konstant, han kkan ikke lde være med at drille, og jeg kan bare ikke klare det hele tiden..

    Han er dog nemmere at sige stop til end en dreng på 4 år er..

    Han forstå ikek hvad han fejler, så du kan godt bede ham holde op, men han vil så tænke "med hvad"..

    Nevøen har måske også autisme oven i, han husker sindsygt godt.. autismen er han i udredning for i øjeblikket

    ¤ Frk. Blomst ¤ - ADHD er arveligt, men det kan godt ligge latent i generne, eller det kan være i har familie medlemmer der har ADD, det er oftes piger der får det, og der er stortset ingen af dem der bliver opdaget fordi de netop ikke har hyperaktiviteten


  • #42   1. maj 2010 Jeg siger ikke at man ikke kan arbejde med sig selv! Men for nogen med ADHD kan det være svært at arbejde med sig selv uden hjælp!

  • #43   1. maj 2010 karina: nej det gør han ikke. han snakker bare med en psykolog fast..

    Da han fik at vide at det er adhd han har, gav det en masse forklringer på alt det der er sket i han liv (dette er meget privat så vil ikk uddybe nærmer i sådan et åbent forum som her)

    Han er glad for at han har fået at vide at det er ADHD han har, men han er self osse ked af det..

    Vil prøve at snakke med ham om nogle faste opgaver som du nævner.. tror osse han vil være gladere når det først er gjordt


  • #44   1. maj 2010 Mie - får han ikke medicin nu han har fået det konstateret?

  • #45   1. maj 2010 Missy
    Vil nu sige jeg kender mere til ADHD en en uden ADHD kender det for dem uden adhd kender bestemt ikke følelsen inden i uanset hvor meget man prøver at beskrive det kan personen aldrig få samme følelse inden i som en med adhd.
    ja man kan læse en helvedesmasse men aldrig få følelsen inden i der er du sgu misforstået et eller andet..
    ja det kan være hamrende svært men det kan lykkes uanset hvor slem ADHd man har.


  • #46   1. maj 2010 Karina jeg tror altså selv du har misforstået et eller andet smiley Jeg har selv ADHD... Så jeg kender udemærket til hvordan det er at leve med smiley

  • #47   1. maj 2010 som skrevet får han ikke medicin endnu.. alt det skal der findes ud af i slutningen af denne månede..

  • #48   1. maj 2010 Mie
    Har psykologen ikke snakket om at få medicineret ham for hans depri. ellers kan en psykolog sgu hjælpe meget specielt hvis det er en man kan være åben for..

    ved godt han ikke er et barn på 6år men tænkte men kunne lave et skema for ham hver dag hvor man skriver evt billeder som han så kan støtte sig op af selvfølgelig med meget få opgaver til at starte med og jo bedre han bliver jo mere putter man ind og det er selvfølgelige helt almindelige hverdags ting der skal på ikke noget vildt det kan hjælpe en hel del det gør gjorde det for min datter i børnehaven desværre ikke her hjemme men det også en anden snak..

    kan godt forstå du ikke vil have de private ting ud i så åben forum da det ikke er normale ting og meget private og følsomme..


  • #49   1. maj 2010 Mie - okay, for ved min bror blev det hele nemmere for ham efter han fik medicin smiley Dog var en stor bivirkning fedme, men han vil så hellere have det end at leve i en total forvirende hverdag smiley

  • #50   1. maj 2010 Missy
    Sorry havde jeg ikke lige fanget..
    har du levet med det uden at vide du har fejlet det ? jeg har gået med sygdommen i 11år uden at vide jeg fejlede det grundet kommunen havde forlagt mine papir så når man ikke kan få den hjælp ude fra så lære man at komme videre med det selv selv om det omgivelserne føles som at smide benzin på bålet da de handler forkert.


  • #51   1. maj 2010 Tanja *Katja d. 26 maj 2009 *
    Det så ikke alle der får fedme at medicinen min datter kæmper vi med at få til at tage på det går desværre den forkerte vej smiley


  • #52   1. maj 2010 Ja jeg har haft det hele mit liv, men først i 2006 fik jeg lavet en neuropsykologisk undersøgelse på bispebjerg hvor jeg fik stillet diagnosen. og det gav pludselig svar på en hel del ting fra min barndom . Det var rigtig dejligt at få klarlagt at jeg ikke bare var opgivende og doven, men at jeg rent faktisk havde svært ved tingene smiley Jeg får dog ikke medicin, prøvede ritalin i en periode i 2008, men havde ingen yderlige god effekt.. Men nu skal jeg til en psykiater her i maj, hvor vi skal starte en form af behandling op måske med strattera??? who knows smiley

  • #53   1. maj 2010 Nej psykologen har ikke snakket om at han skal have medicin for sin depression..

    Nogle dage er han helt nede og virkelig ked af det.. Det er så hårdt at man intet kan gøre for at gøre ham glad igen.. smiley


  • #54   1. maj 2010 Karina *12+ * - Nu skrev jeg også om min storebror ikek gennerelt smiley

    Mie - de dage har jeg også, især hvis jeg har været stresset i en længere periode.. Jeg bliver i forvejen let stresset, og er ikek god til at håndtere det, og når jeg så ikek kan få lov til at slappe af og bare være mig, bliver jeg først sur og træls og så bliver jeg deprisiv, dog ikke nok til at jeg kan få det som en sygdom..

    Har du lagt mærke til om han har meget om ørene når han går ned med flaget?

    Kamilla - Det er nu ikke kortere for voksne smiley Hvis min familierådgiver ikke havde ringet rundt for mig til de forskellige phykologer og hykiatere havde jeg ikke engang fået den første tid endnu.. Nu er jeg nået så langt at psykologen gider sende mig videre til phykiateren, som er ham der må stille min diagnose, så jeg kan finde ud af ome det er ADD jeg har, eller om det er noget helt andet


  • #55   2. maj 2010 Missy: præcis sådan havde min kæreste det også..

    tanja: har har meget om ørene hele tiden næsten.. han spekulere og tænker meget


  • #57   2. maj 2010 Mia - Okay, så er det højst sandsynligt der kilden til hans depresion er smiley

  • #58   2. maj 2010 Det er ikke pga han går sent i seng.. Han HAR ADHD ..

  • #59   2. maj 2010 Han ville heller ikke få det konstateret hvis han "bare" gik sent i seng.. psykologen og/eller psykiateren stiller jo en hel del spørgsmål der i sidste ende siger om det er ADHD eller ej

  • #60   2. maj 2010 Kamilla nu med nyt album. :o) <
    Ja der er ikke mange piger med ADHD det er flest med ADD min søster har ADD og der er meget stor forskel på os. vi kæmpede 1½år mod Vores Psykiatriske afdeling de ville nemlig ikke udrede min datter men de var så bestemt ikke i tvivl efter de havde set hende første gang.

    Tanja *Katja d. 26 maj 2009 *
    ved godt du ikke skrev genneralt tænkt jeg bare ville sige det så det ikke skræmmer folk total at bare fordi man er på medicin bliver man tyk, lige som folk mistænker lykkepiller for fedme ja nogen af dem gør men nogen af dem gør ikke.


    Mie
    Jeg synes han skal snakke med sin psykolog evt læge om at få medicin til hans depression det kan nemlig hjælpe en hel del.

    Psykiater har jeg intet til overs for, de medicinere en de hjælper ikke på det psykiske plan har været der og ja resept i hånden og ud af døren tid til næste patient hvor imod hos en psyykolog der snakker man om tingene og det hjælper lige så meget måske end da mere end medicinen.


  • #61   2. maj 2010 Hmm - synes i har MEGET travlt - JEG HAR SELV ADHD ! SÅ mon ikke jeg har sat mig ind i sygdommen - At han ikke GIDER rydde op er REN DOVENSKAB ! Selvom man har adhd kan man sq godt løsrive sig fra noget - han lyder jo næsten som om man skal ynke ham - nej, det eneste der er hjælper er skisme at du tar fat i ham og siger du ikke VIL finde dig i det - selvfølgelig skal man tage NOGET hensyn, men han er en voksen mand ! Har han tænkt sig at lærer jeres barn de manere ????? Undskyld hvis jeg lyder vred men det er jeg satme også ! IKK kom og sig - " de der udtaler sig ved tydeligvis ikke noget om det" - Jeg har haft det hele mit liv ! Så mon ikke jeg ved en ting eller to !!!!!!!

  • #62   2. maj 2010 Og at han går sent i seng - , jeg har også svært ved at finde ro til at sove - men han blir sq nødtil at tage ansvar for sit eget liv !!!! Det er ikke dit job adhd eller ej

  • #66   2. maj 2010 lægen siger at det er pga hans adhd han er som han er..

  • #68   2. maj 2010 S & M - PRÆCIS smiley

    Det er latterligt at give sygdommen skylden for at være doven !


  • #72   2. maj 2010 Frk. blomst - jeg ved at det er meget forskelligt - men jeg tror simpelthen ikke på det er hans adhd der gør han ikke gider de kedelige ting !

  • #74   2. maj 2010 ¤ Frk. Blomst ¤ - Jeg har forklaret dig det i mit indlæg smiley

  • #75   2. maj 2010 Mie - er det kun lægen der har sagt det? Eller har han været forbi en psykiater?

  • #76   2. maj 2010 Sandie & Daniel <
    Holda op et udbrud at komme men men synes sgu godt nok du skære alle over en kam. jeg skriver netop at han ikke kan give sygdommen skylden da både jeg og min datter har det ved jeg hvor hårdet det er men at det kan lykkes så hvis du læste alle indlæg ville du se jeg er enig med dig trods jeg har adhd og min datter som sagt har det så forstår ikke dit udbrud da du åbenbart ikke har læst hele tråden.


  • #77   2. maj 2010 Mie
    Nu skriver du det er lægen der siger det er pga ADHD hvor har han fået konstateret ADHD henne ? er det lægen eller har han været afsted på et psykiatrisk sygehus og været igennem div prøver ?


  • #78   2. maj 2010 Karina *12+ * - Man behøver ikke komme på et sygehus for at få det konstateret, en psykiater med egen klinik kan også gøre det smiley

  • #79   2. maj 2010 Kan i bliver ved. hehe

  • #80   2. maj 2010 Karina - nej har ikke læst alle indlæg - det magtede min adhd ikke ;o) Skimtede igennem hvor jeg så flere steder at der stod " tydeligvis ikke sat sig ind i sygdommen" og så blev jeg irriteret smiley

  • #81   2. maj 2010 Sandie & Daniel <
    òki men tro nu jeg kom med min pointe i den anden jeg lige skrev til dig smiley

    Tanja *Katja d. 26 maj 2009 *
    det så ikke alle psykiater der kan det men man skal stadig gennem div teste for at få det konstateret det kommer ikke bare af samtaler..


  • #82   2. maj 2010 Karina - det gjorde du nemlig ;o)

  • #83   2. maj 2010 Sandie & Daniel <
    Kan dog også til dels give dig ret smiley


  • #84   2. maj 2010 Karina *12+ * - Jeg sagde heller ikek testne var forkert smiley En psykiater er en psykiater, de bliver ikek bedre af at arbejde på et sygehus smiley

    Testene er dog forskellige fra psykiater til psykiater


  • #85   2. maj 2010 Tanja *Katja d. 26 maj 2009 *
    nej det rigtigt men en psykoater er ikke bare en psykiater nogen har speciale inden for det ene andre har for det andet så derfor kan man ricikere at blive videre sendt til en anden hvis de bedømmer det er bedst.


  • #86   2. maj 2010 ved ham jeg er ved har han en psykolog ti lat lave "forarbejdet" dvs de fleste tests, men det er ham der har den afgørende mening.. Jeg har ENDELIG fået tid hos ham, så håber snart jeg er færdig med det, hader at sidde og snakke om mig selv, og svare på hendes "Tror du det er en normal føelse" spørgsmål.. (hvor hulen skulle jeg vide fra om det er en normal føelse?)

  • #87   3. maj 2010 de teste min datter feks var igennem og er det ind imellem for at se om medicinen virker der var an på ingen tidspunkt i tvivl om det var adhd det var noget med point mm.

  • #88   3. maj 2010 Karina - Gav de hende medicin uden at ha testet om hun overhoveder HAR adhd?

  • #89   3. maj 2010 Nej for pokker da det ville jeg sgu aldrig ha gået med til. vi laver stadig de skemaer ind imellem for at se om den medicin hun får virker optimalt.
    Hun fik det konstateret sidste år efter vi havde kæmpet 1½år med de ville se hende


Kommentér på:
Kæresten har ADHD

Annonce