{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.911 visninger | Oprettet:

Åh øv han gik sin vej {{forumTopicSubject}}

Ja jeg blev ved et uheld gravid med min kæreste og han ville så gerne beholde det, så vi valgte at beholde det.
Vi bor 170 km fra hinanden og det var meningen at mig og drengene skulle ha været flyttet derned, men børnehaven som min store dreng går i, frarådet os at flytte fordi han har haft meget svært ved at falde til og har det meget svært med forandringer.

Jeg valgte så at blive hvor vi er og det gik kæresten helt amork over, for nu havde han jo hans drømme lærerplads og han vidste hvad han havde men ikke hvad han fik og for det andet ville han overhovedet ikke bo hvor vi gjorde, for det havde han prøvet og det var skod.
han humør bliver så meget svingende, og jeg tør knap at tale til ham, for lige pludselig kan blive sur over en eller anden ting jeg har sagt eller har gjort, så jeg ved ikke hvad ben jeg skal stå på.
Det skal siges at vi begge har adhd og jeg fik medicin for det men må ikke få det under graviditeten, så jeg havde sagt til ham at jeg ville blive mere indelukket og ked af det og kunne ikke rigtig fortælle hvad jeg vil og ikke vil.
Det begynder så at gå ham rigtig meget på at jeg har ændret mig og mener at jeg er kold og ligeglad med ham, så for at give mig af "samme skuffe" holder han op med at snakke til mig, snakker ikke rigtig med mine drenge, gider ikke at stå op med os og vender sig bare om når min ældste dreng står ved siden af ham og siger godmorgen.
Min yngste dreng gik op i soveværelset for at hente en sut og der stryeger han min kæreste over kinden og slukker lyset igen, og der fortalte han at han lagde og overvejede at gøre han forskrækket, hvordan kan man overveje sådan noget??

Han kørere så hjem efter vi har været til nakkefoldsscanningen og de efterfølgenede dage snakker vi ikke rigtig sammen, han ved jeg skal til jordmor torsdag, men kan ikke komme med fordi han skal arbejde, jeg snakker så med ham torsdag morgen og da har han så fri, men vælger at blive hjemme, og da jeg skriver for at fortælle hvordan det gik, skriver han bare super.

Han har sendt hans mor med til md scanningen fordi hans synes at det var vigtigere at han skulle i skole, så uden jeg vidste det havde han ringet til hans mor og bedt hende tage med og det forstår jeg ikke for jeg spurte ham engang om hans mor måtte komme med til en af scanningerne og der sprang han fuldstændig i luften og sagde at det skulle han fandme ikke. Hun skulle holde sig langt væk.

Han ringer så fredag og siger at han ikke gider komme op til os, for jeg gad jo alligevel ikke se på en sur og hysterisk kæreste.
Han ringer igen om lørdagen og spørg om vi skulle forsætte det her forhold, og jeg svare at jeg ikke ret meget lyst til, hvis han skulle blive ved med at være så sur på mig og så svare han bare, fint vi ses i statsamtet.
Jeg prøver så at skrive til ham at drengene sad og øvede dig på at sig hej og godmorgen og hans svar var, okay.
Når jeg skrev til ham svarede han kun på halvdelen af mine beskeder og når han ringer eller jeg ringer så havde han ikke tid eller lagde bare på.
Så her den anden dag ringede han og var i det vældigste humør og spurte om vi ikke skulle prøve igen for det hjalp jo ikke bare at give op når der var lidt modgang, øøhh han begrundelse for at han slog op var fordi det var gået for meget op i børn og hverdags ting og at jeg var sur altid og at han ikke kunne gøre noget rigtig for mig og så at jeg sanekkede for godt med min eks mand og hjalp ham alt for meget.
Jeg fortalte at jeg havde ikke meget lyst til det længere for nu havde jeg brug 14 dage på at vænne mig til det og havde fortalt drengene at han ikke kom mere og de snakker ikke om ham mere og så fik tonen en anden lyd og han blev igen mut og fraværende og afsluttede samtalen.
siden har vi snakket sammen en gang, og der råbte han af mig fordi jeg havde fortalt hans kusine at han havde slået op fordi han ikke rigtig kunne overskue det. Så ada fik jeg bare mega meget skældud og fik at vide at det var ham der var taberen i det her, siden har vi ikke snakket sammen.

Puha det var langt, men jeg havde bare sådan brug for at få det ud, for nu har jeg gået og vendt det inde i hovedet i 14 dage.
tak fordi i læste det.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Åh øv han gik sin vej
  • #1   21. mar 2012 en dum skid er hvad jeg læser han er

• #2   21. mar 2012 Årh putte smiley
    Hvor er jeg ked a du har gået med det alene smiley
    Men husk du har gjord det du føler for er det rigtige for dig og dine dejlige drenge smiley

Stort kram smiley

• #3   21. mar 2012 Jeg tør heller ikke rigtig give det en chance mere.

• #4   21. mar 2012 Øv:( sikker dog en taber. . . Han var vist ikke noget at samle på alligevel lyder det til:(.

• #5   21. mar 2012 Jeg syns nu det lyder til han har det rigtig svært , det er sgu synd for jer begge to og også for dine drenge.

Hvis han også har afhd reagere han måske heller ikke altid lige hensigtsmæssigt på de humørluner du måske får af ikk at få din medicin, han kan jo ikke bare tage sig sammen ogbopføre sig ordentligt ligesom du ikke kan tage dig sammen og lade være med at blive påvirket af din adhd.

Kunne man forestille sig at i kunne få hjælp f.eks via lægen el.lign ??.

Jeg får en klump i maven for jeg tror at han har det skidt -rigtig skidt.

• #6   21. mar 2012 Hold fast i det!! Held og lykke med det hele!

• #7   21. mar 2012 Det har godt nok fyldt meget inde i mit hoved, så nu tænkte jeg at tøser nok kunne rumme det smiley
    Ja jeg vil heller ikke gøre drengene mere forvirret og nu snakker de ikke om ham mere.
    I fredags skulle han have været oppe med mine ting, men valgte at tage ekstra arbejde for han havde ikke noget der hastede at komme hjem til.

• #8   21. mar 2012 Bonnie: lægen kan ikke hjælpe mig før jeg har født, og han vil ikke have hjælp, for det mener han ikke at han har tid til, tro mig jeg har prøvet, men jeg kan ikke hjælpe når han ikke vil have hjælp.

• #9   21. mar 2012 Synes ikke han kan opfører sig sådan og slet ikke lade det gå ud over drengene at han vil give dig af samme skuffe, fint han er sur på dig men drengene kan da ikke gøre for det!

Men tænker lidt at han opfører sig sådan fordi han måske er nervøs over hvad tiden skal vise, hvor i landet i skal bo, om i kan klare at være så langt væk osv., ikke at det underskridelse hans opførsel men moren er jo ikke den eneste der har bekymringer igennem graviditeten...

Men jeg vil sige du er sej at du holdte fast, drengene og dig fortjener ikke sådan en behandling...

• #10   21. mar 2012 Puha for en omgang, det lyder virkelig ikke særlig rart. Jeg tænker også om i ikke kan få noget hjælp til tingene, det lyder på mig som om i virkelig kæmper med jeres sygdomme og at de fylder rigtig meget i jeres hverdag.

Får han andet hjælp end medicinsk? Og får du noget hjælp? Altså hvordan er dit netværk osv. for det lyder virkelig ikke nemt alt det du/i står med.

• #12   21. mar 2012 Han vil ikke have medicin, og jeg har spurt om vi skulle få noget hjælp, men det mener han ikke at han har tid til. Selvfølgelig har han også en masse bekymringer og jeg har tilbudt ham at hjælpe med at finde en nyh lærerplads men det vil han ikke.

kommunen har tilbudt prktisk hjælp 2 gange i ugen og aflastning til drengene 1 til 2 gange i ugen for jeg har ikke nogen der kan hjælpe mig og drengenes far arbejder på sjælland.

• #13   21. mar 2012 undskyld mig men sikke da en nar..... ja ok han har adhd og ja det er da ikk nemt men han vælger selv ikk og vil have hjælp hvilket ikk gør noget som helst bedre...

jeg tror virkelig det er det bedste for dig og dine børn at du holder fast i at det er slut for han lyder lidt som en tikkende bombe man ikk kan regne med hvornår går af og gør skade på sine omgivelser....

håber det hele bliver bedre for dig og dine børn....

• #14   21. mar 2012 Jeg har virkelig prøvet at få ham til at ringe til lægen, og har fået medicin før og har noget til at ligge derhjemme men han vil ikke tage det. Han har også blødende mavesår og han kaster op, men det eneste svar jeg får er at han ikke har tid til at tage til lægen.
    Jeg er også lidt bange for at han kan være en tikkende bombe, for hans humør svinger meget.

• #15   21. mar 2012 sys klart at du vælger rigtigt når du vælger og holde dig til bruddet selvom det er hårdt.... for man ved aldrig om det er dig eller børnene bomben vil gå af på....

det er virkelig stærkt af dig at du forsøger og hjælpe ham men desværre så kan du ikk hjælpe en der bare ikk vil hjælpes.... du må lade ham sejle sin egen sø til den dag han selv ønsker og få det bedre....

• #16   21. mar 2012 KAtja - Pas på dig selv, du kan ikke tvinge ham til at få hjælp, desværre. Og så længe han ikke er klar til at få hjælp, så er han ikke værdig i dit liv.

• #17   21. mar 2012 Nej i har nok ret og kan også mærke at det er hårdt psykisk og det er det også for ham. Men vi er nok bare ikke gode for hinanden lige nu.

• #18   21. mar 2012 hold du fast i den beslutning søde... og kryds fingre for han snart ønsker hjælpen.... håber på alt det bedste for dig og dine børn i fremtiden.

• #19   21. mar 2012 Tak Diana hvor er du sød, rar nok at blive støttet i sin beslutning fra jer piger smiley

• #20   22. mar 2012 jeg kan godt forstå ham lidt her, han glælder sig til i skal flyttesammen i hans ende af landet, og pludselig bliver det ikke til noget, jeg kan godt forstå han må føle sig ked af det fustreret osv... jeg ser ham ikke som en dum skid, og heller ikke dig som en dårlig mor.
    men nu er det jo sådan man ikke altid kan leve efter sine børns vilkår, man må lave nogle ofre engang imellem, måske ville det være godt med en ny start ny by, nye venner ny familie (hans) osv....

jeg sys det er groft at kalde ham en dum skid osv, han er også et menneske, og et der tydeligvis har fået jokket godt og grundigt på sine føleser

• #21   22. mar 2012 Vi skal så bare være enig om en ting, jeg "ofre" ikke mine børn i det her, og specielt ikke når den store har det så svært med forandringer.
    Ja han har også fået såret hans følelser, der sker da også mange ting for ham

Kommentér på:
Åh øv han gik sin vej

Annonce