{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.144 visninger | Oprettet:

TRÆLS {{forumTopicSubject}}

er der andre som har en mand som er lud doven og lad kun tænker på sig selv tag ikke en skid hensyn eller noget andet spørg aldrig en om hvordan man har det eller hvad man har lyst til.
laver aftaler med ens svigerforældre uden at spørg en om det er ok.

skulle på stranden i går det gad han sku da ikke ville bare blive hjemme og spille com hvad fanden er det for noget jeg undskyld mit sprog.
vores første strand tur med lille manden men det blev så heller ikke til en skid for tog på krammermarket i sted for.

hvis han skal noget skal jeg BARE tag med om jeg har lys eller ej.

SÅÅÅÅÅÅ træt af det hænger mig langt ud af halsen gider seriøst ikke den mand mere så må min søn bare undvære sin far og se ham nogen timer om ugen.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  TRÆLS
  • #1   27. jul 2008 plus klokken er 10:40 nu og han sover i nu og hvem vasker tøj igen igen stå op kl.07 med den lille og order alt det med ham kunne lige så godt være alene mor for er så træt af at sige tingene til ham.

• #2   27. jul 2008 plus holdt ferie i snart 3 uger har vasket op 1gang hmm dovne s...... siger jeg bare

• Marie Louise P
    Marie Louise P Tilmeldt:
    jun 2008

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 144
    #3   27. jul 2008 Ud fra det du fortæller lyder du klart bedre tjent uden ham, som du siger er du allerede alene mor....Synes ærligtalt ikke han kan være det bekendt over for dig!

• #4   27. jul 2008 han mindre så meget om min far sidder bare for an tv hele dagen hvor min fyr gør det foran com men lige så snart vennerne ringer er han frisk

• #5   27. jul 2008 hold da op sådan en mand gad jeg ikke have, jeg ville få fnidder og røde knupper
    jeg har mega ondt af dig og tænker også du er bedre tjent uden ham

som en klog mand sagde først køber man en plante kan man få den til at leve køber man en hund hvis den lever i bedste velgående kan man få et barn

• #6   27. jul 2008 ej det ikke fortjent det der. spark ham i røven og så må man su mande sig op, ellers er det ud af vagtens altså!!

• #7   27. jul 2008 Det er ikke altid nemt med de mænd, har du prøvet at tage en snak med ham om det??
    Hvis du altid har gjort de ting helt af dig selv, kan det være at han tænker at det er sådan du helst vil have det...
    Jeg selv ligger syg efter en uges ferie i sverige, men min kæreste sørgede da for at jeg fik pencelin, samt at vi fik handlet ind og spørger flere gange om jeg mangler noget....

• #8   27. jul 2008
    Min kæreste kører også bare ind til sin far eller venner når det passer ham .
    Og han er også doven og gider ingenting . Vi har ikke været ude at bade eller lign en eneste gang den her sommer ;'/

• #9   27. jul 2008 mig og min fyr har parterapi 1 gang om ugen hvor der bliver snakke om sådan nogen ting og han lover og lover sker ikke en skid.
    så siger jeg vi ikke kan være sammen mere så spasser han helt ud og jeg kan bare pakke mine ting og skride fint siger jeg men tag da kristoffer med så siger han gør jeg bare men han skal da nok sørge for der kommer nogen om henter ham så.

ved heller ikke hvor jeg skal tage hen ville mener at han burde flytte når jeg har ungerne

• #10   27. jul 2008
    Puha, tror du skal søge noget hjælp , det lyder ikke rart .
    Det er ham der skal flytte når du står med et barn, sådan er det i hvert fald her hvor jeg bor.

• #12   27. jul 2008 jeg kan ikke flytte for ingen penge og kommunen vil ikke hjælpe

• #13   27. jul 2008 glad for at jeg ikke skal have flere børn er helt sikker på at det er slut nu.

• #14   27. jul 2008 Han lyder godt nok som en nar og hvis du virkelig tager beslutningen om at flytte fra ham, gør han sikkert intet, da han ikke kan finde ud af at fungere uden dig til at klare tingene.. Jeg syntes helt ærlig du skal pakke dine ting og smutte..

• Marie Louise P
    Marie Louise P Tilmeldt:
    jun 2008

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 144
    #15   27. jul 2008 Ja det er i sidste ende børnene som er taberne, fordi når du skal gøre alt uden lidt hjælp fra din mand, så er det klart at du måske ikke lige er så oplagt til leg og spass med børnene.
    Du fortjener også at være glad.

• #16   28. jul 2008 snakke med en familie behandler og vi skal finde ud af hvad der skal ske nu og gøre mig parat til at flytte

• #17   28. jul 2008 Puh det lyder bestemt ikke sjovt... Han lyder ikke som den bedste mand eller far... Man er jo to om tingene...
    Han har brug for en seriøs skideballe... Aflever barnet hos dine forældre og pak en taske just in case det skulle gå helt gal, og tag så en snak med den mand så han kan vågne!

• #18   28. jul 2008 mine forældre kan ikke passe kristoffer og jeg gider ikke blive ved med at spilde min tid på en der bare siger ja ja og dagen efter er det samme igen.
    og ja jeg ved godt man er 2 til en dans

• #19   28. jul 2008 jeg kan godt forstå at du ikke gider, da det jo lyder tila t intet hjælper..
    Jeg ville også bare snakke med en familiebehandler og så finde en løsning på en anden bolig.. Samt få forældremyndigheden, for du laver jo alligevel det hele..

• #20   29. jul 2008 hvorfor skal jeg få den hele forældremyndighed da kristoffer er meget glad for sin far og omvendt kunne jo være de fik et bedre forhold når vi gik fra hinanden.
    syndes ikke ens børn skal bøde fordi de voksen ikke kan sammen en mærkelig indstilling folk har til det eftehånden.

• #21   4. aug 2008 Jeg synes ikke at du skal søge den fulde forældremyndighed. Det vil nok skabe mere rod og kaos end gavne, og hvem ved, måske opper han sig lidt når han pludselig er nødt til at klare det hele selv.

Det er nok også bedst for barnet at se sin far.

Hvis du har et godt forhold til dine forældre kan du altid flytte hjem til dem for en tid. Selvom det er svært at sige det til dem vil de sikkert meget hellere hjælpe dig, for de vil jo altid være på deres datters side.
    Det vil nok ikke blive det mest komfortable men i har et kærligt sted at være indtil du er kommet på fode igen, for det skal du nok, det skal jo nok gå alt sammen.
    Så hvis det er muligt kunne du bo hos dem indtil du havde fundet ud af noget med penge så du kunne finde et hjem til jer. Eller hvis du kan få hjælp af kommunen til bolig kunne du bo der imens. Hvis de selvfølgelig er med på det.

Forstår dig godt så håber det hele løser sig hurtigt for dig

• #22   4. aug 2008 Jeg ville sku skride med det samme, min kæreste er også lidt sådan, han spiller com hele tiden, Men kører heldigvis aldrig op til venner eller noget osv. han kan godt lide og køre så han spørg tit om jeg vil køre tur med ham, men han vil fanme heller ikke hjælpe til herhjemme, vi har aftale om at så længe jeg er på barsel så skal han kun støvsuge hverdag så skal jeg nok sørge for resten. meeeen støvsuger han ? næ nej!...
    så har vi aftale om at han skal tage lærke mens jeg laver mad osv. det gør han godt NU, ikke da han var midre, for så var hun ikke ''sjov'' - men det er dejligt nu hvor hun går i sin gå-vogn at han meget gerne vil passe hende. - Men han vil ikke give hende mad, for så gylper hun jo på ham :S og hva så det er jo også dit barn? har sagt jeg flytter hvis han ikke bliver bedre, gir ikke have en kæreste der bare spiller com fra han kommer hjem fra arebejde til han går i seg, så har sagt at han lever på sin sidste chance nu. det er jo ikke nok han kun tager Lærke, jeg vil sq da også godt være lidt kærlig-romantisk- snakke med ham..

Var jeg dig, ville jeg pakke, flytte hen til mine forældre, også finder han sq ud af hvad du og børnene er hver. så skal han nok komme kravlende tilbage, og muligvis kan i være sammen igen, hvis han vil ændre tingene. og kravler han ikke tilbage til dig, JA så var han så ikke værd og være sammen med, - for så er han jo ikke glad nok for dig!

Pyha et langt indlæg smiley

• #23   5. aug 2008 jeg kan ikke flytte hjem til mine forældre eller var jeg skredet

Kommentér på:
TRÆLS

Annonce