{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.349 visninger | Oprettet:

tænker kun på sig selv {{forumTopicSubject}}

Hejsa..
So mange af jer ved har jeg nogle problemer i mit parforhold.. og jeg overvejer meget at stoppe det og blive alene mor..

I dag fik vi at vide hva prisen på den nye iPhone 4 bliver.. 1200 kir skal han lægge i aften (overføre) for at få den..

Det betyder at jeg intet kan købe til vores lille pige og det eneste vi har er 8 sæt tøj, en seng og en madras plus nogle bodystockings..

Der er 11 uger til hun kommer til verdenen pga pks..

Jeg er tudefærdig og har lyst til at smutte fra det heloe og få mig en lejlighed og bare være alene mor.. smiley

så siger han at den gamle jo bliver solgt.. øhhhmm ja det kan da godt være, men vi ved intet om hvornår den blir solgt.. og der kan man bare se hva der er vigtigst for ham.. en tlf er vigtigere end ting til han kommende datter..

Han køber den uanhset hvad for nu har han jo ventet på den meget længe siger han..

suk.. orker ikke mere. der er mange der ikke forstår at jeg blir ved..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  tænker kun på sig selv
  • #1   29. jul 2010 nej jeg vil nu sige præcis det samme.. havde ikk været et øjeblik i tvivl...
    og slet ikk hvis der så var lidt knas i forholdet i forvejen!!
    bedre lykkelig alene end ulykkelig sammen...:0)

• #2   29. jul 2010 Han er da godt nok tavelig! Barnet burde komme før en tlf! OMG...

• #3   29. jul 2010 Har ingen mødrehjælp her på lolland.. og kan ikke være rigtigt at jeg skal gøre det når vi har råd til ting til hende hvis han dog bare kunne vente med den fucking tlf. (SRY)

• #4   29. jul 2010 Jeg synes ærlig talt at du skal pakke dine ting og finde en lejlighed til dig selv ... så må du derefter gøre op med dig selv om du vil fortsætte et forhold til ham.

Men du er nød til at tænke på dig selv og baby, og vælger han en mobil frem for baby, så siger det en hel del. :s
    Han burde jo kunne vente liiiidt længere på den tlf.

• #5   29. jul 2010 Årh hvor kan jeg godt følge dig!! Min kæreste har været sådan et egoistiskt svin hele min graviditet igennem. Han er ALDRIG hjemme. Og når han så endelig er så det sammen med hans venner også sviner de og roder og skrider igen. Så jeg kan stå med lortet. Han hæver sin konto i minus hele tiden. Så jeg står med ALT hvad der hedder regninger, husleje, mad og babyudstyr. Og jeg er altså på kontanthjælp. Så jeg har tit måtte bedt min mor om penge. Jeg har de sidste 3 uger af min graviditet været sengeliggende med store smerter. Nogle dage har jeg først fået noget af spise ved 23 tiden, pga mine smerter først er blevet lidt mindre der så jeg kan komme ud af sengen. Dette har os raget ham en skid. Han har de sidste to uger været kommet hjem kl 3-4 stykker om natten. "Pga han laver bil". Vi har op til flere gange kommet forsent til lægebesøg og scanninger pga ham fordi at han lige skulle køre en ven eller ordne noget for en ven. Hans venner betyder ALT for ham. Jeg er gået 5 dage over tid og har idag gået med veer som først var noglelunde regelmæssige. Men de gik så over og blev uregelmæssige, det har os raget ham en skid. Ikke engang pga det har han gidet at været hjemme. Han gider aldrig at snakke om tingene, han råber bare og køre sin vej. Så kan resten så ellers foregå over mobilen. Ja det er så mange ting jeg kunne blive ved med at komme med. Alt i alt så foregår vores såkaldte forhold over mobilen. Og jeg er så skide træt af det. Og træt jeg skal blive ved med at kæmpe, uden at få en skid igen, Jeg får bare af vide at jeg altid er sur.

Der er os mange der ikke forstår hvorfor jeg sidder her endnu. Men ja det gør jeg altid. smiley

• #6   29. jul 2010 Synes sku du skal gå fra ham ? tingene skal du nok kunne få skaffet på den ene eller anden måde uden ham . men synes fanme det er noget svineri af ham at vælge en mobil frem for hans datter . men tro mig har heller ikke set en eneste krone fra faren til min datter endnu . har valdt at lade ham gøre hva han vil da jeg heldigvis ikke bor sammen med ham . de fleste af tingene jeg har til min datter har jeg fået hist er her fordi folk skulle af med det . men håber da det går dig bedere . mange varme tanker her fra

• #7   30. jul 2010 Han siger at jeg får pengene til ting til hende fra den gamle når den er solgt, så han kan ikke selv se problemet.. og han ingen fødselsdags gave fik den 24, men der havde vi heller ingen penge.. også kan han vel vælge en anden tlf.. men det vil han ikke.. han VIL have iPhone 4.. og han siger at nu har ha ventet på den sååå længe og bla bla bla.. smiley

• #8   30. jul 2010 Hvor mange følelser kan der være i et forhold, hvis det kommer an på en skide telefon???

• #9   30. jul 2010 som sagt er der mange andre ting osse og dem kende de fleste herinde.. smiley

• #10   30. jul 2010 Jeg blev med min datters far alt alt for længe. Men man finder sig i flere og flere ting og til sidst er de ting som faktisk er ret slemme for andre mennesker ikke nær så slemme for en selv. Man bliver såret og ked af det men ender med at æde det. -Det kan jo være det bliver bedre og så tanken om at være alene er virkelig skræmmende. For det havde man aldrig regnet med. Og så kommer der den dårlige samvittighed overfor ens barn, for så føler man (jeg gjorde) at man er skyld i at ens barn ikke vokser op med både mor og far. Jeg er vokset op med begge mine forældre men der har bare været nogle ting hvor jeg altid har sagt at hun skulle have det bedre end jeg selv havde det.

Og så fejler jeg totalt. Intet hus kan jeg tilbyde som der var da jeg selv kom til, og så er mor og far heller ikke sammen! Skilsmisse/dele barn allerede fra start. Og jeg kunne forhindre det.

Og tanken om aldrig at finde noget bedre og at ende på røven eller uden penge og mad fordi man er vant til ALDRIG at have penge sidst på måneden. Eller de sidste 15 dage. Hvordan skulle man så ene kvinde kunne gøre det bedre? når man var sammen med ham kunne man da i det mindste håbe på at når man ingen penge havde at han så på en eller anden måde kunne skaffe nogen, selvom det aldrig skete. Men hvis de så havde kammerater de kunne låne penge af eller andre mindre heldige ting.
    Og så skulle man være alene om alle oplevelserne og tage alt det hårde selv.

jeg endte dog med at gå fra ham til sidst hvor det blev så slemt og han kørte mig så langt psykisk ned og begyndte at blive mere voldelig. Det var han ikke i starten men det kom med tiden.
    han var aldrig hjemme og ellers var han altid ude ved kammeraterne. Var han hjemme var han sur/vred og så skulle man straffes på en eller anden måde. Var alene om det hele og han hjalp mindre og mindre og blev modbydelig og ligeglad. Rigtig egoistisk.

Han har VIRKELIG gjort lede ting!

men var så bange for at gå fra ham, men har aldrig været lykkeligere end da jeg tog mig sammen og langt om længe faktisk fik det gennemført. Først her bagefter hvor jeg har fået det meget bedre og fandt mig en kæreste der var den komplette modsætning af ham kan jeg virkelig se hvilket svin han var endnu mere end før. Fatter ikke hvordan jeg kunne holde bare 1 dag ud med ham fra det lys jeg ser ham nu.

• #11   30. jul 2010 Kan dog ikke linke til mine andre indlæg, da jeg ALTID sletter mine indlæg på et tidspunkt.. smiley Vil ikke have de ligger fremme i flere måneder nemlig..

• #12   30. jul 2010 Linda - Nu har der jo været massere af indlæg omkring den fyr smiley

• #13   30. jul 2010 hun skriver jo også at der er andre ting end lige den telefon...

og jeg forstår hende så sandelig godt.... når man ved at man skal have en lille en og man næsten ikk har nogle ting til den og pengene er små af den ene eller anden grund. så går man ikk ud og køber en ny telefon til 1200 kr ! de penge kunne være brugt på bebs istedet for... telefonen ryger jo ikk af marked bare fordi han ikk får den lige nu og her...

jeg sætter altid min datter først.... f.eks. min mobil er virkelig skod, den kan snart ikk mere, men alligevel går jeg ikk ud og køber en, da jeg hellere vil købe ting, mad osv til min datter.... så må telefonen vente.....

jeg var også flippet skort hvis det var min kæreste der havde sagt sådan til mig.....

og hvem siger at han får den slogt inden bebs kommer?

• #14   30. jul 2010 Det er da os noget med at være voksen og prioritere det der er vigtigst?
    Han ved vel i ik har særlig mange penge og der er mange ting der skal købes.. Så skal han da ik gå ud og bruge så mange penge på en tlf..
    Jeg syns han lyder til at være rimelig egoistisk.. Og hvis ikke det ændrer sig vill jeg helt ærligt også gå fra ham..

Det er jo ikke meningen at man skal ha penge fra kommunen fordi man hellere vil ha en tlf end at sørge for sin familie..
    Og man kan jo heller ikke forvente at få noget af sin familie..Vi fik ikke noget andet end lidt tøj på hospitalet da jeg havde født..

• #15   30. jul 2010 sorry men sikke en egoist. det da bedre man får handlet ind t den bette i stedet for at købe en ny tlf. den havde sku ikk gået herhjemme

• #16   30. jul 2010 omfg - er den lorte tlf vigtigere end ting til babyen????
    Loool.. den kan jo det samme som 3'eren og det er kun designet der er ændret. amen hvad sker der!
    1200 kr for en mobil? Jeg kunne SAGTENS ha brugt de penge på noget til min søn.

Hvis min kæreste gjorde sådan, så havde jeg også (hvis jeg havde råd) købt nogle ligegyldige ting til 1200 kr for at se hans reaktion, bare for at være provo, jeg ville selvf sørge for at jeg kunne bytte det igen, da jeg er alt for ego til at købe noget til mig selv for 1200 kr smiley Det squ mange penge alligevel smiley

• zzzz .
    zzzz . Tilmeldt:
    jan 2009

Følger: 1 Emner: 16 Svar: 323
    #17   30. jul 2010 At give 1200 kr for en telefon er vel generelt en prioriteringssag. Nogen bruger pengene på telefon, biler, tøj, børn etc. Det r vel i bund og grund op til en selv.
    Min kæreste har lige købt nyt fjernsyn til 100.000 kr. Hvis det var min penge pung ville jeg nok vælge et, som var noget billigere. Men hvis det er det man har lyst til, og har pengene til det, skal man så ikke have lov til det. Så bruger jeg (og nok også i andre) penge på noget som han ikke ville bruge penge på.
    Jeg vil dog sige, at hvis ikke vi rigtig havde nogen penge, så ville jeg også blive slemt fornærmet hvis han valgte at købe 'unødvendigeø ting frem for f.eks. barnevogn.

Kunne man eventuelt gå på kompromis og så tage en oldnordisk i brug og sætte den her til salg først? Når så den er solgt, kunne han få den nye, og så ville der være lidt penge til babyting.
    Generelt er det vel spørgsmålet om at sige hvad man vil være med til, frem for altid bare at sige fra...

Håber det løser sig..

• #18   30. jul 2010 Puha, jeg ville også smutte! ..
    Jeg synes det er fint med dem som tænker på deres børn i forholdet, men alligevel gør man altså ikke altid, fordi børnene kan også mærke når man har det psykisk dårligt, fordi man PRØVER at holde en energi kørende for deres skyld, men det bliver jo en falsk energi og det kan børnene mærke, og det er også synd for dem, fordi de fortjener også en mor som har overskud og oprigtig energi til at lege med dem osv! ..

Håber det bedste for alle jer som ikke har det godt i jeres forhold lige nu!! smiley ..

• #19   30. jul 2010 Nej han har ikke været sådan inden jeg blev gravid.. vi har "kun" været sammen i lidt over 1 år.. smiley

Der blir trukket 1900 fra hans konto og nu aner jeg ikke hvad jeg skal gøre.. smiley det er rigtig mange penge.. smiley

Han har bestilt den sekvom jeg ikke syntes om det.. smiley

• #20   30. jul 2010 nej det har jeg ikke.. og ja det er hans penge.. men så har ha heller ikke flere penge tilbage smiley så kan han ikke leve.. for han har regninger osv (banklån feks) og det har jeg ikke.. så jeg skal betale hans mad osv for at han kan få den.. smiley

får altså kun 7500 om måneden på kontanthjælp.. og han på SU..

• #21   30. jul 2010 Og har ALDRIG købt noget som han var imod jeg skulle købe.. smiley

• #22   30. jul 2010 synes du skal stoppe med at betale hans mad til han kan tage vare på sig selv det er dybt godnat at købe en fon og sige man får den anden solgt ja men i disse tider er det ikke nemt at sælge nogen ting hverken tlf eller lign folk vil heller købe den billigt i forretningerne hvor de er nye, han har ingen garanti for at den bliver solgt inden..

• #23   30. jul 2010 Som Karina siger, lad være med at betale hans mad smiley
    Ja, luk fuldstændig af for penge til ham, så må han lære af sine fejl. smiley

• #24   30. jul 2010 prisen i alt bliver 1900 det kommer på første regning.. smiley

• #26   30. jul 2010 at have ADHD er IKKE en undskyldning

• #27   30. jul 2010 Det er netop derfor vi ikke har fælles økonomi..

Hvis kæresten vil købe en ny mobil kan han gøre det uden at spørge, så længe andet er betalt..

¤ Frk. Blomst ¤ - min bror har ADHD og jeg har ADD som er det samme uden hyperaktivitet, det er ikek en undskyldning for at shoppe når man lyster.. Man kan godt tænke selvom man har ADHD/ADD

• #28   30. jul 2010 Tror altså der er mange mænd som ikk tænker på alle de ting til barnet, selvom de får det afvide gang på gang, tror vi kvinder går en del mere op i hva der skal købes imens barnet vokser inden i oz.
    For mange mænd går det først op for dem når den lille er kommet til verden, og ser der er virkeligt det der er sket.
    Tror bestemt ikk han gør det for at genere eller noget eller fordi han ikk tænker på barnet..

• #29   30. jul 2010 Camilla 27 +
    Min var nemlig ligesådan, men han er oz selv indrømmet da hun så kom til verden forandrede hans tanke gang omkring alt ting.
    Men han troede nærmest ikk på hun kom selvom jeg blev tykkere og tykkere før det skete..

• #30   30. jul 2010 Camilla

Lige præcis, men det er jo nok meget forskelligt.
    Men jaaah

• #31   30. jul 2010 Kort og simpelt - jeg har fundet mig i sådan en behandling EN gang - jeg var knust da vi gik fra hinanden - men det varede omkring 1 mdr - så havde jeg det bedre end nogensinde ! Nu har jeg en kæreste der ville gå gennem ild for mig - som elsker at bruge tiden på mig !

Så til jer begge - se at kom væk, det er hårdt i starten men i vil undre jer over hvorfor i ikke gjorde det noget før !

• #32   4. aug 2010 årg jeg kender det...glad for jeg tod mod til mig og gik....michelle forstår ikke hvorfor du bliver? fortjener du ikke bedre???
    tror det handler om andet end den skide tlf...virker til hun mener han tit er egoistisk og bare tænker på sig selv.....lad være at give ham penge til mad, regninger og lån osv hvorfor skal du betale for ham? ja ikke fedt børn kommer fra et splittet hjem men heller det end at leve midt i en splittet familie...ved hvad jeg snakker om og det er ikke særlig fedt

Kommentér på:
tænker kun på sig selv

Annonce