tænker kun på sig selv {{forumTopicSubject}}
Hejsa..
So mange af jer ved har jeg nogle problemer i mit parforhold.. og jeg overvejer meget at stoppe det og blive alene mor..
I dag fik vi at vide hva prisen på den nye iPhone 4 bliver.. 1200 kir skal han lægge i aften (overføre) for at få den..
Det betyder at jeg intet kan købe til vores lille pige og det eneste vi har er 8 sæt tøj, en seng og en madras plus nogle bodystockings..
Der er 11 uger til hun kommer til verdenen pga pks..
Jeg er tudefærdig og har lyst til at smutte fra det heloe og få mig en lejlighed og bare være alene mor..
så siger han at den gamle jo bliver solgt.. øhhhmm ja det kan da godt være, men vi ved intet om hvornår den blir solgt.. og der kan man bare se hva der er vigtigst for ham.. en tlf er vigtigere end ting til han kommende datter..
Han køber den uanhset hvad for nu har han jo ventet på den meget længe siger han..
suk.. orker ikke mere. der er mange der ikke forstår at jeg blir ved..
jun 2009
Følger: 10 Følgere: 9 Babyer: 1 Emner: 3 Svar: 27
og slet ikk hvis der så var lidt knas i forholdet i forvejen!!
bedre lykkelig alene end ulykkelig sammen...:0)
maj 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 2 Emner: 9 Svar: 96
mar 2008
Følger: 28 Følgere: 27 Emner: 143 Svar: 694
maj 2009
Følger: 1 Emner: 57 Svar: 1.096
Men du er nød til at tænke på dig selv og baby, og vælger han en mobil frem for baby, så siger det en hel del. :s
Han burde jo kunne vente liiiidt længere på den tlf.
nov 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Babyer: 1 Emner: 12 Svar: 79
Der er os mange der ikke forstår hvorfor jeg sidder her endnu. Men ja det gør jeg altid.
jul 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Babyer: 1 Emner: 43 Svar: 187
mar 2008
apr 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Babyer: 1 Emner: 32 Svar: 404
mar 2008
jun 2008
Følger: 34 Følgere: 36 Babyer: 1 Emner: 284 Svar: 4.428
Og så fejler jeg totalt. Intet hus kan jeg tilbyde som der var da jeg selv kom til, og så er mor og far heller ikke sammen! Skilsmisse/dele barn allerede fra start. Og jeg kunne forhindre det.
Og tanken om aldrig at finde noget bedre og at ende på røven eller uden penge og mad fordi man er vant til ALDRIG at have penge sidst på måneden. Eller de sidste 15 dage. Hvordan skulle man så ene kvinde kunne gøre det bedre? når man var sammen med ham kunne man da i det mindste håbe på at når man ingen penge havde at han så på en eller anden måde kunne skaffe nogen, selvom det aldrig skete. Men hvis de så havde kammerater de kunne låne penge af eller andre mindre heldige ting.
Og så skulle man være alene om alle oplevelserne og tage alt det hårde selv.
jeg endte dog med at gå fra ham til sidst hvor det blev så slemt og han kørte mig så langt psykisk ned og begyndte at blive mere voldelig. Det var han ikke i starten men det kom med tiden.
han var aldrig hjemme og ellers var han altid ude ved kammeraterne. Var han hjemme var han sur/vred og så skulle man straffes på en eller anden måde. Var alene om det hele og han hjalp mindre og mindre og blev modbydelig og ligeglad. Rigtig egoistisk.
Han har VIRKELIG gjort lede ting!
men var så bange for at gå fra ham, men har aldrig været lykkeligere end da jeg tog mig sammen og langt om længe faktisk fik det gennemført. Først her bagefter hvor jeg har fået det meget bedre og fandt mig en kæreste der var den komplette modsætning af ham kan jeg virkelig se hvilket svin han var endnu mere end før. Fatter ikke hvordan jeg kunne holde bare 1 dag ud med ham fra det lys jeg ser ham nu.
mar 2008
maj 2009
apr 2008
Følger: 22 Følgere: 20 Emner: 186 Svar: 2.352
og jeg forstår hende så sandelig godt.... når man ved at man skal have en lille en og man næsten ikk har nogle ting til den og pengene er små af den ene eller anden grund. så går man ikk ud og køber en ny telefon til 1200 kr ! de penge kunne være brugt på bebs istedet for... telefonen ryger jo ikk af marked bare fordi han ikk får den lige nu og her...
jeg sætter altid min datter først.... f.eks. min mobil er virkelig skod, den kan snart ikk mere, men alligevel går jeg ikk ud og køber en, da jeg hellere vil købe ting, mad osv til min datter.... så må telefonen vente.....
jeg var også flippet skort hvis det var min kæreste der havde sagt sådan til mig.....
og hvem siger at han får den slogt inden bebs kommer?
jul 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 41 Svar: 1.163
Han ved vel i ik har særlig mange penge og der er mange ting der skal købes.. Så skal han da ik gå ud og bruge så mange penge på en tlf..
Jeg syns han lyder til at være rimelig egoistisk.. Og hvis ikke det ændrer sig vill jeg helt ærligt også gå fra ham..
Det er jo ikke meningen at man skal ha penge fra kommunen fordi man hellere vil ha en tlf end at sørge for sin familie..
Og man kan jo heller ikke forvente at få noget af sin familie..Vi fik ikke noget andet end lidt tøj på hospitalet da jeg havde født..
jun 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Emner: 90 Svar: 2.061
sep 2009
Følger: 22 Følgere: 21 Babyer: 1 Emner: 214 Svar: 2.339
Loool.. den kan jo det samme som 3'eren og det er kun designet der er ændret. amen hvad sker der!
1200 kr for en mobil? Jeg kunne SAGTENS ha brugt de penge på noget til min søn.
Hvis min kæreste gjorde sådan, så havde jeg også (hvis jeg havde råd) købt nogle ligegyldige ting til 1200 kr for at se hans reaktion, bare for at være provo, jeg ville selvf sørge for at jeg kunne bytte det igen, da jeg er alt for ego til at købe noget til mig selv for 1200 kr Det squ mange penge alligevel
jan 2009
Følger: 1 Emner: 16 Svar: 323
Min kæreste har lige købt nyt fjernsyn til 100.000 kr. Hvis det var min penge pung ville jeg nok vælge et, som var noget billigere. Men hvis det er det man har lyst til, og har pengene til det, skal man så ikke have lov til det. Så bruger jeg (og nok også i andre) penge på noget som han ikke ville bruge penge på.
Jeg vil dog sige, at hvis ikke vi rigtig havde nogen penge, så ville jeg også blive slemt fornærmet hvis han valgte at købe 'unødvendigeø ting frem for f.eks. barnevogn.
Kunne man eventuelt gå på kompromis og så tage en oldnordisk i brug og sætte den her til salg først? Når så den er solgt, kunne han få den nye, og så ville der være lidt penge til babyting.
Generelt er det vel spørgsmålet om at sige hvad man vil være med til, frem for altid bare at sige fra...
Håber det løser sig..
jun 2008
Følger: 47 Følgere: 47 Emner: 476 Svar: 3.476
Jeg synes det er fint med dem som tænker på deres børn i forholdet, men alligevel gør man altså ikke altid, fordi børnene kan også mærke når man har det psykisk dårligt, fordi man PRØVER at holde en energi kørende for deres skyld, men det bliver jo en falsk energi og det kan børnene mærke, og det er også synd for dem, fordi de fortjener også en mor som har overskud og oprigtig energi til at lege med dem osv! ..
Håber det bedste for alle jer som ikke har det godt i jeres forhold lige nu!! ..
mar 2008
Der blir trukket 1900 fra hans konto og nu aner jeg ikke hvad jeg skal gøre.. det er rigtig mange penge..
Han har bestilt den sekvom jeg ikke syntes om det..
mar 2008
får altså kun 7500 om måneden på kontanthjælp.. og han på SU..
mar 2008
mar 2008
Følger: 22 Følgere: 21 Emner: 72 Svar: 1.953
maj 2009
Ja, luk fuldstændig af for penge til ham, så må han lære af sine fejl.
mar 2008
mar 2008
Følger: 22 Følgere: 21 Emner: 72 Svar: 1.953
mar 2008
Følger: 14 Følgere: 13 Babyer: 1 Emner: 72 Svar: 3.459
Hvis kæresten vil købe en ny mobil kan han gøre det uden at spørge, så længe andet er betalt..
¤ Frk. Blomst ¤ - min bror har ADHD og jeg har ADD som er det samme uden hyperaktivitet, det er ikek en undskyldning for at shoppe når man lyster.. Man kan godt tænke selvom man har ADHD/ADD
jun 2010
Følger: 3 Følgere: 2 Babyer: 2 Emner: 8 Svar: 77
For mange mænd går det først op for dem når den lille er kommet til verden, og ser der er virkeligt det der er sket.
Tror bestemt ikk han gør det for at genere eller noget eller fordi han ikk tænker på barnet..
jun 2010
Min var nemlig ligesådan, men han er oz selv indrømmet da hun så kom til verden forandrede hans tanke gang omkring alt ting.
Men han troede nærmest ikk på hun kom selvom jeg blev tykkere og tykkere før det skete..
jun 2010
Lige præcis, men det er jo nok meget forskelligt.
Men jaaah
okt 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 22 Svar: 477
Så til jer begge - se at kom væk, det er hårdt i starten men i vil undre jer over hvorfor i ikke gjorde det noget før !
jul 2010
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 1 Emner: 88 Svar: 1.198
tror det handler om andet end den skide tlf...virker til hun mener han tit er egoistisk og bare tænker på sig selv.....lad være at give ham penge til mad, regninger og lån osv hvorfor skal du betale for ham? ja ikke fedt børn kommer fra et splittet hjem men heller det end at leve midt i en splittet familie...ved hvad jeg snakker om og det er ikke særlig fedt
tænker kun på sig selv