{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.307 visninger | Oprettet:

Skal jeg tjekkes af kommunen? {{forumTopicSubject}}

de ringede fra dagplejecentret i går og spurgte hvordan det gik med Papaya og hendes knoglebetændelse.

Jeg sagde at de aflyste tiden d. 14 juli (havde ventet på den tid siden 8 juni) så de sendte et nyt brev med en ny tid i stedet for den de aflyste så jeg skulle derind med hende 18 august. Men at jeg skulle ringe i dag for at se om jeg ikke kunen få en tidligere tid fordi jeg syntes det var længe at gå når hun har ondt stadig, bare i den ene fod og halter. Har nemlig haft ringet 5 gange før hvor de ikke var til at hukke eller stikke i.

De svarede så at de var meget urolige for hende og hendes trivsel fordi hun havde været syg i så lang tid med det. Så uanset hvad min dagplejemor sagde så måtte/ville de undersøge det. Så de ville blande hende helt ude af det her.

-Skal jeg tjekkes af kommunen nu?

hvis de gør det føler jeg det bare som et kæmpe nederlag og har det virkelig dårligt. Har haft det super skidt men det er weekend og kan ikke ringe til dem.
Det sker bare ikke for mig sådan noget. Jeg har gjort alt der står i min magt for hende. Er mødt op på sygehuset hver evig eneste gang og har ringet og slået i bordet mange gange.
Det er helt uvirkeligt hvis det er det de mener! Jeg ved godt det har stået på længe men hvad skal jeg dog gøre!?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skal jeg tjekkes af kommunen?
  • #1   31. jul 2010 Det kunne jeg ikke forestille mig, at du skulle..
    Du har jo gjort dit.

Du kan ikke gøre for, at de er så snøvlet inde på sygehuset smiley

• #2   31. jul 2010 Aj, det lyder da ikke til at være en ret rar situation at stå i smiley

Det er jo ikke din "skyld" at din datter er syg! Så hvad skulle kommunen dog kunne tjekke og finde galt?

Læger og du selv gør alt hvad der gøres kan for at gøre hende rask og hvad mere kan de forlange.....?

• #3   31. jul 2010
    Tjae det er jo fint nok de tjekke op på syge børn..
    Måske vil de tilbyde hjælp eller støtte.
    Så længe du har gjort dit, så har du jo dit på det rene.
    Så lad dem bare kigge på de liv smiley sker der jo ingenting ved, selvom jeg absolut godt ved hvor irriterende det kan være ..

• #4   31. jul 2010 Ja jeg ved godt at det er ok de tjekker op, men sundhedsplejersken og dagplejemoderen er jo også løbende informeret da de jo går ind under dagplejecentret og har kontakt med dem ofte.

Min sundhedsplejerske har også været her for et par uger siden og her er pænt og ryddeligt. Jeg har ingen dyr og her er nyere og pæne møbler, orkideer på bordene og køkkenet er rent. Det er ikke det, det ved jeg. Jeg lever ikke i en svinesti. Har opvasker og vaskemaskine i lejligheden så der er ingen undskyldning for at det skulle bugne.

Inden jeg fik det her på mig som jeg føler jeg har, hvis jeg da ikke har misforstået et eller andet syntes jeg også det var ok at kommunerne gjorde sådan, for dte måtte da bare være rart at kunne bevise at der intet var, men synes det er anderledes at prøve det. Har fået helt andre tanker omkring det for så føler man sig lige pludselig som en af de der der lever i svinestier med kattepis som aldrig går i bad og børnene er fyldt med lort og er møgbeskidte altid, som slår børnene og råber helt vildt ad dem og er voldsom ved dem eller er totalt egoistisk og ikke tager sig af dem og lader dem falde i søvn på gulvet og bare lade dem sove der til de vågner engang.

Når man ved at alt er rent og pænt og altid sørger for at sit barn har rent og ordentligt tøj på kroppen, får varieret kost og aldrig kunne drømme om at råbe ad sit barn eller være hård ved det eller ryge indendørs, og har meget samvittighed og ikke noget særligt temperament så føler man sig bare uretfærdigt placeret.
    Den måde de sagde det på, virkede det som om at hun havde været syg i mistænkeligt lang tid. Som om det kunne være mig der påførte hende det!

Man føler sig bare hurtigt som en dårlig mor og det føles uvirkeligt fordi man ikke er en af dem de skal tjekke.

Får man brev eller hvad gør de? ved ikke hvad det er de har tænkt sig at tjekke. De kan jo regne ud at det ikke er mig der giver hende knoglebetændelse i ryggen, så ved ikke hvad de har tænkt sig at gøre?
    Fik det enormt skidt efter de havde ringet, synes det er virkelig ubehageligt at få sådan noget hængt på sig. Så vil de sikkert altid mistænke mig for alt muligt andet også, nu hvor det sikkert er mig der er skyld i hun er syg længe

• #5   1. aug 2010 Jeannie jeg tror ikke du skal male fanden på væggen smiley Og hvis alt er i den fineste orden så lad dem da bare stikke deres nysgerrige næser dybt ned i dit liv til de opdager at de fejler i deres mistanke, selvom jeg nu ikke tror de mistænker dig for noget smiley

Kommentér på:
Skal jeg tjekkes af kommunen?

Annonce