{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.031 visninger | Oprettet:

Hvad skal jeg igennem?? {{forumTopicSubject}}

Jeg skal nu ha undersøgt om jeg fungere normalt i mit underliv og kan få børn, så vi kan komme igang med behandlingen.. Men hvordan foregår det? Jeg er meget nervøs for undersøgelsen da jeg er bange for endnu et nederlag så har brug for ldit viden inden jeg tager til lægen.. Jeg er så opsat og vi gøre hvad som helst.. håber vi kan nå igang i denne cyklus selom jeg tvivler lige nu..
Er der nogen der kan forklare mig hvad der skal ske når jeg skal tjekkes?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad skal jeg igennem??
  • #1   23. sep 2010 Har du en burger inde på min-mave.dk? For så vidt jeg husker har de en gruppe for folk som går det samme igennem som jer smiley

Jeg aner ikke en dyt om emnet selv, men vil da lige ønske held og lykke med projektet. Har læst en del af dine indlæg, og det med din mand må være rigtig svært for jer begge at sluge. Så held og lykke smiley

• #2   23. sep 2010 jamen du skal have lavet en undersøgelse hvor de ser om er alt er som det skal være.. vi fik svar på det sammen dag som jeg var der oppe.. også fortalte de ellers hvilken muligheder vi havde.. og hvilke medicin jeg skulle på.. Jeg kom på metformin da jeg har pco. det hjalp så ikke nok så skulle også stikke mig selv.. og ja ellers skal man der op og de holder øje med ens æg osv. går ud fra i skal hjælp via regensglas så derfor tager de dine æg ud når de er klar. Håber du kan bruge det til noget smiley der er jo en gruppe her inde også for os som har eller skal have hjælp. Held og lykke med det, ved selv hvor hårdt det er, men der er håb for ude :0)

• #3   23. sep 2010 Fru. Ja har en bruger derinde og har også skrevet i gruppen/rummet men får ikke de er ikke så gode til at svare som herinde.. så ville høre herinde, regner med at undersøgelsen af mig er ganske normalt og de fleste der har svært ved at blive gravide har været igennem den..

Tak for det, håber det kommer til at gå godt, ja har desværre spammet en del herinde med mine emner smiley

• #4   23. sep 2010 ja men man er jo forvirret og har en masse spørgsmål når man skal igennem det smiley

• #5   23. sep 2010 Mona.. Okay det blev jeg da lidt klogere af.. har læst noget med at man skal ha taget nogle blodprøver og så skal de se med passagen og noget i underlivet.. Så vidt jeg ved skal jeg ikke ha taget æg ud.. :-S
    Tak for hjælpen smiley

• #6   23. sep 2010 Jeg har fået tgage blodprøver og lavet passagetesten. Ingen af delene oplevede jeg som smertefuldt. dog heller ikke rart.

Har du prøvet at få taget en celleprøve hos lægen til de alm underlivsundersøgelser? Passagetesten føles lidt på den måde, det er doh i lidt længer tid man oplever det niver lidt.. Men det er ikke slemt! så ta det roligt smiler og held og lykke..

• #7   23. sep 2010 For at være ærlig så har jeg aldrig fået lavet en underlivsundersøgelse så jeg er ekstra nervøs men er klar på alt vil jeg sige.. dette her skal bare lykkes.. det jeg er mest nervøs for er blodprøverne og så resultatet.. smiley

• #8   23. sep 2010 Hvad er grunden til du aldrig er blevet undersøgt??? det med blodprøverne skal du ikke være nervøs for smiler

• #9   23. sep 2010 det skal nok gå, de er meget forsigtige og synes de var meget prof, og gode til at snakke om noget andet så der ikke kun var fokus på det.. jeg vil så sige at den der passageundersøgelse føj for den lede fuck det gjore ondt.. men det varede heldigvis ikke ret lang tid smiley og okay det lyder da godt du ikke skal have taget dem ud, det skulle nemlig også være slemt.. men det gør overhovedet ikke ondt når de undersøger samt når de sprøjter sæden op i dig..

• #11   23. sep 2010 nej det har jeg faktisk aldrig.. Ved egentlig ikke hvad grunden er til det.. Der har bare aldrig været grund til det så er lidt nervøs.. Er meget nervøs for blodprøven.. Kan slet ikke have det.. smiley er også glad for jeg ikke skal ha taget æg ud... Det ser smertefuldt ud... Må bare håbe det bedste..

• #12   23. sep 2010 De prøver jeg vil gå ud fra at, du skal igennem, skal du på INGEN måde være nervøs eller bange for.

Du skal have taget blodprøver, og så skal du have en gynekologisk undersøgelse. Derefter skal du have en gennemlysning af dine æggeledere. Det foregår sådan at du kommer op på et leje, hvor du skal have benene op i stigbøjlerne. Så sprøvter de noget kontrastvæske på, så de kan se om der er gennemgang i begge æggeledere.
    Da jeg fik den lavet mærkede jeg intet, det eneste der var lidt underligt var, at da jeg var færdig så fik jeg et bind på, og da jeg kom hjem var noget af kontrastvæsken kommet retur (HELT NORMALT) men det sjove var, at det var blåt...

Men husk at ingen af delene gør ondt. Jeg er ULTRA FØLSOM i mit underliv, og jeg mærkede intet.

• #13   23. sep 2010 Camille.. Nej det har jeg ikke :-S

Åhh Joan det lyder rigtig godt, så er jeg mere rolig.. men lyder lidt skræmmende når man ikke har prøvet det før smiley

• #14   23. sep 2010 Ja jeg syndes også det var skræmmende, men den følelse, blev gjort til skamme, helt og aldeles...

• #15   23. sep 2010 blir helt nervøs nu jeg aldrig har fået sådan en undersøgelse.. Er vildt bange for at jeg også fejler noget nu smiley

• #16   25. sep 2010 Hvis du aldrig har fået en GU, så siger du selvfølgelig det til den som skal undersøge dig. Så bliver alt forklaret i detaljer, og de gør intet uden du er klar over det. De bruger de mindste instrumenter når det er første gang. Så tag du bare en dyb indånding, og så skal det nok gå...

• #17   25. sep 2010 oan.. ja håber da det nok skal gå.. og jeg ikke fejler noget.. det er jeg meget bekymret for lige nu smiley

• #18   26. sep 2010 Tror det er helt noemalt at føle som du gør. Sådan havde jeg det da i hvert fald også selv.

Nu har i den jo også i dobbelt konfekt, i og med at der er fundet ud af at kæresten ikke kan, så ville det værste jo også være hvis du heller ikke kan. Så ja jeg forstår godt din bekymring.
    Men om ikke andet, så får i klarhed, og det er jo også godt.

Men krydser hvad jeg kan, for at du er rask som en havørn...

• #19   26. sep 2010 Tak søde Joan.. Håber virkelig der ikke er noget galt.. :.-S

Kommentér på:
Hvad skal jeg igennem??

Annonce