{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forlovelse
  • #1   30. jul 2008 Line

    Okay smiley Var han nede på knæ elller `? smiley


  • #2   30. jul 2008 Vi var fælles om beslutningen, så han var ikke nede på knæ.. Vi blev forlovet fredag den 13 oktober 06, hvor vi inviterede vores forældre ud og spise så de kunne få mødt hinanden...

  • #3   30. jul 2008 Okay smiley

  • #4   30. jul 2008 Vil være....

    Hvor sødt smiley Og ikke noget man lige regner med ! smiley


  • #5   30. jul 2008 Anitta N

    Hehe okay smiley


  • #6   30. jul 2008 Vil være ...

    Nuurh :'D

    Jeg glæder mig bare til min kæreste får taget sig sammen xD


  • #7   30. jul 2008 Jeg har været forlovet med min eks eks.. altså ikke faren til barnet. Vi havde været ude at kigge på ringe og planlæge det skulle være nytårs aften. så det blev den 01-01-2000. Og han var helt nede på knæ og det blev holdt hos hans forældre og ingen viste noget. Folk blev meget overrasket og glæde. Jeg var 15 år dengang. Og det holdt i 6 år.

  • #8   30. jul 2008 Min kæreste var helt nede på knæ, midt ude på vejen en aften vi var i byen (: På min fødselsdag (:'' smiley Venner og veninderne stod på fortorvet , men så langt nåede vi ikke . Taxierne susede fordi smiley

  • #9   30. jul 2008 Min kæreste friede til mig på min fødselsdag 1 november sidste år, han var nede på knæ, og havde købt den flotteste ring...
    Og jeg sagde selvfølgelig ja smiley

    Vi skal giftes d. 30 august, 14 dage før lillepigen skulle komme til verden smiley


  • #11   30. jul 2008 Sikke en masse søde historier smiley

  • #12   30. jul 2008 Maschas's mor - Tillykke!!! smiley

  • #13   30. jul 2008 sikke nogle søde historier....
    vi blev forlovet d. 24/12-2005 en dag jeg ikke glemmer. det var en fældes beslutning og der skulle ikke gøres noget stort ud af det og det var kun os og min mor som skulle holde jul sammen men min svigermor og svigerfar ville komme og fejre os inden de fik gæster.
    men om natten til d 24 var min store dreng og jeg bare så syge vi kastede op i lange baner og vi var så syge d 24 men jeg skulle jo lave mad alligevel og blev også frisker i løbet af dagen og da min mor kom og svigermor og svirfar kom kl 16 ville vi tage ringen på min mor havde købt champanie så det blev fejlet orendeligt og da vi lige havde taget ringen på sagde min kærste sry jeg skal kaste op rigtig hyggeligt så ikke noget kys eller noget han røg ud på sofaen med en spand også var det hans tur til at være syg der lå han så resten af dagen og aften med det er hvad man kalder en rigtig hyggelig dag..smiler... men vi kan huske den..smiler..


  • #14   30. jul 2008 anja

    Ja det vist ikke en dag man ikke lige glemmer smiley


  • #16   30. jul 2008 Vi blev forlovet den 1-1-2006 på vores 1 års dag :o)
    Vi holdt nytårsaften sammen med vores familie og venner og der var ingen der vidste noget.
    Det var en fælles beslutning så han var ikke nede på knæ :o)
    Vi blev gift 10-5 i år, en helt fantastisk dag :o)


  • #17   30. jul 2008 Mariane L

    Hahah ja det lidt sjovt smiley


  • #18   30. jul 2008 Hmm.... Jeg går og venter på at min kæreste tager sig sammen *G* .....
    Vi har to unger sammen nu og har været sammen i 3 år den 2. august - Men stadig ingen ring.... Sløve banan smiley


  • #19   30. jul 2008 Stine P

    Haha ;D Så må du ned på knæ smiley


  • #20   30. jul 2008 Mutte - Nej sgu, dét er hans job smiley
    Han har været gift een gang så nok derfor at han ikke har været på knæ endnu. Meeen som han selv siger så har han lavet to børn med mig nu så måske *G*


  • #21   30. jul 2008 vi blev forlovet fredag d. 13 april 2005. det var noget vi blev enige om og ikke rigtigmed nogen intentioner om at gifte også, men han skulle ud at sejle på det tidspunkt og var væk nogle måneder af gangen, så sys vi det var rart og trygt at have den at tænke på hinanden på, hvis det gir mening. han sejler ikke mere og vi er stadig forlovet. venter et par år endnu inden vi gifter os.

  • #22   3. aug 2008 Mig og Martin. blev forlovet d. 23 dec som en advenstgave fra mig til ham:)

  • Tori
    Tori Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    apr 2008

    Følger: 19 Følgere: 18 Babyer: 1 Emner: 167 Svar: 1.732
    #23   3. aug 2008 stine P jeg venter stadig på min mand skal ta sig sammen, vi har været sammen i 7½ år og stadig ingen ring. Så det er ikke kun din mand som er en sløv banan hehe.

  • #24   27. aug 2008 vi har været sammen i 1½ nu. da jeg var gravid i 8 måned kom han hjem fra arbejde en dag...sad og kiggede på mig hele tiden og smilte...sys det var underligt og spurgte hvorfor han gjorde det? nåh det havde han bare lyst til...hmm det gør han bare aldrig.. så begyndte han at spørge om vi ik sku ha vasket tøj... jo det skulle vi da men gad ikk lige..han spurgte igen om jeg ik ville gå ned og ordne vasketøj, og igen og igen.. blev sur og spurgte hvad fanden han havde så travlt med det vasketøj for og jeg havde ondt i maven! hmm nå så ville han da bare gå i bad...arg.. fint jeg ordner det skide vasketøj og så vandrede jeg sur ned i kælderen.. da jeg kom op havde han da været i bad, og jeg gik så ind i stuen.. og der på sofabordet var der pyntet op med 3 store langstilkede roser, en stor hjerteformet æske chokolade (havde haft kig på den i lang tid i butiksvinduet) og en lille æske... blev helt paf og satte mig ned og læste det han havde kradset hurtigt ned på papir. "elsker dig skat, tillykke med årsdagen" begyndte at pakke æsken op med tanke på at det var en halskæde, da min var knækket.. da jeg så åbnede nåede jeg at tænke : hey man har da ik halskæder i så lille en æske, jeg så så 2 ringe glimte til mig...blev vildt overrasket for troede bare ikke han var typen der ville forloves og sådan.
    vi har stadig ikk en dato, men det gør mig heller ikke noget, bare han er min smiley


  • #25   27. aug 2008 Louise B

    Årrrh hvor sødt smiley


  • #26   3. okt 2008 Vi blev forlovet 16.05.08 .. Min kæreste havde i flere dage sagt at vi skulle noget så jeg skulle holde dagen fri, havde vildledt mig på alle tænkelige måder, så jeg praktisk talt stod ned en rygsæk med overleve´lsesgrej på ryggen da vi skulle afsted, for troede virkelig vi skulle ud og klatre nogen dage el lign.. Før vi skulle afted skulle vi så lige lufte hundene, for de skulle jp være alene i noget tid, da vi så kom ned på stranden hvor vi skulle gå med dem, havde han spredt 200 langstilkede røde roser ud over stranden, og havde champange, picknik kurv klar.. Han gik på knæ og erklærede sin kærlighed mens han fik flere og flere tåre i øjnene, og jeg sagde selvfølgelig ja .. Vi skal giftes 16.05.09 :0)

  • #27   4. okt 2008 christina V

    Årrhhh hvor sødt ;D


Kommentér på:
Forlovelse

Annonce