{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.574 visninger | Oprettet:

er ked og sur {{forumTopicSubject}}

Mine børn bor jo hos deres far og sådan har vi valgt det skal være.. smiley De har det godt hos ham osv..

Men lige siden jeg er gået fra ham har mine børn set den ene kvinde efter den anden sove der og være der.. på 6 måneder har det været 4 kvinder de har mødt..
Jeg har sagt til ha om han ikke kan være sammen med dem når jeg har børnene og først præcentere dem for hende når han ved om det er noget der holder..

De tror stadig at han er sammen med den første kiæreste han havde efter jeg gik fra ham, og de tror også at han er sammen med en der hedder Maria.. og igår blev de præcenteret for en nu.. jeg ringede til dem igår aftes for at sige godnat og sådan.. og får min store datter i røret (6år) han siger ligeså stille og utrykt til mig "mor der en en anden her"

Jeg er nervøs for mine piger lige på det område.. (ellers har de det som sagt super og han klare det godt)

Nu har vi aftalt at jeg skal over til ham i aften og snakke om det.

Misforstå mig ikke.. vil ikk blande mig i hans liv.. men det vigtigt for mig at de er trykke og de ikke lære at det er ok at bare have den ene fyr efter den anden med hjem..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  er ked og sur
  • #1   16. aug 2010 Jeg havde haft det som dig...
    Jeg synes man skylder sine børn ikke at blive alt for forvirret ved at blive præsenteret for den ene efter den anden smiley

Jeg kan godt følge dig i dine følelser... for jeg har det nemlig sådan, at hvis Jesper og jeg ikke skal være sammen, skal Noah og Nicki ikke præsenteres for den ene efter den anden, synes det er SÅ synd for børnene....

Håber det bedste for dig, og at jeres snak kan løse lidt af det smiley

• #2   16. aug 2010
    Er glad for at I kan forstå mig..

Nu jeg bare nervøs for i aften når jeg skal snakke med ham at han ikke vil lytte til mig eller noget og han blir ved med det.. smiley

Men jeg tager med glæder børnene når han vil være sammen med de der kvinder.. (dette siger jeg også til ham i aften)

• #3   16. aug 2010 jeg forstår dig udemærket, det er sku ikk i orden, det blir da skrup forvirret

• #4   16. aug 2010 Du siger det selv så rammende. Og forstår meget godt at du er bekymret.

Du skriver:
    Misforstå mig ikke.. vil ikk blande mig i hans liv.. men det vigtigt for mig at de er trykke og de ikke lære at det er ok at bare have den ene fyr efter den anden med hjem..

Det er nemlig det de kan risikere at få med i den sociale arv fra ham.
    Mon ikke han forstår det, hvis du siger det som du har skrevet her.

• #5   16. aug 2010 Line.. fordi sådan har vi valgt det skal være.. vi ser ingen forskel på om det er hos far eller mor de bor hvis man går fra hinanden.. smiley

• #6   16. aug 2010 Line: ikke for at ødelægge tråden, men synes lidt du får det til at lyde som om at det skulle være sværere for mor end for far at være "weekend" forældre?
    Jeg tænker bare at der jo kan være mange forhold der gør at de måske lige nu bor bedre hos deres far, evt. for at blive i samme skole, samme hus, vante omgivelser osv. Og hvis far bare er super god far, kan det jo være lige så godt som at bo ved mor?

Nu var det ikke for at skabe røre i indlægget, men synes bare det lød som om det var nemmere for far at flytte fra sine børn, end det skulle være for mor ;o)

• #7   16. aug 2010 Line - hvorfor er det også relevant for tråden hvorfor de bor der???

M*ie - håber på en update når du kommer hjem...

• #8   16. aug 2010 Ok, jeg skulle også bare høre. Jeg ville da også have et helvede med at undvære mine unger så meget hvis det var mig, men det tror jeg bestemt også at min mand ville hvis det var ham, så jeg ser ingen forskel der..

Mie, håber alt går ok, update gerne ;o)

Kommentér på:
er ked og sur

Annonce