1.189 visninger
|
Oprettet:
Ked og sur. {{forumTopicSubject}}
Undskylder lige på forhånd, er lidt meget sur og ked lige nu.
Jeg har lige fået afvide af en fra mit tidligere arbejde, at der bliver snakket om mig..
Nemlig at jeg ikke selv skulle kunne klare min søn nu her når han kommer til verdenen.
Hvorfor er det lige at folk skal bagtale en sådan, er det ikke nemmere at komme og sige det lige ud til mig i stedet?? Hader virkelig bare de personer som nu har gjort det.
Er bare så ked af det, for der er da ikke noget jeg glæder mig mere til end at få min søn i armene for første gang.
Undskyld måtte bare lige ud med det.
apr 2008
Følger: 24 Følgere: 24 Emner: 237 Svar: 2.970
Det er da godt at det er dit tidligere arbejde - så kan du da bare lade dem sejle i sin egen sø.....
sep 2008
Følger: 24 Følgere: 23 Babyer: 2 Emner: 245 Svar: 4.609
Skal du være alene mor eller? Tænker at du skal klare din søn selv
Nogle mennesker er bare værre end andre og de er spild af tid at tænke på
sep 2009
Følger: 22 Følgere: 21 Babyer: 1 Emner: 214 Svar: 2.339
har de nogen beviser for at de mener du bliver en dårlig mor?
men ja - godt det er et tidligere arbejde, så kan de da bare skride a ht
dec 2009
Følger: 8 Følgere: 7 Babyer: 1 Emner: 6 Svar: 177
Det skal lige siges jeg skulle normalt ikke kunne være gravid nu, så hvis jeg havde tabt eller fået en abort var det ikke sikkert jeg havde fået nogen børn overhovedet.
Nej jeg mener jo ikke selv der er nogen grund til at sige sådan noget, elsker børn overalt, og glæder mig noget så sindsygt til at se ham og bare holde ham.. Jeg har haft med børn at gøre lige fra jeg selv var lille, været barnepige i udlandet, passet mine egne søskende, min niece o.s.v. så aner virkelig ikke hvad de bygger det på.
Og de siger jo heller ikke noget til mig, det var nok mere ren tilfældigt at jeg fik det afvide. Men det kan da gøre en møg hamrende ked af det.
Ikke mindst fordi jeg jo selv mener jeg sagtens selv kan. selvfølgelig det bliver hårdt, men det er det skam også når man er to om det.
jul 2008
Følger: 42 Følgere: 41 Babyer: 2 Emner: 492 Svar: 7.897
men ja nogle folk bagtaler og det er da irreterrende! forstår godt du er ked
sep 2008
Følger: 24 Følgere: 23 Babyer: 2 Emner: 245 Svar: 4.609
Sikke nogle fjolser på dit arbejde de skulle skamme sig
jul 2008
Følger: 42 Følgere: 41 Babyer: 2 Emner: 492 Svar: 7.897
dec 2009
Det gør bare mega ondt at folk vælger at bagtale en i stedet for at komme til mig selv, så man måske kunne få en grund til hvorfor de mener som de gør.
jun 2008
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 144
Men hvis det "bare" er fordi de har set sig onde på dig, så er de godt nok langt ude.
Jeg må indrømme at jeg da har tænkt lignende om visse personer, men her har der i den grad været grundlag for det og kommunerne greb også ind, men jeg gik ikke og sladderet med det.
Glem dem de er ikke værd at tænke på....og hvis de bliver ved kan du konfronterer dem og få svar på, hvorfor de gør som de gør...(det kommer jo helt an på, hvordan du er som person og, hvordan de mennesker er ).
jun 2008
dec 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 44 Svar: 831
dec 2009
Ved ikke helt hvad du mener med at det giver mere mening nu med det tidligere svar jeg skrev ??
Ninna..
Den har jeg også overvejet at gøre må jeg ærlig indrømme...
jan 2009
Følger: 1 Emner: 17 Svar: 118
Det kan måske godt yde svært, men helt ærligt så sys jeg du skal konfrontere de personer ligeud og sige "Nå, hvordan kan det så være DU render rundt og sladrer om at jeg ikke skulle blive en god mor? jeg kan klare det her og jeg er da total ligeglad med hvad små sladretasker synes" Så tror jeg nok lige tonen skulle få en anden lyd...
jun 2008
dec 2009
Tror også jeg vælger at konfrontere dem, og se hvad de bygger det der sladreri på..
Marie Louise..
Tager den der konfrontation med dem, også skal de nok blive klogere jeg er ikke selv et sek. i tvivl om at jeg sagtens selv kan klare det her. så de bliver klogere..
maj 2009
Følger: 8 Følgere: 7 Babyer: 2 Emner: 31 Svar: 320
De er simpelthen så slemme ved hinanden. . Hvis jeg var dig vill jeg ta ti min ud af min kalender og køre der hen i deres pause og spørge ind til det, så skal jeg garantere dig for at der bliver ro fra kaffe klubben og at de får en ordentlig flovmand på. . Det havde jeg gjort, det kan jeg love dig for, prøve at ta glæden fra en mor der elsker sit ufødte barn, de skulle skamme sig :o(
dec 2009
Ja jeg håber også de tager det i sig selv, når det viser sig det modsatte, klart bliver det da hårdt, sådan vil det altid være. men ja glæder mig og føler mig selv klar til opgaven, alt er klart herhjemme til ham så det er egentlig kun ham jeg mangler nu
dec 2009
Det har jeg også tænkt mig at gøre, det er helt sikkert jeg vil vide hvorfor de siger det og hvad de bygger det på..
Camilla..
Jeg forstår sku godt du ikke har lyst til at tage på arbejde, med de kollegaer du har fået dig der, kvalmen er bestemt ikke sjovt det havde jeg meget længe ind i graviditeten, og den kan jo i princippet fortsætte til fødsel som jeg bestemt ikke håber for dig. men hvad ligner det, det er voksne mennesker og ikke teenager, det er jo virkelig for latterligt at sige sådan nogen fis.
mar 2008
Følger: 23 Følgere: 22 Babyer: 1 Emner: 51 Svar: 270
maj 2009
Følger: 8 Følgere: 7 Babyer: 2 Emner: 31 Svar: 320
Gi gerne en update når du har være der, og de kan se at du ikk er bare for at ta den op med dem, syntes det er så vigtigt og stort at du konfrontere dem :o)
Tanker og støtte herfra
dec 2009
Nej det er bestemt ikke sjovt.. Og ja du har da lige nogle uger igen hvornår skal du gå fra 4 eller 8 uger før termin?
Louise og Claus...
Skal nok lige komme med en opdate når jeg har snakket med dem... er nu spændt på hvad de bygger det på..
Takker mange gange for den opbakning man for herinde.
maj 2008
Følger: 40 Følgere: 38 Emner: 91 Svar: 1.438
dec 2009
Dejligt du kan gå 8 uger før.. Og det er jo fedt med lidt ferie inden også, hvis det kunne lykkes, så er der knap så længe at vente, men ja det er ikke sjovt med de kollegaer man nogen gange for sig.
Ida...
Det er det jeg mener det er lige hårdt om man er 1 eller 2, selvfølgelig vil det være hårdt som ene i starten da man selv skal gøre det hele, og ikke har en til at aflaste en, men det er ikke noget problem at være ene mor eller far for den sags skyld. Vil elske min søn lige så meget som jeg havde gjort hvis min eks var her.. så ved ikke hvad de har ondt af.
dec 2009
Gud hvor kan folk narre en med hvordan de er.. 4 børn også snakker hun sådan shit det var da mere dem man regnede med bakkede en op..
dec 2009
Puha har virkelig ondt af dig at du skal arbejde med de mennesker.. så kan tiden godt virke lang..
dec 2009
Ja det er det godt nok desværre. men bedre nu end senere..
dec 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 44 Svar: 831
Ked og sur.