{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.189 visninger | Oprettet:

Ked og sur. {{forumTopicSubject}}

Undskylder lige på forhånd, er lidt meget sur og ked lige nu.

Jeg har lige fået afvide af en fra mit tidligere arbejde, at der bliver snakket om mig..
Nemlig at jeg ikke selv skulle kunne klare min søn nu her når han kommer til verdenen.

Hvorfor er det lige at folk skal bagtale en sådan, er det ikke nemmere at komme og sige det lige ud til mig i stedet?? Hader virkelig bare de personer som nu har gjort det.

Er bare så ked af det, for der er da ikke noget jeg glæder mig mere til end at få min søn i armene for første gang.

Undskyld måtte bare lige ud med det.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle Ikea sofa 800 kr.
  • motorsav vil ikke starte 700 kr.
  • Skiftning af tilkalket ballofix 700 kr.
  • Udskiftning af bilbatteri hjemme 1.400 kr.
  • Drilling work for hanging curtains-3 windows 600 kr.
  • Montering af 4 lamper og en lysekrone 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ked og sur.
  • #2   16. maj 2010 De er da ikke for kloge - hader også folk der snakker bag om ryggen på en - i stedet for at komme med det direkte.....

Det er da godt at det er dit tidligere arbejde - så kan du da bare lade dem sejle i sin egen sø.....

• #3   16. maj 2010 Har de noget grundlag for at mene som de gør?
    Skal du være alene mor eller? Tænker at du skal klare din søn selv

Nogle mennesker er bare værre end andre og de er spild af tid at tænke på

• #4   16. maj 2010 årh hader bare sådan noget.

har de nogen beviser for at de mener du bliver en dårlig mor?

men ja - godt det er et tidligere arbejde, så kan de da bare skride a ht smiley

• #5   16. maj 2010 Ja jeg skal være alene mor, faren skred da jeg fortalte jeg var gravid, og ville have tvunget mig til abort, også endte forholdet ligesom der.

Det skal lige siges jeg skulle normalt ikke kunne være gravid nu, så hvis jeg havde tabt eller fået en abort var det ikke sikkert jeg havde fået nogen børn overhovedet.

Nej jeg mener jo ikke selv der er nogen grund til at sige sådan noget, elsker børn overalt, og glæder mig noget så sindsygt til at se ham og bare holde ham.. Jeg har haft med børn at gøre lige fra jeg selv var lille, været barnepige i udlandet, passet mine egne søskende, min niece o.s.v. så aner virkelig ikke hvad de bygger det på.

Og de siger jo heller ikke noget til mig, det var nok mere ren tilfældigt at jeg fik det afvide. Men det kan da gøre en møg hamrende ked af det.

Ikke mindst fordi jeg jo selv mener jeg sagtens selv kan. selvfølgelig det bliver hårdt, men det er det skam også når man er to om det.

• #6   16. maj 2010 er der noget grundlag for at de dømmer? er du alene eller ?

men ja nogle folk bagtaler og det er da irreterrende! forstår godt du er ked

• #7   16. maj 2010 Forstår godt du valgte dit barn frem for sådan en idiot smiley

Sikke nogle fjolser på dit arbejde de skulle skamme sig

• #8   16. maj 2010 hov du havde svaret..

• #9   16. maj 2010 Ja, jeg er nu også glad for mit valg.. selv om det kom som et chok for mig dengang. Troede jo egentlig bare det var en mave influenza jeg havde så jeg skulle vel bare på pencelin, hehe ja ja jeg fik anden besked.. smiley men den mest glædelige jeg nogensinde har fået tilgengæld..

Det gør bare mega ondt at folk vælger at bagtale en i stedet for at komme til mig selv, så man måske kunne få en grund til hvorfor de mener som de gør.

• Marie Louise P
    Marie Louise P Tilmeldt:
    jun 2008

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 144
    #10   16. maj 2010 Jeg forstår godt du er ked af dette, men kender ikke lige din historie eller deres, så det er svært at sige noget om...
    Men hvis det "bare" er fordi de har set sig onde på dig, så er de godt nok langt ude.
    Jeg må indrømme at jeg da har tænkt lignende om visse personer, men her har der i den grad været grundlag for det og kommunerne greb også ind, men jeg gik ikke og sladderet med det.

Glem dem de er ikke værd at tænke på....og hvis de bliver ved kan du konfronterer dem og få svar på, hvorfor de gør som de gør...(det kommer jo helt an på, hvordan du er som person og, hvordan de mennesker er ).

• Marie Louise P
    Marie Louise P Tilmeldt:
    jun 2008

#11   16. maj 2010 okay giver lidt mere mening nu med dit svar.

• #12   16. maj 2010 Det gør ondt sådn noget.. kender det selv.. dog ikk at det er om børn men andre ting.. men idet det jo er det TIDLIGERE job, så syns jeg da godt du kan tillade dig at kontakte dem derude, og sige at har de et problem må de godt komme til dig direkte!! det vile jeg gøre..

• #13   16. maj 2010 Marie Louise...
    Ved ikke helt hvad du mener med at det giver mere mening nu med det tidligere svar jeg skrev ??

Ninna..
    Den har jeg også overvejet at gøre må jeg ærlig indrømme...

• Katja .
    Katja . Tilmeldt:
    jan 2009

Følger: 1 Emner: 17 Svar: 118
    #14   16. maj 2010 Kan godt forstå det gør dig ked af det, det er jo hårdt at få sådan noget af vide og når det er bagom ryggen på en er der også grund til at være sur!

Det kan måske godt yde svært, men helt ærligt så sys jeg du skal konfrontere de personer ligeud og sige "Nå, hvordan kan det så være DU render rundt og sladrer om at jeg ikke skulle blive en god mor? jeg kan klare det her og jeg er da total ligeglad med hvad små sladretasker synes" Så tror jeg nok lige tonen skulle få en anden lyd...

• Marie Louise P
    Marie Louise P Tilmeldt:
    jun 2008

#15   16. maj 2010 Altså nu skrev du det med din fyr osv. og forstår godt dit valg, så ingen bekyldinger der smiley - Men du må jo gøre op med dig selv, hvad du vil med de mennesker og så ellers gøre dit bedste når din søn kommer til verden,så alle deres spydigheder bliver gjort til skamme :-D. Glem dem eller konfronter dem.

• #16   16. maj 2010 Sunshine..
    Tror også jeg vælger at konfrontere dem, og se hvad de bygger det der sladreri på..

Marie Louise..
    Tager den der konfrontation med dem, også skal de nok blive klogere jeg er ikke selv et sek. i tvivl om at jeg sagtens selv kan klare det her. så de bliver klogere..

• #17   16. maj 2010 Åltså voksne mennesker ! !
    De er simpelthen så slemme ved hinanden. . Hvis jeg var dig vill jeg ta ti min ud af min kalender og køre der hen i deres pause og spørge ind til det, så skal jeg garantere dig for at der bliver ro fra kaffe klubben og at de får en ordentlig flovmand på. . Det havde jeg gjort, det kan jeg love dig for, prøve at ta glæden fra en mor der elsker sit ufødte barn, de skulle skamme sig :o(

• #18   16. maj 2010 Kat..

Ja jeg håber også de tager det i sig selv, når det viser sig det modsatte, klart bliver det da hårdt, sådan vil det altid være. men ja glæder mig og føler mig selv klar til opgaven, alt er klart herhjemme til ham så det er egentlig kun ham jeg mangler nu smiley men der går lige nogle uger endnu håber jeg.. smiley

• #20   16. maj 2010 Louise og Claus....
    Det har jeg også tænkt mig at gøre, det er helt sikkert jeg vil vide hvorfor de siger det og hvad de bygger det på..

Camilla..
    Jeg forstår sku godt du ikke har lyst til at tage på arbejde, med de kollegaer du har fået dig der, kvalmen er bestemt ikke sjovt det havde jeg meget længe ind i graviditeten, og den kan jo i princippet fortsætte til fødsel som jeg bestemt ikke håber for dig. men hvad ligner det, det er voksne mennesker og ikke teenager, det er jo virkelig for latterligt at sige sådan nogen fis.

• #21   16. maj 2010 Jeg har en datte på snart 4 år. som ik bor ved mig. men som jeg godt ville her. men kommun tro ik jeg kan klar det. men jeg har aldri får love til at vise at jeg godt kan. det har bedrøme mig ind det her se hva det har sage nej til

• #23   16. maj 2010 Dejligt at høre :o)
    Gi gerne en update når du har være der, og de kan se at du ikk er bare for at ta den op med dem, syntes det er så vigtigt og stort at du konfrontere dem :o)
    Tanker og støtte herfra

• #24   16. maj 2010 Camilla..
    Nej det er bestemt ikke sjovt.. Og ja du har da lige nogle uger igen hvornår skal du gå fra 4 eller 8 uger før termin?

Louise og Claus...
    Skal nok lige komme med en opdate når jeg har snakket med dem... er nu spændt på hvad de bygger det på..

Takker mange gange for den opbakning man for herinde.

• #26   16. maj 2010 Kan slet ikke se hvorfor det intresserer folk om man er alene eller ej, man kan da klare det lige så fint om man er 1 eller 2 smiley

• #27   16. maj 2010 Camilla..
    Dejligt du kan gå 8 uger før.. Og det er jo fedt med lidt ferie inden også, hvis det kunne lykkes, så er der knap så længe at vente, men ja det er ikke sjovt med de kollegaer man nogen gange for sig.

Ida...
    Det er det jeg mener det er lige hårdt om man er 1 eller 2, selvfølgelig vil det være hårdt som ene i starten da man selv skal gøre det hele, og ikke har en til at aflaste en, men det er ikke noget problem at være ene mor eller far for den sags skyld. Vil elske min søn lige så meget som jeg havde gjort hvis min eks var her.. så ved ikke hvad de har ondt af.

• #29   16. maj 2010 Camilla..
    Gud hvor kan folk narre en med hvordan de er.. 4 børn også snakker hun sådan shit det var da mere dem man regnede med bakkede en op..

• #31   16. maj 2010 Camilla..
    Puha har virkelig ondt af dig at du skal arbejde med de mennesker.. så kan tiden godt virke lang..

• #33   16. maj 2010 Camilla..
    Ja det er det godt nok desværre. men bedre nu end senere..

• #34   17. maj 2010 Camilla 9+, ja og så det værste er jo at de ikk kan tillade sig at sige noget, for der er ingen graviditereter der er nes, så det jo forskelligt fra eprson til person hvordan man har det, du har kvalme måske hele dagen, hvor andre slet ingen har, og andre igen ahr kun lidt om morgen fx.. så det øv folk har så travlt med andre end dem selv.. smiley

Kommentér på:
Ked og sur.

Annonce