ok at sige nej til kærestens datter? {{forumTopicSubject}}
åh jeg ved snart ikke hvem jeg skal spørge om dette!
sagen er den at min kæreste gennem et lille halvt års tid har 2 vidunderlige store unger på 10 og 13 år.
det er ikke længe siden jeg mødte dem første gang og de har endnu ikke mødt min datter.
min kæreste og jeg har en klar aftale om at tage det helt helt cool med børne introduktionerne før vi er hunderede-milliarder procent sikre på at dette er bæredygtigt og ikke "bare" en længerevarende fling.
sønnen er en frisk og sporty knægt på 13 år, og han tager det helt oppefra og ned. virkelig på den fede måde.
datteren er 10 år, og hun har i den grad kastet sig i armene på mig. hun sagde til mig igår at hun ville ønske jeg var hendes mor, hvilket gjorde at jeg hylede hele vejen hjem i bilen. for jeg har selv en datter, som har en fars kæreste hun er glad for. TÆNK om hun vil sige det samme til hende en dag
pigen er hestepige, hvilket gør det ret nemt for mig at level med hende, men nu har hun søgt venskab på FB.
jeg har det sådan at min FB ikke er for børn. jeg vil have lov at føle mig fuldkommen fri til at skrive hvad end jeg vil på den, at fjolle med mine veninder uden at skulle have tanke for at børn læser med. at sætte billeder ind, og være helt fri i mig selv.
jeg har ikke reageret på det endnu, men jeg tænker nej. jeg har talt med min kæreste om det, og han kan sagtens forstå mig. men kan jeg forklare en pige på 10 år, at HELE mit hjerte, og mit liv, står åbent til hende. men ikke min FB?
er det ok at sige nej?
jul 2008
Følger: 8 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 5 Svar: 2.554
jul 2008
Følger: 8 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 5 Svar: 2.554
mar 2008
Følger: 12 Følgere: 10 Babyer: 1 Emner: 134 Svar: 647
så det føler jeg ikke for at løbe an på.
jun 2008
Følger: 21 Følgere: 20 Babyer: 1 Emner: 66 Svar: 608
mar 2008
jeg tænker altså at for at forblive mig selv tro, så skal jeg vælge at svare hende nej.
mar 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Emner: 203 Svar: 2.935
jan 2009
Følger: 1 Emner: 16 Svar: 323
Jeg er lidt ambivalent med det. På en måde synes jeg at du 'bør' sige ja og så selv vælge hvad hun må se derinde (virker for mig), men på den den anden side skal man virkelig også have lov til at lytte til sig selv og sige nej, hvis det er det man føler for.
Det sværeste er i mine øjne at hun er 10 år, og man måske ikke helt ved hvordan hun vil tage det.
Da jeg var i psykiatrien var der flere patienter som tilføjede mig. Det var heller ikke sjovt at sige nej, men fik det gjort på en god måde, hvor relationen blev bevaret. Men de var jo også noget ældre end hende..
Håber du når frem til det rigtige...
jun 2008
Følger: 34 Følgere: 36 Babyer: 1 Emner: 284 Svar: 4.428
jeg ville nok adde hende og så sætte næsten alt fra jeg ikke ønskede hun skulle se
jun 2008
Følger: 34 Følgere: 36 Babyer: 1 Emner: 284 Svar: 4.428
mar 2008
jeg har tænkt godt over dem.
Camilla 33+ jeg gik ind i den fra den vinkel hvor jeg sagde at hun jo allerede har en mor og fik hende til at fortælle om de ting der gør at hun jo er smadder sød. jeg er ikke helt klar over hvor hun endte, men jeg fik hende ihvertfald der hen hvor hun kunne se at hendes mor elsker hende højt og hun elsker sin mor og at jeg synes det er helt som det skal være OG at hun har mig som ekstra voksen.
ok at sige nej til kærestens datter?