{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
995 visninger | Oprettet:

en lille hentydning.. {{forumTopicSubject}}

Ja sidder tit og kigger inde på hg da jeg elsker hunde og gerne vil ha en, en dag.
Sidder så og kigger da manden så siger.. ik kig på alle de hunde, så vil du jo bare have en nu.. Nej siger jeg så, så længe jeg ik kan røre og se dem personligt kan jeg godt styre mig smiley

så kigger han bare og siger så, kan du ik kigge på babygalleri istedet og se om de har nogle babyer du kan købe istedet..

HAHA ku ik lade være med at grine og sagde at dem skal jeg ikke købe, for jeg kan fint lave dem selv hehe
kom så senere til at tænke at det vist var en lille hentydning fra hans side om en lille en..

og i forgårs tog han mig på brysterne, sagde forsigtig de er ømme(optakt til mens) nårh siger han så, der er jo bare mælk i !
Kiggede lidt på ham og sagde HA du ville sgu nok ik være lige så optimistisk hvas det faktsk var rigtigt og at jeg har en baby i maven..
han smilede bare,trak på skuldrene "ja så får danni snart en lillebror at lege med.."

ARJ det er bare fejt af ham sys jeg, jeg er såååå skruk, men vi har slet ikke plads til en mere og jeg er oz arbejdsløs, så det passer så dårligt, og så kommer han med de hentydninger..

tror vist godt han vil ha en mere også hehe


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  en lille hentydning..
Kommentér på:
en lille hentydning..

Annonce