{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.036 visninger | Oprettet:

kæreste-svigermor-krig !! {{forumTopicSubject}}

Venter Barn her om ikke så længe med min kæreste .
som jeg er super glad for!(-:

Har en mor som støtter mig 100% op og som der altid har været der for mig! elsker hende .

Men problemet er at min Mor hader min kæreste.
og min kæreste hader min mor?!:S

Min mor kan godt blande sig lidt for meget engang imellem, og det er der min kæreste blir sur .
hun retter meget på ham.
Min kæreste er lidt doven til at rydde op osv og så hader min mor Muslimer ,,

Men jeg elsker ham jo(-: men der er virkelig had og krig imellem dem . min kæreste sagde her for ikke så længe siden enten er det mig eller din mor !!

Hvordan kan jeg få sluttede denne her krig?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kæreste-svigermor-krig !!
  • #2   9. sep 2010 uhh har været det samme igennem, og måtte simpelhen bare sig til min mor hun skulle stoppe med at hakke på ham da han blev sur og irreteret og at jeg blev ked af at høre på det..

  • #3   9. sep 2010 Puha, det er ikke en krig der bliver let at stoppe.
    Vil råde dig til at tage en snak med din mor, og sige at det er ham du elsker, og ham du vil være sammen med, og det bliver hun nød til at acceptere. Hvis ikke du kan snakke din mor fra hadet, må du lade være med at tage din kæreste med på besøg, nu skal du tænke på at dit barn ikke skal opleve krigen mellem dem.
    Det kan være du også skal tage en snak med din kæreste om at hjælpe mere til derhjemme, det er en hjælp du kan få brug for når du har født, og hvis ikke han kan hjælpe til nu, så kommer det nok også til at knibe med hjælpen til den bette.
    Håber du finder en løsning på det, al held og lykke herfra smiley


  • #4   9. sep 2010 har skrevet en pb, da jeg har stået i noget lignende situation og ikke synes at alle skal ind i den sag...

    men din mor har levet sit liv og skal blande sig udenom hvordan du lever dit... og så tror jeg at det ville være en god måde at komme problemet til livs at du selv flyttede hjemmefra..

    jeg mener ikke at det er dovenskab din kæreste har, men hans opdragelse der har gjort det.. (kultur forskel) det er oftest sådant at man i arabiske kulturer som mand forsørger familien, ved arbejde og laver ude ting.. og mænd rører ikke ting indenfor eller laver mad, det er kvindes job.. der kan være forskel.. men min kæreste er sådant langt hen ad vejen.. jeg har ikke noget imod det, da jeg selv er opvokset med en mor der har passet 5 børn hjemme, og en far der har været skaffedyr smiley men hjemmegående vil jeg nu ikke være... og self passer han også vores barn.. og tager sig af ham, hvis der er behov for det. men er meget omhyggelig hvad angår mad, hygiejne, skift af bleer og leg med salim.


  • #5   9. sep 2010 forstår ikke hvorfor din mand ikke ønsker at I skal bo sammen, fast.. som en familie.. da det også er en del af det at være muslim!!!

    Men jeg forstår godt hans ultimatum.. din mor hader muslimer.. hvilket jeg synes er et snævret syn, som nok mange andre danske forældre tænker, at de ikke vil se deres datter med en udlænding!!!! har en nabo,, som er dansk og har et arabisk barn, men hun taler dårligt om hanms bagland og kan ikke lide udlændinge... synes jeg er noget mrækeligt noget, når man har valgt at få et barn med de gener, og man så ikke respekterer hvad der også er hans historie.. for at vende tilbage til din mor... kender hun egentlig til det at være muslim og det hele i detaljer, eller tror hun at hun ved en masse, ligesom de fleste i danmarks befolkning tror.. de tror på fordomme.. og overdrivelser.. men muslimer er nu også mennesker.. rigtig fine mennesker og hvis man respekterer dem og behandler dem ordentligt.. behandler de også én ordentligt..

    min svigermor hadede også mig, da jeg ventede hendes barnebarn. Men hun kunne godt lide mig inden. der var også krig, men den tabte hun... fordi hun var for grov.. og racistisk.. så til sidst gav jeg salims far et valg!!! så jeg forstår godt din kæreste, da han jo er offeret og jeg har selv været offer!!!!! (dog skal det siges at hun ikke er dansk og er kristen..)... men dér var jeg ikke god nok, så den går begge veje..

    men tror din mor taber... eller så taber I allesammen.. jeg ville stå fast på at hun skulle droppe det.. da jeg ikke selv havde lyst til at komme et sted hvor jeg var hadet, det gør noget ved mennesker.. hvis det er ham du vil have og leve med... synes jeg du skal vælge ham.. og din mor kan vælge dig igen, hvis hun accepterer at du lever dit liv som du ønsker


  • #7   11. sep 2010 jeg kan nu godt forstå at han ikke kan lide moderen, fordi hun er racist... når man ikke selv har prøvet det eller kender til hvordan det er... kan man vel ikke sætte sig ind i det.. jeg forstår ham hundred procent godt..
    de må bare begge vælge... og være voksne.. for det er dig det går ud over


Kommentér på:
kæreste-svigermor-krig !!

Annonce