{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.059 visninger | Oprettet:

NU skal det være. {{forumTopicSubject}}

Efter en times snak med min psykiater har hun endelig fået mig til at tage tyren ved hornene.
Jeg vil stå til ansigt med ansigt med den tyr som gang på gang høvler mig ned! - svigermor!
(kan nogen huske tråden fra i går?)

Min psykiater har siden april prøvet at få mig overtalt til at fortælle om min fd til min mor og svigermor. jeg var MEGET imod det, da jeg føler mig svag for at indrømme jeg ikke er stærk nok.
Men efter min mor så lige kom til at se noget hjemme hos os som hentydede til en fd så fortalte jeg hende det. det blev squ også lidt nemmere.. smiley hehe.
Men jeg har afslået stærkt at svigermor skulle ha det at vide. Fordi hun netop er som hun er. uforstående, perfekt og har skyklapper på.
Jeg tror at hun ville blive fuldstændig panisk og vil være endnu mere "over" mig end før, hvis hun fik det at vide. Men nu har jeg endelig besluttet mig, nu får hun det at vide.
Og jeg vil sige det så hudløst ærligt og jeg vil understrege overfor hende at jeg IKKE vil snakke mere med hende om min fd, og hun ikke skal tænke på mig længere. Jeg har det som jeg har brug for og ikke andet.
Det må briste eller bærer - og hvis det brister SÅ kan jeg stå alene med stolthed og sige "JEG GJORDE HVAD JEG KUNNE!".
Det er min eneste mulighed for at redde det her. Hun skal satme ikke ha lov til at træde på mig mere. og som min psykiater sagde så skal hun nok se livet på den hårde måde. Hun skal bankes "verbalt" og se at livet ikke kun handler om kernefamilie, uddannelse og perfektionisme...


Kan i følge mig??
jeg har brug for støtte lige nu, jeg har brug for at nogen bakker mig op i min "store" beslutning.

og dem der ikke kan. lad vær med at svar.

fik vist det hele med!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  NU skal det være.
  • #1   22. nov 2010 DU er sku så sej... tager hatten af for dig... Og gir dig al min opbakning.. det kræver en del mod og få det sagt, især ansigt til ansigt...

    Bare klø på, og alt held og lykke her fra ;D

    de varmeste tanker og knus Helene


  • #2   22. nov 2010 yes.. det er fanme flot at du har taget den beslutning.. jeg står bag dig i tankerne mens du gir hende "verbal" tæsk...
    du kan klare det, bare tro på dig selv og ikke lade hende trumle dig imens eller mere bagefter


  • #6   22. nov 2010 you rock!! det er så flot af dig og håber det hele bliver som det skal! :0)

  • #7   22. nov 2010 Super flot! Hun skal ikke have lov at køre dig ned, og dit forhold i sænk. Kender dig ikke, men ingen fortjener den behandling jeg har læst du har fået. Skønt at læse at du har fået mod på at "sætte hende på plads" smiley

  • #9   22. nov 2010 Bettina - mange tak søde. ved at jeg kan ringe til dig smiley
    en del af mit københavnske jeg er kommet i mig igen og en rigtig københavner finder sig i intet smiley

    og mange tak til jer andre smiley
    går og forbereder mig.

    er der nogen som har forslag til hvordan jeg kan prikke hul på ballonen?
    eller skal jeg bare sige "jeg skal fortælle dig noget, jeg har en fødselsdepression"... også tage den derfra smiley


  • #11   22. nov 2010 Bare klø på smiley

    Jeg kan godt lide du endelig har fået den holdning at nu må det briste eller bære, man vinder ikke noget ved ikke at gøre et forsøg.
    Skulle det værste ske at det kommer til at koste dig dit forhold til kæresten, jamen så var det nok desværre sket på et senere tidpukt alligevel............. Heldigvis har du stadig dit dyrbareste...... DIN SØN smiley
    Du har min fulde støtte og jeg giver dig masser af mod på vejen til at få hende "sat på plads"
    Du bliver kun stærkere af at sige fra og fortælle tingene som de nu engang hænger sammen.


  • #12   22. nov 2010 SÅDAN... sådan skal det være.
    Sender dig styrke, men tror på at du kan.


  • #14   22. nov 2010 tak for støtten alle sammen!
    jeg samler mig hele tiden nye kræfter. jeg skriver ned hvad jeg vil sige. og jeg står klar med min én mands hær smiley

    Og hvis hun STADIG ikke acceptere hvordan jeg er, kan jeg i det mindste sige at hun 100% ødelagde mig og min kærestes forhold.

    vil skrive en del ting ned og lave udpluk fra min dagbog. bla om de selvmordstanker jeg har haft.
    intet skal være glemt!


  • #15   22. nov 2010 Du ER stærk Pernille. Tænk hvad du har været igennem og stadig gennemgår.
    Det er en super god ting at skrive stikord ned, så har du noget at holde dig til. Men pas samtidig på med ikke at ligge alt på bordet på èn gang. Det kan være meget overvældende for en person som måske i virkeligheden ikke ved hvad hvem du er som menneske. Så mit råd til dig er, start ud i det små, og lad være med at overfuse hende, det bringer aldrig noget godt med sig, selvom jeg ved at det er det du har lyst til.

    Men jeg håber for dig at det her bære noget godt med sig, så du kan se mere positivt på jeres forhold.


Kommentér på:
NU skal det være.

Annonce