{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.563 visninger | Oprettet:

Nu skal det være. {{forumTopicSubject}}

Ja nu skal det bare være.... Jeg er idag gået 2 dage over termin, og det kan godt være at det lyder som hysteri, men hver dag føles som 100 år, når først terminsdatoen er overskredet!! Jeg mener bare... en graviditet er som at tegne en kontrakt på 40 uger, 9 måneder ialt, og alt udover er en overskridelse af kontrakten, og føles som en uendelighed!! Jeg har en datter på 15 måneder, og har gennem hele denne graviditet hørt på venner, familie og jordmoder sige "så kommer han nok ud noget før termin, for din krop har jo lige prøvet det"" men NEJ!! Hvorfor har de bare ikke ret? Har ondt i bækenet, fordi man jo ikke kan lade være med at bære på sin prinsesse af en datter, og det er efterhånden svært at side med hende og kramme fordi maven er i vejen. Min svigerinde har Termin på fredag, og ja hun fødte i fredags, men mig, næ nej han har det for godt derinde:) Var til jormoder i mandags på mn terminsdato, hun forsøgte at løsne hinder, men lykkedes det, nej nej nej selvfølgelig ikke. Igår købte jeg hindbærbladthe, og har drukket uendeligt meget siden igår, men der skete ikke andet end at det glas jeg drak i morges kon lige lukt retur...... hmm!! Baby kommer når baby er klar..... Ja men når terminsdato er nået, så er baby klar, og moderkagen bliver svagere for hver dag der går, også derfor man jo ikke bare holder fast i idyllen om at de kommer når de selv vil, men er nød til at sætte igang 2 uger over termin, for ellers kan det blive farligt for den lille!! Nå men status er nu...... Har lige været i bad og ordnet mig lit. Har puttet min datter, hentet en hvidtøl og drukket amerikansk olie, og nu mangler jeg bare noget vestøv og nogle krydsede fingre. Skal nok opdatere i løbet af de næste timer, om jeg ender på toilettet med Le´man røv, eller på fødegangen og får vores søn at se.... smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nu skal det være.
  • #2   14. apr 2010 hehe sorry smiley men jeg må lige grine lidt, kan fandme godt følge dig, sidder med et smil på læben & tænker " hold kæft hvor har du ret " Hvorfor skal vi gå de der to uger over termin, baby er jo klar når vores terminer er ramt, hvis det med olien virker & alt det så siger du lige til, jeg orker ikke & ha den store mave mere smiley
    Sender en masse vestøv & håber på der er noget der virker smiley


  • #3   14. apr 2010 Camilla.... Mange tak:)

    Linda.. Hvad mener du ? Har du haft flere terminsdatoer da du skulle føde?


  • #4   14. apr 2010 Ida... Tak for forståelse.... Gjorde ligeledes med min datter, og der gik 3 timer fra olien var drukket til den første ve kom, så håber på samme denne gang......hehe!

    Sanne... Tak, men min termin var i mandags, men håber han får fødselsdag idag:)


  • #5   14. apr 2010 jaaah vi er jo næsten alle i samme båd her inde og ingen synes det er sjovt at man intet aner og man bare har skide ondt over alt og ikke kan sove, tror du skal være glad for at din JM ville prøve og løsne hinder for en bruger her inde måtte gå de to uger over før hun overhovedet fik en tid til igangsættelse ergo kunne hun gå tre uger over næsten ;o)

    men puha tror du skal holde dig fra det amerikanske olie, for tror ikke på det hjælper men tror i stedet du kan score dig en ordenlig mave pin :oP
    Krydser fingre for at der snart sker noget og sender lidt vestøv din vej :o)


  • #6   14. apr 2010 Linda... På den måde:) Blev ved NF scanningen sat til d. 12.04, og til MD scanningen mente hun d. 10, men mente ikke der var grund til at skrive den frem på min journal når det kun drejede sig om 2 dage..... Men det vil sige at jeg måske er 4 dage over i stedet for 2.... ARGHH

  • #7   14. apr 2010 Du må lige skrive hvis det virker denne gang også smiley så løber jeg ned & ser hvad jeg kan finde i den nærmeste butik griner smiley

  • #8   14. apr 2010 Sabrina... det virkede med min datter, og så kan man jo ikke lade være at prøve igen:)

  • #9   14. apr 2010 Ida.... ja hehe, de har det både på apoteket og i helseforretninger. Men husk hvidtøl, for det laver det til små kapsler, og så er det ikke slemt at drikke:)

  • #10   14. apr 2010 Rebeca: ja man er villig til mange sjove ting hehe. jeg tror nu jeg springer over med den der olie til den tid hehe.

  • #11   14. apr 2010 Linda: min blev os målt ved NF og sat derefter, de sagde ved MD at hun nu var lidt lille i forhold til termin der men man ændrede altså ikke på den dato som var sat ved NF det er den der talte :o)

  • #12   14. apr 2010 Sabrina... Vent og se hvor utålmodig man kan blive når man først når dertil hehe.

    Linda... Min læge sagde d. 07.04, så den har jeg slet ikke regnet med


  • #13   14. apr 2010 ja ja, men det gør kun ventetiden værre når man når dertil mener jeg....:) Jeg syntes det er helt slemt som tiden er lang denne gang og det er kun mit andet!! Men forventede at føde før tid netop fordi jeg lige har prøvet det:)

  • #14   14. apr 2010 Rebecca: det er mit 3 barn ;o) men de siger jo os hvis man går i gang med lidt fysisk arbejde så kan det hjælpe lidt så du må hjertens gerne komme her og svinge støvsugeren hahah.

  • #15   14. apr 2010 spis ananas i dåse og drik saften gjode jeg den 26, den 27 gik jeg i veer den 28 kl 01.05 er hun født

  • #16   14. apr 2010 Linda, ja sagtens og hun er også oppe på en normal vægt nu :o)

  • #17   14. apr 2010 Ananas på dåse fra råder jeg lige smiley Jeg har forsøgt & det eneste jeg fik ud af det var rigtig dårlig mave smiley ( Dejlig detalje Griner ) jeg foreslog det også her inde & der er ikke noget der har haft held med det, så det er spild af penge smiley

  • #18   14. apr 2010 Rebecca: min storbrors kone har lige fået barn nummer tre og de er så født på godt 2 1/2 år og alligevel er hun gået over tid alle tre gange så tror desværre ikke helt man kan regne med det :o(
    De må sku snart opfinde noget så vi kan få en præcis dato for hvornår det sker hehe


  • #19   14. apr 2010 Ida h: prøvede du ikke også før du overhovedet havde termin? :o)

  • #20   14. apr 2010 Sabrina.... Du kan ikke finde en plet herhjemme der ikke skinner, har bestemt været aktiv. Men min datter hjalp jeg en kammerat med at flytte op på 5 sal uden elevator af ren og skær stædighed, men hjalp det? næh nej.... hmm

  • #21   14. apr 2010 Ida H... Dejlig hypper:)

  • #22   14. apr 2010 Rebecca hehe, så bliver man sku slemt skuffet, min storbrors kone gik os helt amok i haven og slæbte sække ud på lossepladsen men nej.

    fandt lige denne her.

    (link fjernet)


  • #23   14. apr 2010 Sabrina: Tak for linket.... Det siger jo også at det muligvis virker, og når jeg spørger min læge og jordmoder siger de også at det er meget sansynligt hvis man er lige oppe over:)

  • #24   14. apr 2010 Rebecca p : Tak smiley

    + Jo jeg prøvede inden termin, men tvivler på det virker på nogen måder smiley Havde det virket havde det jo været lige meget om det var før eller efter termin smiley


  • #25   14. apr 2010 Ida. Hvornår er/var din termin?

  • #26   14. apr 2010 Rebecca. altså med mit første barn, havde vi sex dagen før jeg fik veer, men de siger også at de ting virker men kun hvis man allerede er så småt igang men ellers har de ingen virkning :o)
    Med den første fødte jeg dagen før termin, med nummer to fik jeg PKS, og denne gang skal vi alt for meget op til termin, så det må som sådan meget gerne vente, ulempen er jo så at jeg er alene hjemme der hehe.


  • #27   14. apr 2010 Er du alene hjemme??? Shit, ikke særlig behageligt hva´?

  • #28   14. apr 2010 Rebacca : Den er desværre først om 11dage smiley
    & anden termin om 13dage smiley så der er laaaaaang vej igen for min side af, men ja håber da snart der sker noget smiley


  • #29   14. apr 2010 Ida... Ja det er de sidste dage der er de læææææææææææææææængste

  • #30   14. apr 2010 Kæresten skal på skoleophold i roskilde og vi bor i vejle så det er da lidt surt og han skal overholde pensum så han må max være hjemme en dag ;o) så jeg er glad for at det er 3 barn så jeg har prøvet det før. Havde så ligesom lagt en fiks plan om at min far skulle være chauffør og babysitter og min mor skulle med på sygehuset frem til at kæresten kunne nå tilbage, men min far skal til job samtale i dag og får han da ja så har jeg nok ikke hans hjælp alt efter tidspunktet, så egentligt ville det sku snart være mest praktsik at jeg fødte bare en uge før tid, men vi skal noget helt frem til to dage før termin så vil også helst bare gå tiden ud ;o)

  • #31   14. apr 2010 ida : du må ud og løbe med hesten og muge ud ved den så der kommer gang i denne plukkeveer hehe
    Åh hvor jeg savner og ha hest :o(


  • #32   14. apr 2010 Rebecca : Ja desværre smiley synes det er gået så stærk men her til sidst ? så står tiden bare stille smiley


    Sabrina : Har fået strænge ordre fra sygehuset om jeg ikke må muge ud smiley så det gør moaren for mig den sidste tid her smiley & det med & løbe, puha det har jeg sq ikke kondi til griner smiley Men lange gå ture gør jeg meget i smiley


  • #33   14. apr 2010 Ida: tror os jeg ville dø hvis jeg skulle løbe, bare det og gå en tur sætter gang i plukkeveerne :o)

  • #34   14. apr 2010 tonsvis af vestøv herfra sendt afsted til dig:-D Held og lykke!!

  • #35   14. apr 2010 Sabrina : haha det os lige før jeg dør når jeg går ture efterhånden smiley men nu har vi jo os lige pludselig en masse ekstra kilo & slæbe rundt på griner smiley
    Dog sætter det ik i gang i noget her desværre smiley får kun ondt i hofterne smiley


  • #36   14. apr 2010 27+1 taaark:) Håber bare sådan på at han kommer idag, det er også sådan en flot dag:)

  • #37   14. apr 2010 Rebecca hvis du pludseligt får veer må du altså lige give lyd fra dig ;o)

  • #38   14. apr 2010 Sabrina... Ja det kan du tro, skal nok opdatere:)

  • #39   14. apr 2010 Sabrina: Har nogle ok kraftige plukkever av av, kan man nå at fortryde hehe

  • #40   14. apr 2010 Griner smiley Virker det nu ?

  • #41   14. apr 2010 Svært at sige om det udvikler sig, men det river godt og giver lidt svedige håndflader:)

  • #42   14. apr 2010 hihi smiley jeg løber ned & køber noget senere & ser om det har nogen efekt på mig

  • #43   14. apr 2010 Ida. Pas på når du ikke har nået din termin endnu, for det kan give racermås hvis ikke du er lige op over:)

  • #44   14. apr 2010 Rebecca : uh hvor spændene hehe. bare det så ikke kun er dårlig mave. men håber virkeligt der sker noget nu :o)
    du må endeligt opdatere.


  • #45   14. apr 2010 Puha det ville være et kønt syn hvis jeg lige drak noget af det også tog ud til kæresten senere & ellers bare sad på tønden smiley griner højlydt! smiley

  • #46   14. apr 2010 Ida: det er ville sku da være hyggeligt hehe.

  • #47   14. apr 2010 hehe det tvivler jeg på han ville mene hehe

  • #48   14. apr 2010 uh rebecca!! .. Sender en ordentlig RØVFULD ve-støv afsted til dig!! Held og lykke med det hele!! smiley

  • #49   14. apr 2010 Nårh, men stadig ingen ordentlige veer.... snøft!! Nu vil jeg gå en lang tur, og håbe at det sammen med olien kan få mine plukveer til at udvikle sig:) Heldigvis heller ingen dårlig mave:) Jeg opdaterer senere. Tak til jer alle for at følge med og sende vestøv:)

  • #50   14. apr 2010 ahh øv Rebecca men god tur :o)

  • #51   15. apr 2010 God formiddag:) Nå men jeg har stadig maven, var ellers ved at tro at han kom i nat. Havde plukveer næsten hele dage igår, men omkring 17 tiden begyndte de at blive så nogenlunde regelmæssige. Det underlige var at de ikke gjorde særlig ondt så længe jeg forholdte mig i ro, men min mave spændte helt op som en sten. ca. kl. 20 begyndte jeg at kunne mærke demn noget mere, og de kom ca hve 8-9 minut. kl 22 bed de rimelig, og var nu nede på hver 6 minut. Her var jeg ved at føle mig sikker på at det måtte være veer. kl 00.30, stadig 6 min imellem, men avav. Bestemte mig for at prøve at få sovet, da det nok var bedre at få lidt hvile, og var også ved at være rimelig træt efter at have øjnene på uret så længe. Da jeg lagde mig ned var detsom om de blev svagere, så jeg satte mig op igen, og straks tog de til endnu engang. kl. 01.15 bestemte jeg mig for at sove og så måtte de tage til eller gå væk, for nu var jeg træt. Vågnede så kl. halv 4, og der var bare ingenting. ØØØØØØØØØØØV!! Men håber på idag i stedet så:)

  • #52   15. apr 2010 Linda. Tror ikke at det var Olien der havde en effekt så mange timer efter, og det var heller ikke mavegener jeg havde, der var plukkeveer, og det er der ingen tvivl om, har jo født før:) Med min datter virkede olien, og der gik kun 3 timer, så den havde bare ingen effekt denne gang desværre. At nuldre brystvorter er udelukket. De skal nuldres i flere timer før det har en effekt, og det er ikke fordi at de ikke er ømme i forvejen jo, så det bliver ikke løsningen hehe:) Sex har ikke hjulpet indtil videre, men okay man ved jo aldrig, har bare hørt at det er noget med 7 L sæd der skal til for at have en effekt, og ja det kan godt være min mand er dygtig, men L.?? Og vekage, vepizza og ananas i uendelige mængder tror jeg er lavet for at give samme effekt som olien, nemlig at sætte gang i tarmene.

  • #53   15. apr 2010 Linda. tror ikke at det var olien der havde en effekt så mange timer efetr, og det var heller ikke mavegener jeg havde, det var plukveer, og det er der ingen tvivl om, har jo født før, og der er jo også stor forskel:) Med min datter virkede olien, og det var kun 3 timer efter indtag. Det skal virke indenfor 2-6 timer iflg. pakken. At nuldre brystvorter bliver ikke aktuelt. De skal nuldres i flere timer for at have en effekt, og det er jo ikke fordi de ikke er ømme i forvejen på nuværende tidspunkt:) Sex har ikke virket indtil nu, men ja det er da det mest behagelige forsøg. har bare hørt at der skal omkring 7 L. sæd til at have en virkning, og det kan godt være min mand er dygtig, men 7 L.?? Og vekage, vepizza og ananas i uendelige mængder tror jeg er et råd for at sætte gang i tarmsystemet præcis som med olien:)

  • #54   15. apr 2010 Linda. Ok. Jeg har bare aldrig haft problemer med maven der fik maven til at blive stenhård som veer, og komme med intevaller på 6-8 min over en periode på 8 timer før og så også uden at skulle på toilettet. men stakkels dig når du har dårlig mave, det må da være forfærdeligt at have det ligesom at have ver når der bare sidder en prut på tværs

  • #55   15. apr 2010 Hvornår kom de så igen??:)

  • #56   15. apr 2010 ej Rebecca troede ellers lige det var ved at være nu :o)

Kommentér på:
Nu skal det være.

Annonce